Codeaddict stawia na skuteczną sprzedaż technologiczną i zamierza przejąć Nessie
Codeaddict, poznańska firma technologiczna oraz deweloper gier komputerowych z grupy PlayWay, ogłosił zamiar przejęcia Nessie Research Lab. Spółki podpisały list intencyjny. Obecnie negocjują umowę przyrzeczoną, na mocy której Nessie stanie się częścią grupy Codeaddict, jednocześnie wciąż rozwijając swój brand. Transakcja ma zapewnić Codeaddict efektywniejsze prowadzenie procesów pozyskiwania klientów, sprzedaży produktów oraz ułatwić skalowanie biznesu. Dla Nessie umowa ta oznacza szansę na szybszy rozwój i wsparcie finansowe niezbędne do skutecznego działania na rynkach europejskich oraz USA. Do Zarządu spółki dołączyć mają założycielki Nessie – Agata Maroń oraz Justyna Gebert.
Nessie Research Lab przebojem wkroczyło na rynek technologiczny udowadniając, że można skutecznie wspierać spółki IT w sprzedaży, zmieniając jednocześnie standardy rynku. Firma, jako jedyna w Polsce, zajmuje się outsourcingiem procesów pozyskiwania leadów B2B o dużej wartości, wraz z dedykowanym zespołem typu „plug-in”. Zespół ten wpina się w początkowy proces sprzedaży klienta, zapewniając mu przewidywalny lejek sprzedaży. Tym samym Nessie wyszło z podwórkowej ligi generowania leadów do ekstraklasy, w której kluczowe jest strategiczne zaplanowanie drogi dojścia do sukcesu poprzez działania outbound.
Strony ustaliły, że zespół Nessie będzie dalej się rozwijał i pozyskiwał własnych klientów, także na rynkach zagranicznych. Jednocześnie, wesprze Codeaddict w zakresie komunikacji produktowej, sprzedaży oraz kwestiach prawno-administracyjnych. Współpraca ma umożliwić również kompleksowe pozyskiwanie klientów dla wszystkich przyszłych członków grupy kapitałowej Codeaddict S.A.
- Z radością informujemy, że podjęliśmy działania zmierzające do dołączenia zespołu Nessie do Codeaddict. Tym bardziej, że dzięki temu zamierzamy poszerzyć także skład osobowy naszego Zarządu. Zarówno Agata, jak i Justyna, mają ogromne doświadczenie w branży, a nasze spojrzenie na biznes jest bardzo podobne. Jestem przekonany, że efekty wzmocnienia naszej załogi będą odczuwalne już od pierwszych miesięcy współpracy. Naszym celem jest zapewnienie efektywniejszego prowadzenia wszystkich procesów związanych z pozyskiwaniem klientów oraz sprzedażą naszych produktów. Dodatkowo, chcemy, aby Nessie rozwijało się jak dotychczas i cały czas wzmacniało swój brand – mówi Sebastian Goliński, prezes Codeaddict.
Zespół Nessie składa się z dziesięciu osób, a biuro zlokalizowane jest w Warszawie.
- Jednocześnie z procesem przejęcia Nessie, trwają rozmowy na temat kolejnych transakcji. Przed nami bardzo intensywny rok, naszym celem jest skokowy rozwój działalności we wszystkich segmentach biznesu – dodaje Goliński.
Codeaddict dołączył niedawno do grupy PlayWay. W najbliższych tygodniach ukażą się pierwsze informacje dotyczące planów wydawniczych spółki. Jednocześnie trwają też prace nad aplikacją eSportsBASE, której MVP zostało udostępnione użytkownikom w grudniu. Codeaddict jest także głównym Partnerem oraz współtwórcą Raisemana - platformy crowdfundingowej, która dzięki tzw. finansowaniu społecznemu umożliwia twórcom zgromadzenie środków na produkcję wybranych gier. Projekt rozwijany jest we współpracy z Grupą INC.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.