Cooler Master Notepal U150R - elegancka podstawka chłodząca pod laptop już dostę

Cooler Master Notepal U150R to propozycja adresowana do osób, które chcą poprawić ergonomię swojej pracy. Wbudowane wentylatory mają poprawić cyrkulację powietrza pod laptopem i tym samym obniżyć ciepłotę sprzętu. Regulowane pochylenie ma zaś zwiększyć komfort użytkowania.
Cooler Master Notepal U150R to podstawka chłodząca pod laptop, która ma łączyć elegancką formę i walory praktyczne. Platforma została wykonana z aluminium, które ma zapewnić stabilne podparcie komputera i wspomagać odprowadzanie ciepła. W metalową taflę producent wkomponował pasek z perforowanej siatki, przez który powietrze tłoczą dwa wentylatory. Mają one po 80 mm średnicy i wirują z prędkością około 1600 obrotów na minutę.
Dzięki nim pod spodem laptopa przepływa około 23 metrów sześciennych powietrza w ciągu godziny. To sprawia, że Cooler Master Notepal U150R może obniżyć temperatury zarówno podzespołów jak i pulpitu roboczego komputera. To z kolei przekłada się na wyższy komfort termiczny oraz dłuższy cykl życia podzespołów. Prezentowana podstawka pozwala na regulację pochylenia, poprawiając w ten sposób ergonomię pracy z laptopem.
Podstawka chłodząca pod laptop Cooler Master Notepal U150R jest przystosowana do laptopów z ekranami o przekątnej do 15”. Aby sprzęt nie zsuwał się podczas pracy, producent wkomponował gumowy ogranicznik na dolnej krawędzi aluminiowej platformy. Akcesorium jest już dostępne w ofertach polskich sklepów. Jego zakup wiąże się z uszczupleniem portfela o około 230 zł.
Dane techniczne:
- model: Notepal U150R
- materiały: aluminium, metalowa siatka, tworzywa sztuczne, guma
- wentylatory: 2 x 80 mm, ok. 1600 obr./min. (+/- 200)
- przepływ powietrza: około 23 m3/h
- głośność: do 29 dB(A)

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.