Commvault zawarł strategiczną umowę z Microsoft
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy z Microsoftem. Podpisany kontrakt dotyczy ścisłej integracji w zakresie inżynierii i sprzedaży całego portfolio Commvault do ochrony danych w modelu SaaS z wykorzystaniem Microsoft Azure. To doskonałe połączenie niezawodnego bezpieczeństwa z prostym zarządzaniem w modelu SaaS.
Commvault i Microsoft dzięki połączeniu dwóch technologii - Azure i SaaS Metallic - zaspokajają potrzebę sprawdzonej ochrony danych wspartej potężną skalą i wielowarstwowymi zabezpieczeniami. Metallic poprawia odporność danych Microsoft Office 365 na uszkodzenia, złośliwe ataki, a także przypadkowe usunięcie. Metallic oferuje również szereg dodatkowych opcji, od tworzenia kopii zapasowych baz danych VMware i Microsoft SQL po ochronę punktów końcowych.
„Współpraca Commvault i Microsoft to połączenie dwóch najlepszych technologii chmurowych dla przedsiębiorstw w celu uproszczenia i przyspieszenia migracji do chmury”, powiedział Sanjay Mirchandani, President and CEO Commvault. „To nowa era w historii Commvault. Nasz cel jest jasny, chcemy pomóc naszym wspólnym partnerom i klientom w uproszczeniu IT, dzięki bezpiecznym i sprawdzonym rozwiązaniom ochrony danych klasy korporacyjnej dostarczanym w modelu SaaS. Wspólnie łączymy najbardziej innowacyjne technologie ochrony danych i chmury, jakie mamy do zaoferowania. ”
Ta nowa faza współpracy oparta jest na długoletnim korzystaniu przez Commvault z funkcji platformy Azure. Ze względu na skalę, trwałość i bezpieczeństwo, Commvault korzystał międzyinnymi z migracji aplikacji i danych, długoterminowego przechowywaniu czy Azure Blob Storage. Nowa umowa obejmuje plany stworzenia oferty Metallic Cloud Storage SaaS w usłudze Azure Blob Storage. Przykładów głębokiej integracji produktów Commvault z rodzimymi usługami Azure będzie znacznie więcej.
„Commvault i Microsoft zawsze dostarczały zaufane technologie naszym wspólnym klientom. Teraz nasze długotrwałe relacje osiągneły wyższy poziom. Stało się to w okresie krytycznym dla firm w zakresie wdrażania technologii chmury i SaaS”, powiedział Tad Brockway, Corporate Vice President Azure Storage. „Metallic SaaS z Microsoft Azure dostarcza jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do przechowywania i ochrony danych o znaczeniu krytycznym w chmurze i poza nią”.
Ronald Dowden, dyrektor działu IT na Johns Hopkins University, powiedział: „Dla mnie jest jasne, że Commvault i Microsoft to firmy zaangażowane w tworzenie coraz bardziej zintegrowanych rozwiązań, które spełniają potrzeby i wymagania mojej organizacji w świecie hybrydowym. Ich innowacje pomogły nam sprostać wyzwaniom związanym z przeniesieniem prawie pięciu petabajtów danych do chmury Azure. Zmniejszyliśmy obciążenie centrum danych i koszty zarządzania pamięcią, jednocześnie chroniąc tysiące wirtualnych serwerów, aplikacji i projektów w całej naszej instytucji. Zwinność, skalowalność i proste zarządzanie związane z rozwiązaniami chmurowymi i modelem SaaS są zdecydowanie potrzebne, ponieważ tempo wzrostu danych nie wykazuje oznak spowolnienia ”.
Mocną stroną Metallic jest to, że został zbudowany w chmurze, wykorzystując najlepsze natywne możliwości platformy Azure, przy użyciu wiodącej na rynku technologii Commvault. Ta sama technologia chroni krytyczne dane i aplikacje dużych przedsiębiorstw. W ramach umowy Metallic będzie polecaną aplikacją do ochrony danych SaaS w Azure Marketplace dla klientów chmury publicznej i hybrydowej. Commvault będzie nadal wspierać klientów, którzy wymagają alternatywnych chmur w oparciu o wymagania biznesowe. Metallic™ Backup & Recovery dla Office 365 jest teraz dostępny w Azure Marketplace.
González Byass ogranicza zużycie plastiku dzięki rozwiązaniom SAP
IT mocną stroną Wrocławia
Beyond Gravity leci do chmury z SAP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Firmy zainteresowane udziałem w odbudowie Ukrainy z nowym instrumentem wsparcia. Na początku 2025 roku ruszą preferencyjne pożyczki
250 mln zł – tyle wynosi budżet nowego instrumentu wsparcia dla polskich firm, które są zainteresowane udziałem w odbudowie Ukrainy. MFiPR i BGK przygotowują dla tych przedsiębiorców ofertę preferencyjnych pożyczek, z których będą oni mogli sfinansować przygotowania do tego procesu. Chodzi m.in. o zwiększenie możliwości produkcyjnych, logistycznych czy eksportowych, ale na terytorium Polski.
Ochrona środowiska
Polski przemysł nie jest gotowy na większy udział OZE. Potrzebne są inwestycje w magazyny energii
Mimo że magazyny energii potaniały w ciągu ostatniego roku aż czterokrotnie, to przedsiębiorcy wciąż są przekonani, że to bardzo kosztowna inwestycja. Eksperci podkreślają, że przy dobrej optymalizacji produkcji i zużycia energii zwrot z takiej inwestycji można osiągnąć już w ciągu dwóch lat od instalacji. Prognozowanie szczytowej produkcji i zużycia ułatwiane jest przez narzędzia sztucznej inteligencji. Inwestowanie w zieloną energię stanie się w najbliższych latach dla dużych przedsiębiorców koniecznością, ściśle związaną z wdrażaniem unijnej dyrektywy w sprawie efektywności energetycznej.
Firma
Sztuczna inteligencja coraz częściej wspomaga pracę firm. Nie zawsze jest to bezpieczne
Adaptacja rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji w firmach jest coraz większa, ale przedsiębiorstwa muszą przyłożyć większą wagę do jej wykorzystywania w sposób świadomy i bezpieczny. – Dość powszechnym zjawiskiem w korporacjach jest obecnie tzw. Shadow AI, czyli wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji i narzędzi zewnętrznych dostawców do wspomagania pracy. Natomiast często odbywa się to bez wiedzy i świadomości działu IT – mówi Przemysław Biel z Synology Poland. To powoduje, że pracownicy często nieświadomie wysyłają prywatne dane firmy do zewnętrznego podmiotu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.