Cooler Master stawia na grywalizację i wprowadza nową markę - Master XP
Master XP to nowa marka, której misją jest stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez połączenie grywalizacji z kluczowymi obszarami - komunikacją i rozrywką. Tym samym marka z DNA Cooler Master zaproponuje nowe sposoby angażowania użytkowników dla nowoczesnych firm.
Master XP (eng. eXPerience - doświadczenie) to nowa marka firmy Cooler Master. Ma ona połączyć świat grywalizacji ze strategicznymi obszarami zainteresowania - rozrywką i komunikacją. W ten sposób firma chce wykorzystać swoje doświadczenia w obszarze gamingu, by pomóc innym markom dotrzeć do generacji Z urodzonej w latach 1997 - 2010 i zrealizować swoją misję. A jest nią stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez wykorzystanie gamifikacji.
Kluczowe ma być tutaj połączenie innowacji, tożsamości marki i wciągających doświadczeń. A te będą bazować na mechanice gier, ożywiając w ten sposób najbardziej niezapomniane wydarzenia ze świata wirtualnej rozrywki. To wszystko ma doprowadzić do materializacji wizji Master XP - stworzenia transgranicznego, immersyjnego kanału komunikacji, angażującego poprzez zabawę i wciągające wrażenia z gier.
Master XP aktywnie współpracuje z partnerami nad formułowaniem i budowaniem nowych standardów branżowych. Poprzez tworzenie nowych doświadczeń eksperci Master XP chcą aktywować marki, biznes i klientów, którzy mają stać na pierwszym miejscu. Oferta Master XP obejmuje również wsparcie marketingowe w pełnym zakresie - od online do offline wraz z pomocą w integracji nowych koncepcji i technologii.
Ta właśnie kompleksowość ma stanowić siłę nowej marki Master XP. Niestandardowe, bardziej angażujące i ekscytujące podejście, które obejmuje tworzenie wciągających wrażeń, integrację gier, technologii i brandów oraz komunikację z nowymi pokoleniami to tylko część propozycji wartości. Do niej dochodzi pełne wsparcie poparte doświadczeniem marki Cooler Master.
Twórcy mówią sami o sobie: “Jesteśmy wizjonerami, którzy opierając się na doświadczeniach potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników.”
Wraz z Master XP producent zaprezentował jej tożsamość wizualną i logo. Postawiono na nowoczesną czcionkę o stałej szerokości, która ma podkreślać “energiczną i zabawną” koncepcję brandu. Fiolet w cokole litery X to z kolei nawiązanie do korzeni - przynależność do rodziny Cooler Master. Logo kojarzące się z grami ma z kolei zapewnić elastyczność w użytkowaniu i rozpoznawalność w mediach.
Jak podkreślają Bhavna Tewari i Rocco Lin odpowiedzialni za rozwój marki: “Identyfikacja wizualna dostosowana do naszych podstawowych wartości określa sposób, w jaki prowadzimy biznes. Wierzymy, że bycie zabawnym, czerpanie radości, energia, otwarty umysł, ciekawość i rywalizacja są równie ważną częścią tożsamości marki.”
Wraz z identyfikacją wizualną w ręce klientów, którzy szukają partnera do poszerzenia swojej działalności o technologię i zabawę, oddano stronę internetową Master XP. Jak powiedział Matteo Stracciari, dyrektor generalny Master XP, ma ona wzmacniać misję i ogólne wrażenia z całej nowej marki.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.