CLOTIT NOWYM KLIENTEM AGENCJI FACE IT!
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Od 1 września 2020 r. agencja Face It! współpracuje z polskim dystrybutorem sprzętu medycznego Bridge Medical. Agencja odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego i przygotowanie launchu należącego do Bridge Medical produktu ClotIt na polskim rynku. W ramach współpracy będzie również odpowiadać za zadania związane z influencer marketingiem.
ClotIt to innowacyjny preparat weterynaryjny – w pełni naturalny środek hamujący krwawienie, przeznaczony w szczególności dla zwierząt domowych, wygodny w stosowaniu i przechowywaniu. Dotychczas był dostępny jedynie w Stanach Zjednoczonych lub przez Internet, a uruchomienie dystrybucji w Europie ma pomóc w łatwym dotarciu do specjalistów i właścicieli zwierząt poza USA.
Kampania promocyjna związana z rozpoczęciem dystrybucji w Polsce i Europie Centralnej ma zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa i naukę pierwszej pomocy przedweterynaryjnej. W ramach współpracy przygotowane zostaną materiały informacyjne dla właścicieli zwierząt oraz osób myślących o zakupie czy adopcji, które pomogą przygotować się do odpowiedzialnej opieki.
Po stronie Face it! za projekt odpowiada Dorota Zadroga, Account Executive oraz Kornelia Dąbrowska, Junior Account Executive. Debiutująca na rynku europejskim firma nie współpracowała dotychczas z żadną agencją PR.
Więcej informacji o Bridge Medical i ClotIt: https://bridgemedical.pl/, https://www.clotit.com/
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.