Komunikaty PR

Cube Group z nominacją do IPMA 2020 dla najlepszej technologii performance marke

2020-10-22  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Soboń
Cube Group S.A.

ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa
andrzej.sobon|cubegroup.pl| |andrzej.sobon|cubegroup.pl
+48 536 750 611
www.cubegroup.pl

Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez agencję Cube Group oraz jej partnera technologicznego Ingenious Technologies usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do atrybucji.

Smart Attribution to technologia analityki, która pozwala realnie oceniać wpływ na konwersję każdego z kanałów, a w konsekwencji wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty sprzedażowe. Została stworzona dzięki partnerskiej współpracy Cube Group z Ingenious Technologies, dostawcy technologii marketingowych, który pomaga globalnym markom optymalizować marketing partnerów w celu zwiększenia sprzedaży.

Smart Attribution mierzy każdą ścieżkę zakupową i wszystkie kontakty użytkownika z działaniami marketingowymi, niezależnie od modelu rozliczeń. Dzięki temu w czasie rzeczywistym wiadomo, ile jest interakcji z kanałami rozliczanymi w modelach FF (Flat Fee), CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mille). Na podstawie tych danych Smart Attribution kalkuluje prowizję w modelu CPS (Cost Per Sale), jaką może wypłacić wydawcom afiliacyjnym. Pozwala to kontrolować koszt pozyskania sprzedaży (COS) i zwrot z inwestycji (ROI) na nieosiągalnym do tej pory poziomie. Kiedy dochodzi do konwersji, system bierze pod uwagę wszystkie interakcje, jakie wystąpiły na ścieżce.

– Koncepcja Smart Attribution powstała na bazie obserwacji problemów, z jakimi borykają się nasi Klienci i Wydawcy w kampaniach afiliacyjnych oraz performance’owych. Pomysł na to rozwiązanie powstał jakiś czas temu w naszych głowach, a dzięki Ingenious Technologies mogliśmy wcielić go w życie. Mamy nadzieję, że jury doceni jego innowacyjność. Liczymy, że dzięki wdrożeniu Smart Attribution wiele sklepów internetowych będzie w stanie efektywniej prowadzić działania rozliczane w modelach efektywnościowych – mówi Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director w Cube Group.

W kategorii Best Technology jurorzy konkursu IPMA 2020 (w tym roku m.in. z firm eBay, LEGO, SWAROVSKI, Kaspersky, Performance Marketing Assocation, Refunder) szukają technologii performance marketingu, która pomogłaby ulepszyć strategię klienta. Technologia ma zapewniać przewagę konkurencyjną lub pozwalać na prowadzenie biznesu w mądrzejszy lub bardziej opłacalny sposób. Jurorzy szukają innowacyjnego produktu, dowodów jego rozwoju, a także potwierdzenia skuteczności.

Na shortliście, obok Cube Group i Ingenious Technologies znalazły się: Impact Partnership Cloud, Partnerize, RevLifter, Student Beans Connect oraz TrafficGuard.

W kategorii Best Technology liczy się nie tylko głos jury, ale też publiczności. Zagłosować na najlepszą technologię spośród nominowanych może każda firma do 28 października na stronie https://performancemarketingawards.com/vote.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas wirtualnej ceremonii 24 listopada 2020 roku.

Wcześniej w 2016 roku należąca do Cube Group marka SalesMedia otrzymała wyróżnienie Highly Commended w kategorii Best in Technology & Telecoms w finale European Performance Marketing Awards (EPMA), jednej z pierwszych międzynarodowych edycji tego konkursu.

O konkursie IPMA   

Performance Marketing Awards to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W 2016 roku organizatorzy po raz pierwszy nagrodzili firmy działające nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale w całej Europie w ramach European Performance Marketing Awards. W 2017 roku edycję europejską zastąpiła edycja międzynarodowa, czyli International Performance Marketing Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Cube Group S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.