CLOTIT NOWYM KLIENTEM AGENCJI FACE IT!
Od 1 września 2020 r. agencja Face It! współpracuje z polskim dystrybutorem sprzętu medycznego Bridge Medical. Agencja odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego i przygotowanie launchu należącego do Bridge Medical produktu ClotIt na polskim rynku. W ramach współpracy będzie również odpowiadać za zadania związane z influencer marketingiem.
ClotIt to innowacyjny preparat weterynaryjny – w pełni naturalny środek hamujący krwawienie, przeznaczony w szczególności dla zwierząt domowych, wygodny w stosowaniu i przechowywaniu. Dotychczas był dostępny jedynie w Stanach Zjednoczonych lub przez Internet, a uruchomienie dystrybucji w Europie ma pomóc w łatwym dotarciu do specjalistów i właścicieli zwierząt poza USA.
Kampania promocyjna związana z rozpoczęciem dystrybucji w Polsce i Europie Centralnej ma zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa i naukę pierwszej pomocy przedweterynaryjnej. W ramach współpracy przygotowane zostaną materiały informacyjne dla właścicieli zwierząt oraz osób myślących o zakupie czy adopcji, które pomogą przygotować się do odpowiedzialnej opieki.
Po stronie Face it! za projekt odpowiada Dorota Zadroga, Account Executive oraz Kornelia Dąbrowska, Junior Account Executive. Debiutująca na rynku europejskim firma nie współpracowała dotychczas z żadną agencją PR.
Więcej informacji o Bridge Medical i ClotIt: https://bridgemedical.pl/, https://www.clotit.com/

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.