Komunikaty PR

Cube Group z nominacją do IPMA 2020 dla najlepszej technologii performance marke

2020-10-22  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Soboń
Cube Group S.A.

ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa
andrzej.sobon|cubegroup.pl| |andrzej.sobon|cubegroup.pl
+48 536 750 611
www.cubegroup.pl

Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez agencję Cube Group oraz jej partnera technologicznego Ingenious Technologies usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do atrybucji.

Smart Attribution to technologia analityki, która pozwala realnie oceniać wpływ na konwersję każdego z kanałów, a w konsekwencji wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty sprzedażowe. Została stworzona dzięki partnerskiej współpracy Cube Group z Ingenious Technologies, dostawcy technologii marketingowych, który pomaga globalnym markom optymalizować marketing partnerów w celu zwiększenia sprzedaży.

Smart Attribution mierzy każdą ścieżkę zakupową i wszystkie kontakty użytkownika z działaniami marketingowymi, niezależnie od modelu rozliczeń. Dzięki temu w czasie rzeczywistym wiadomo, ile jest interakcji z kanałami rozliczanymi w modelach FF (Flat Fee), CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mille). Na podstawie tych danych Smart Attribution kalkuluje prowizję w modelu CPS (Cost Per Sale), jaką może wypłacić wydawcom afiliacyjnym. Pozwala to kontrolować koszt pozyskania sprzedaży (COS) i zwrot z inwestycji (ROI) na nieosiągalnym do tej pory poziomie. Kiedy dochodzi do konwersji, system bierze pod uwagę wszystkie interakcje, jakie wystąpiły na ścieżce.

– Koncepcja Smart Attribution powstała na bazie obserwacji problemów, z jakimi borykają się nasi Klienci i Wydawcy w kampaniach afiliacyjnych oraz performance’owych. Pomysł na to rozwiązanie powstał jakiś czas temu w naszych głowach, a dzięki Ingenious Technologies mogliśmy wcielić go w życie. Mamy nadzieję, że jury doceni jego innowacyjność. Liczymy, że dzięki wdrożeniu Smart Attribution wiele sklepów internetowych będzie w stanie efektywniej prowadzić działania rozliczane w modelach efektywnościowych – mówi Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director w Cube Group.

W kategorii Best Technology jurorzy konkursu IPMA 2020 (w tym roku m.in. z firm eBay, LEGO, SWAROVSKI, Kaspersky, Performance Marketing Assocation, Refunder) szukają technologii performance marketingu, która pomogłaby ulepszyć strategię klienta. Technologia ma zapewniać przewagę konkurencyjną lub pozwalać na prowadzenie biznesu w mądrzejszy lub bardziej opłacalny sposób. Jurorzy szukają innowacyjnego produktu, dowodów jego rozwoju, a także potwierdzenia skuteczności.

Na shortliście, obok Cube Group i Ingenious Technologies znalazły się: Impact Partnership Cloud, Partnerize, RevLifter, Student Beans Connect oraz TrafficGuard.

W kategorii Best Technology liczy się nie tylko głos jury, ale też publiczności. Zagłosować na najlepszą technologię spośród nominowanych może każda firma do 28 października na stronie https://performancemarketingawards.com/vote.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas wirtualnej ceremonii 24 listopada 2020 roku.

Wcześniej w 2016 roku należąca do Cube Group marka SalesMedia otrzymała wyróżnienie Highly Commended w kategorii Best in Technology & Telecoms w finale European Performance Marketing Awards (EPMA), jednej z pierwszych międzynarodowych edycji tego konkursu.

O konkursie IPMA   

Performance Marketing Awards to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W 2016 roku organizatorzy po raz pierwszy nagrodzili firmy działające nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale w całej Europie w ramach European Performance Marketing Awards. W 2017 roku edycję europejską zastąpiła edycja międzynarodowa, czyli International Performance Marketing Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Cube Group S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Kup kartę graficzną INNO3D z serii GeForce RTX 40 i za darmo odbierz grę Black M Biuro prasowe
2024-07-30 | 21:00

Kup kartę graficzną INNO3D z serii GeForce RTX 40 i za darmo odbierz grę Black M

Istnieje wiele argumentów za tym, by wybrać kartę graficzną GeForce RTX 40, jednak zapaleni gracze otrzymali teraz dodatkowy powód do zakupu wymarzonego układu od INNO3D. Trwa
IT i technologie Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji
2024-07-30 | 15:00

Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji

Rosnące koszty pracy w Polsce mogą przyspieszyć w firmach tempo wdrażania automatyzacji i sztucznej inteligencji. Zatrudnienie robota może opłacać się bardziej niż jeszcze
IT i technologie 20-letnia podróż MSI prowadząca do zbudowania imperium laptopów
2024-07-30 | 15:00

20-letnia podróż MSI prowadząca do zbudowania imperium laptopów

Tradycja zbudowana na zrozumieniu potrzeb użytkownika Firma MSI, która znana jest na świecie ze swoich gamingowych modeli laptopów oraz notebooków klasy premium, w 2024

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.