Cooler Master stawia na grywalizację i wprowadza nową markę - Master XP
Master XP to nowa marka, której misją jest stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez połączenie grywalizacji z kluczowymi obszarami - komunikacją i rozrywką. Tym samym marka z DNA Cooler Master zaproponuje nowe sposoby angażowania użytkowników dla nowoczesnych firm.
Master XP (eng. eXPerience - doświadczenie) to nowa marka firmy Cooler Master. Ma ona połączyć świat grywalizacji ze strategicznymi obszarami zainteresowania - rozrywką i komunikacją. W ten sposób firma chce wykorzystać swoje doświadczenia w obszarze gamingu, by pomóc innym markom dotrzeć do generacji Z urodzonej w latach 1997 - 2010 i zrealizować swoją misję. A jest nią stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez wykorzystanie gamifikacji.
Kluczowe ma być tutaj połączenie innowacji, tożsamości marki i wciągających doświadczeń. A te będą bazować na mechanice gier, ożywiając w ten sposób najbardziej niezapomniane wydarzenia ze świata wirtualnej rozrywki. To wszystko ma doprowadzić do materializacji wizji Master XP - stworzenia transgranicznego, immersyjnego kanału komunikacji, angażującego poprzez zabawę i wciągające wrażenia z gier.
Master XP aktywnie współpracuje z partnerami nad formułowaniem i budowaniem nowych standardów branżowych. Poprzez tworzenie nowych doświadczeń eksperci Master XP chcą aktywować marki, biznes i klientów, którzy mają stać na pierwszym miejscu. Oferta Master XP obejmuje również wsparcie marketingowe w pełnym zakresie - od online do offline wraz z pomocą w integracji nowych koncepcji i technologii.
Ta właśnie kompleksowość ma stanowić siłę nowej marki Master XP. Niestandardowe, bardziej angażujące i ekscytujące podejście, które obejmuje tworzenie wciągających wrażeń, integrację gier, technologii i brandów oraz komunikację z nowymi pokoleniami to tylko część propozycji wartości. Do niej dochodzi pełne wsparcie poparte doświadczeniem marki Cooler Master.
Twórcy mówią sami o sobie: “Jesteśmy wizjonerami, którzy opierając się na doświadczeniach potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników.”
Wraz z Master XP producent zaprezentował jej tożsamość wizualną i logo. Postawiono na nowoczesną czcionkę o stałej szerokości, która ma podkreślać “energiczną i zabawną” koncepcję brandu. Fiolet w cokole litery X to z kolei nawiązanie do korzeni - przynależność do rodziny Cooler Master. Logo kojarzące się z grami ma z kolei zapewnić elastyczność w użytkowaniu i rozpoznawalność w mediach.
Jak podkreślają Bhavna Tewari i Rocco Lin odpowiedzialni za rozwój marki: “Identyfikacja wizualna dostosowana do naszych podstawowych wartości określa sposób, w jaki prowadzimy biznes. Wierzymy, że bycie zabawnym, czerpanie radości, energia, otwarty umysł, ciekawość i rywalizacja są równie ważną częścią tożsamości marki.”
Wraz z identyfikacją wizualną w ręce klientów, którzy szukają partnera do poszerzenia swojej działalności o technologię i zabawę, oddano stronę internetową Master XP. Jak powiedział Matteo Stracciari, dyrektor generalny Master XP, ma ona wzmacniać misję i ogólne wrażenia z całej nowej marki.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.