Cooler Master: efektowny wspornik dla kart MasterAccessory ARGB GPU Support Brac
Topowe karty graficzne często imponują nie tylko osiągami, ale i gabarytami. Duże układy chłodzenia zapewniają optymalne temperatury, ale i swoje ważą. Dla osób, które borykają się z ciężkimi konstrukcjami firma Cooler Master przygotowała wspornik GPU, który ma być nie tylko praktyczny, ale i efektowny.
Wspornik GPU z logo firmy Cooler Master to konstrukcja wykonana głównie z hartowanego szkła. Producent zatopił w niej podświetlenie ARGB, które podświetla krawędzie konstrukcji. Zwolennicy subtelniejszego podejścia mogą iluminację całkowicie wyłączyć.
Jedną z zalet wspornika MasterAccessory ARGB GPU Support Bracket ma być całkowicie beznarzędziowy montaż. Projektanci postawili na silny magnes, który ma skutecznie przytwierdzić akcesorium do podłoża. Producent podkreśla też szeroką kompatybilność, dzięki płynnej regulacji wysokości podparcia w zakresie od 41 mm do 171 mm.
Uchwyt firmy Cooler Master można zamontować zarówno na końcu karty graficznej, jak i z boku, bliżej panelu bocznego. Tym samym użytkownicy nie powinni mieć problemu ze znalezieniem optymalnego miejsca podparcia posiadanego już GPU. Ważący 140 g wspornik ma sobie radzić z podparciem nawet najcięższych kart, skutecznie chroniąc slot PCI-Express przed wyginaniem.
Wspornik Cooler Master MasterAccessory ARGB GPU Support Bracket trafi do sklepów w ciągu kilku najbliższych tygodni. Jego cena powinna oscylować w okolicy 100 zł.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.