Komunikaty PR

CI Games publikuje najnowsze dane sprzedażowe Sniper Ghost Warrior Contracts 2

2021-06-16  |  09:00
Biuro prasowe

 

Druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts od CI Games notuje zdecydowanie lepsze wyniki sprzedaży od poprzedniej części. Po dziesięciu dniach od premiery, sprzedaż sequlea gry na PC oraz dostępnych konsolach jest zdecydowanie lepsza, w porównaniu do poprzedniej części, w analogicznym okresie po premierze.

- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży najnowszej gry SGW Contracts 2. Cieszy nas bardzo dobry odbiór tytułu ze strony graczy i dalszy wzrost sentymentu do marki. Wszystko wskazuje na to, że najnowszą grą istotnie powiększymy grono lojalnych fanów serii, co z pewnością wpływa na zwiększenie jej popularności. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.

Z najnowszych danych opublikowanych przez CI Games wynika, że liczba sprzedanych sztuk Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PC i XBOX X/S, XBOX One oraz Play Station 4 – na wszystkich terytoriach dystrybucji w kanałach cyfrowych,  w ciągu 10 dni od premiery, była o ok. 125 proc. wyższa w porównaniu do SGW Contracts na tych terytoriach w analogicznym okresie po premierze. Wynik ten nie uwzględnia pre-orderów. W raportowany okresie spółka odnotowała także 170 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży najnowszej gry z marki, w porównaniu do wyniku jaki – w takim samym czasie po premierze – uzyskał SGW Contracts. Dane szacunkowe oparte są na raportach sprzedażowych SGW Contracts 2 otrzymanych przez CI Games od globalnych partnerów dystrybucyjnych za okres 10 dni od dnia premiery gry, a w przypadku PlayStation 4 – na terytorium Europy – za okres 3 dni od premiery tytułu. Jeszcze w tym roku najnowsza część snajperskiej serii zadebiutuje na PlayStation 5.

- Wkrótce podamy dokładną datę premiery wersji na PS5. Ta edycja jest bardzo ważna w budowaniu dalszej popularności serii i będzie dostępna zarówno cyfrowo, jak również na nośnikach fizycznych na wszystkich istotnych rynkach zbytu. – dodaje Marek Tymiński.

Na podstawie danych z wybranych rynków dystrybucji SGW Contracts 2 (Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Wielka Brytania, Australia, kluczowe kraje Unii Europejskiej), Zarząd szacuje, że globalna odsprzedaż gry na nośnikach fizycznych przez sklepy, w okresie 10 dni od dnia premiery SGW Contracts 2, jest niższa o ok. 15 proc. w porównaniu do wyników poprzedniej części w analogicznym okresie po premierze. Zdaniem CI Games to konsekwencja ograniczenia ruchu w sklepach stacjonarnych towarzyszący epidemii COVID-19 oraz mniej intensywny okres handlowy w stosunku do okresu premiery SGW Contracts.

Marża brutto ze sprzedaży poprzedniej gry w serii – Sniper Ghost Warrior Contracts – w okresie od premiery do 31 marca 2021 – składała się ze sprzedaży cyfrowej, wynoszącej ok. 60 proc., oraz sprzedaży na nośnikach fizycznych stanowiącej ok. 40 proc.

SGW Contracts, po niespełna sześciu kwartałach od premiery, odnotowała ok. 69 mln zł przychodów ze sprzedaży, 59 mln zł marży brutto (po odliczeniu kosztu produkcji fizycznych nośników i opłat licencyjnych) oraz ok. 19 mln zł zysku na projekcie.

- Obserwujemy przyspieszenie sprzedaży SGW Contracts związane m.in. z premierą kolejnej gry. Publikujemy dane porównawcze odnoszące się do tej premiery, ponieważ zauważamy, że w ten sposób inwestorzy dostają lepsze narzędzie do prognozowania sprzedaży i zysku kolejnego tytułu. – mówi Marek Tymiński.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.