ContentHouse tworzy strategię content marketingową dla marki Bausch+Lomb

Krzysztof Dąbrowa
ContentHouse
Podole 60
30-394 Kraków
krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl| |krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl
+48 781 991 112
www.contenthouse.pl
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
W ramach realizowanych działań ContentHouse zadbał o stworzenie kompleksowej strategii content marketingowej. Zespół agencji odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym oraz kreację grafik i materiałów multimedialnych.
Dla marki Bausch+Lomb, producenta soczewek kontaktowych i akcesoriów optycznych, realizowana będzie także usługa AI Content Experience. W jej ramach uruchomiony zostanie chatbot, będący kanałem publikacji treści, zaprogramowany do komunikacji z sektorem bezpośrednich odbiorców (B2C) oraz dystrybutorem produktów (B2B). Aktywności będą oparte na szerokiej edukacji i promocji, w szczególności dedykowanej programowi lojalnościowemu ultrabenefit.pl. Ponadto zaplanowano działania wspierające promocję treści związane z aktywizacją reklamy remarketingowej w ramach Google Ads.
Dla Bausch+Lomb przygotowaliśmy ambitne rozwiązania content marketingowe, które przez odpowiednią ścieżkę edukacyjną konwertują w efekty sprzedażowe. W ramach tego projektu stworzyliśmy dedykowany zespół wykwalifikowanych dziennikarzy. Realizowane przez nas działania z zakresu marketingu treści będą wspierane automatyzacją, m.in. z wykorzystaniem chatbota, jakiego rolą będzie indywidualne doradzanie odbiorcom marki. To narzędzia pozwolające nam skutecznie realizować cele komunikacyjne i strategiczne Bausch+Lomb – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.
Po stronie ContentHouse działania przeprowadzane będą przez zespół content marketingowy, prowadzony przez PR & Content Marketing Managera Michała Grzebyka, przy udziale Content Specialist, Sylwii Paszyny. Za planowanie i zakup mediów zadba Media Manager, Michał Bednarczyk. Będzie on również odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązania AI Content Experience. Współpracę z Klientem koordynuje Account Executive, Jolanta Gwóźdź.
Współpraca Bausch Health Poland sp. z o.o., właściciela marki Bausch+Lomb, z agencją ContentHouse zaplanowana została na dwa lata, począwszy od wiosny 2020 roku.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.