Chromatique na szerszą skalę współpracuje z marką BRITA
BRITA od nowego roku poszerzyła współpracę i powierzyła szeroki zakres działań reklamowo-marketingowych agencji Chromatique. Od tej pory to ona jest odpowiedzialna za wiele projektów tworzonych dla marki.
Chromatique i BRITA działają wspólnie od sierpnia 2023 r., kiedy to agencja wygrała przetarg na realizację kampanii sprzedażowej. Hasłem “OH! MY GAZ!” przekonała markę do współpracy przy działaniach sprzedażowych saturatora BRITA. Tej natomiast na tyle spodobały się koncepcje kreatywne agencji, że postanowiła poszerzyć zakres działań prowadzonych wraz z Chromatique, co oznacza, że zostaną razem na znacznie dłużej.
Od nowego roku współpraca obejmuje obsługę marki, m.in. w ramach przygotowania i lokalnych koncepcji kreatywnych i digitalowych, materiałów POS, a także realizacji sesji zdjęciowych i wideo.
- Cieszymy się, że BRITA zdecydowała się na wspólne działania w szerszym zakresie. Czujemy podobne flow, a to w pracy z klientem bardzo ważny element i doprowadziło nas do podjęcia długofalowej współpracy. Nasz zespół dobrze zrozumiał potrzeby tej marki i myślę, że jeszcze niejeden ciekawy projekt przed nami - mówi Ewa Lach-Moore, Strategic Director z Chromatique.
- Osobiście mocno zaangażowałam się w markę. To dzięki współpracy przy pierwszej kampanii otworzyłam się na zmiany i ekologiczne podejście. Poznając bliżej produkty BRITA stałam się trochę samozwańczą ambasadorką marki w Chromatique, a przynajmniej tak mnie nazywają. Zaangażowanie przeniosło się również do mojego domu. Przestałam kupować plastikowe butelki z wodą, ta filtrowana smakuje lepiej, nawet dla moich dzieci. Ta współpraca stała się czymś więcej, niż tylko bieżącą obsługą - ma realny wpływ również na nas - mówi Magdalena Dobek, Junior Account Manager z Chromatique.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.