„Cichy pomocnik” firm i sklepów
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Firma Fraikin to „cichy pomocnik”, który od początku pandemii przez cały czas intensywnie pracuje tak, aby jej partnerzy biznesowi mogli działać bez zakłóceń i dostarczać niezbędne towary do firm, magazynów czy sklepów.
Pracownicy są w stałym kontakcie z Klientami, proponując indywidualne, uszyte na miarę ich aktualnych potrzeb rozwiązania i na wszelkie pytania odpowiadają najszybciej, jak to jest możliwe.
W znajdujących się na terenie całego kraju 8 oddziałach Fraikin oraz w serwisie mechanicznym w Błoniu, cały personel i Mobilni Inspektorzy Techniczni czuwają nad zapewnianiem ciągłości łańcucha dostaw klientów, niezwłocznie reagując na potrzeby zwiększenia floty, wsparcia mobilności czy awarii pojazdów.
- Dziękujemy naszym Pracownikom za pracę w tak ciężkim czasie i w tak trudnych warunkach – mówi Michał Iwanek, CEO Fraikin Polska. – Czynimy wszelkie starania, aby zapewnić im bezpieczeństwo i odpowiednią ochronę. Serwis Mechaniczny w Błoniu, Mobilni Inspektorzy Techniczni, Oddziały Wynajmu Krótkoterminowego nieprzerwanie są zaopatrywane w środki dezynfekujące i higieny osobistej. Na bieżąco przesyłane są instrukcje, które zawierają wytyczne dotyczące bezpiecznego zachowania. Ponadto Fraikin włącza się w walkę z pandemią poprzez utrzymanie usług na najwyższym poziomie – dodaje Michał Iwanek.
Podczas pandemii szczególnie sprawdza się realizowana dla klientów serwisu mechanicznego w Błoniu usługa Door to Door. Polega ona na dostarczeniu przez służby techniczne Fraikin pojazdu do serwisu, naprawie, a następnie odprowadzeniu go do siedziby klienta lub we wskazane miejsce. Dzięki temu ograniczane są kontakty między pracownikami klientów i Fraikin. Ponadto uruchomiono nocne pogotowie techniczne gotowe do działania codziennie, w godzinach 18-8 na terenie aglomeracji warszawskiej.
Bardzo istotnym elementem dbania o bezpieczeństwo jest przeprowadzana przez Fraikin, przed każdym przekazaniem pojazdu w ramach usługi wynajmu, dezynfekcja elementów wyposażenia: klamek, kierownicy, deski rozdzielczej, gałki zmiany biegów, kluczyków i wszelkich włączników.
Fraikin włączyło się również do akcji pomocowych związanych z koronawirusem. Za symboliczną złotówkę wypożyczyło laboratorium Warsaw Genomics dwa pojazdy: samochód osobowy do przewozu 7 osób oraz specjalistyczny pojazd dostawczy. Laboratorium Warsaw Genomics obecnie koncentruje swoje wysiłki i zasoby do przeprowadzania testów w kierunku SARS-CoV-2. Dziennie wykonuje ich ok. 2 tys.
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Raport EFL o flotach firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, a inaczej”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.