Commvault zawarł strategiczną umowę z Microsoft
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy z Microsoftem. Podpisany kontrakt dotyczy ścisłej integracji w zakresie inżynierii i sprzedaży całego portfolio Commvault do ochrony danych w modelu SaaS z wykorzystaniem Microsoft Azure. To doskonałe połączenie niezawodnego bezpieczeństwa z prostym zarządzaniem w modelu SaaS.
Commvault i Microsoft dzięki połączeniu dwóch technologii - Azure i SaaS Metallic - zaspokajają potrzebę sprawdzonej ochrony danych wspartej potężną skalą i wielowarstwowymi zabezpieczeniami. Metallic poprawia odporność danych Microsoft Office 365 na uszkodzenia, złośliwe ataki, a także przypadkowe usunięcie. Metallic oferuje również szereg dodatkowych opcji, od tworzenia kopii zapasowych baz danych VMware i Microsoft SQL po ochronę punktów końcowych.
„Współpraca Commvault i Microsoft to połączenie dwóch najlepszych technologii chmurowych dla przedsiębiorstw w celu uproszczenia i przyspieszenia migracji do chmury”, powiedział Sanjay Mirchandani, President and CEO Commvault. „To nowa era w historii Commvault. Nasz cel jest jasny, chcemy pomóc naszym wspólnym partnerom i klientom w uproszczeniu IT, dzięki bezpiecznym i sprawdzonym rozwiązaniom ochrony danych klasy korporacyjnej dostarczanym w modelu SaaS. Wspólnie łączymy najbardziej innowacyjne technologie ochrony danych i chmury, jakie mamy do zaoferowania. ”
Ta nowa faza współpracy oparta jest na długoletnim korzystaniu przez Commvault z funkcji platformy Azure. Ze względu na skalę, trwałość i bezpieczeństwo, Commvault korzystał międzyinnymi z migracji aplikacji i danych, długoterminowego przechowywaniu czy Azure Blob Storage. Nowa umowa obejmuje plany stworzenia oferty Metallic Cloud Storage SaaS w usłudze Azure Blob Storage. Przykładów głębokiej integracji produktów Commvault z rodzimymi usługami Azure będzie znacznie więcej.
„Commvault i Microsoft zawsze dostarczały zaufane technologie naszym wspólnym klientom. Teraz nasze długotrwałe relacje osiągneły wyższy poziom. Stało się to w okresie krytycznym dla firm w zakresie wdrażania technologii chmury i SaaS”, powiedział Tad Brockway, Corporate Vice President Azure Storage. „Metallic SaaS z Microsoft Azure dostarcza jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do przechowywania i ochrony danych o znaczeniu krytycznym w chmurze i poza nią”.
Ronald Dowden, dyrektor działu IT na Johns Hopkins University, powiedział: „Dla mnie jest jasne, że Commvault i Microsoft to firmy zaangażowane w tworzenie coraz bardziej zintegrowanych rozwiązań, które spełniają potrzeby i wymagania mojej organizacji w świecie hybrydowym. Ich innowacje pomogły nam sprostać wyzwaniom związanym z przeniesieniem prawie pięciu petabajtów danych do chmury Azure. Zmniejszyliśmy obciążenie centrum danych i koszty zarządzania pamięcią, jednocześnie chroniąc tysiące wirtualnych serwerów, aplikacji i projektów w całej naszej instytucji. Zwinność, skalowalność i proste zarządzanie związane z rozwiązaniami chmurowymi i modelem SaaS są zdecydowanie potrzebne, ponieważ tempo wzrostu danych nie wykazuje oznak spowolnienia ”.
Mocną stroną Metallic jest to, że został zbudowany w chmurze, wykorzystując najlepsze natywne możliwości platformy Azure, przy użyciu wiodącej na rynku technologii Commvault. Ta sama technologia chroni krytyczne dane i aplikacje dużych przedsiębiorstw. W ramach umowy Metallic będzie polecaną aplikacją do ochrony danych SaaS w Azure Marketplace dla klientów chmury publicznej i hybrydowej. Commvault będzie nadal wspierać klientów, którzy wymagają alternatywnych chmur w oparciu o wymagania biznesowe. Metallic™ Backup & Recovery dla Office 365 jest teraz dostępny w Azure Marketplace.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.