Komunikaty PR

Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG

2020-06-09  |  18:00
Biuro prasowe

W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”. Zajęła także drugie miejsce na podium w głównym zestawieniu, do którego w tym roku zakwalifikowało się w sumie 68 przedsiębiorstw ze 170, które były oceniane. Wyniki rankingu ogłoszono podczas wydarzenia online, które odbyło się 4 czerwca.  

To dla nas zaszczyt i wielka radość, że Coca-Cola HBC Polska po raz kolejny jest w czołówce Rankingu Odpowiedzialnych Firm. To efekt nie tylko konsekwentnie od lat realizowanej strategii na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale też zaangażowania naszych pracowników, klientów, dostawców i wielu innych interesariuszy, z którymi na co dzień współpracujemy. Jako firma docierająca do milionów konsumentów w Polsce czujemy się odpowiedzialni za to, by kontynuować nasze wysiłki i być przykładem tego, w jaki sposób biznes może wywierać pozytywy wpływ na otoczenie w wielu różnych obszarach.  – powiedziała Katarzyna Borucka, Dyrektor ds. Public Affairs i Komunikacji Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Odpowiedzialność społeczna oraz zrównoważony rozwój stanowią nieodłączny element kultury biznesowej Coca‑Cola HBC Polska. Strategia firmy jest zbudowana na fundamentalnej wartości kreowania i dzielenia się wartością dodaną zarówno z pracownikami, klientami i społecznościami lokalnymi. Coca-Cola w swoich zobowiązaniach zrównoważonego rozwoju skupia się na minimalizowaniu wpływu ze swojej działalności na środowisko naturalne. W tym celu ogłosiła ambicję Świata Bez Odpadów, w ramach której do 2030 roku chce zbierać i przetwarzać dokładnie tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów. Co więcej, firma podejmuje działania, aby wszystkie jej opakowania, wykorzystywane na całym świecie, w 100% nadawały się do recyklingu. To jednak nie wszystko, firma stawia również na aktywizację zawodową młodych, dostarczając im narzędzia i programy takie jak YEP.Academy, które pomagają w wyborze kierunku edukacji, a także ścieżki zawodowej. 

Ranking Odpowiedzialnych Firm, opublikowany po raz pierwszy w 2007 roku, to jedyne zestawienie firm działających w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Podstawą do stworzenia zestawień Rankingu Odpowiedzialnych Firm jest ankieta, którą firmy wypełniają zgodnie z zasadami należytej staranności i etyki zawodowej.  Ranking umożliwia dokonanie wiarygodnej oceny swojego zaawansowania w podejmowaniu wyzwań zrównoważonego rozwoju, a także jest cennym instrumentem edukacyjnym, ułatwiającym rozwój strategii odpowiedzialności biznesu. Od 2018 roku organizatorem ROF jest Koźmiński Business Hub, natomiast partnerem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.