Komunikaty PR

CUK startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy

2023-06-13  |  12:00
Biuro prasowe

CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową. Hasłem przewodnim jest Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Multiagencja zdecydowała się dłuższą formę i wartościowe treści, które przedstawi w serialu CUK: moc przewidywania. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji marki CUK Ubezpieczenia.

Przygotowania poprzedziły badania i analizy, które utwierdziły firmę w przekonaniu, że popularność seriali wśród Polaków rośnie, szczególnie wśród osób z grupy docelowej. Rdzeniem kampanii jest serial dostępny na YouTube, ale realizacja będzie też wspierana aktywnościami online i offline. Między innymi w social mediach, poprzez influencerów i dedykowane materiały drukowane, co pozwoli na zwiększenie zasięgu i zaangażowania odbiorców.

- Chcemy i lubimy zaskakiwać odbiorców oraz branżę. W tym roku postawiliśmy na koncept kreatywny, jakim jest serial, który do tej pory w branży ubezpieczeniowej jeszcze nie był wykorzystywany. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne podejście pozwoli nam skutecznie dotrzeć do naszej grupy docelowej i budować długotrwałe relacje z klientami - mówi Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Serial składa się z dziesięciu pięciominutowych odcinków, które będą emitowane w każdym miesiącu. Luźna i angażująca forma scenariusza jest celowym zabiegiem realizatorów, aby pokazać ciekawy oraz przyjazny świat ubezpieczeń. Przygotowana fabuła opowiada bliskie każdemu z nas historie przez pryzmat codziennych wyzwań i trosk. Mieszkańcy jednej z kamienic mogą liczyć na pomoc wyjątkowej sąsiadki, doradczyni ubezpieczeniowej, która po godzinach staje się SuperCUK. Jej możliwości przeciwdziałają poczynaniom Łotra, który uosabia pechowe sytuacje, w których konsekwencji bohaterowie przekonują się, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia.

- Jesteśmy przekonani, że ta kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie naszych obecnych
oraz przyszłych klientów. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, a nasi odbiorcy poszukują rozrywki i pomocnych treści. Najnowsze trendy sygnalizują również, że YouTube stał się współczesną telewizją, ale oprócz emisji na tej platformie, zaplanowaliśmy też kampanię wykorzystującą Facebook, Instagram czy Tik Tok, na którym zadebiutujemy - powiedział Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia.

Multiagencja wierzy, że innowacyjna kampania reklamowa oparta na serialu będzie skutecznym narzędziem w budowaniu więzi z klientami, zbuduje świadomość wartości marki i w efekcie przełoży się na wzrost zainteresowania doradztwem ubezpieczeniowym w CUK. Wszyscy zainteresowani będą mieli okazję śledzić losy bohaterów i przekonać się, jak SuperCUK chroni mieszkańców przed różnymi niebezpieczeństwami.

- Postawiliśmy na historie, które mogą dotyczyć każdego nas. Zalanie, kradzież, uszkodzenie ciała lub mienia. Z miejscem akcji oraz opowiedzianymi w serialu historiami mogą się utożsamiać odbiorcy z różnych pokoleń. Nie udajemy jednak, że nasza kampania nie jest reklamą i na końcu każdego odcinka doradzamy widzom, jakie ubezpieczenie jest przydatne, żeby ochronić się przed skutkami sytuacji, od których w serialu chroni bohaterów SuperCUK. – dodaje Paula Rabel Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Louder&Higher we współpracy z wewnętrznym zespołem marketingu CUK Ubezpieczenia, serial wyprodukował Filmoon, działania performance prowadzone są przez agencję Bluerank. Kampania potrwa od czerwca 2023 do lutego 2024 roku i będzie widoczna przede wszystkim w przestrzeni online, jak również we wszystkich materiałach kierowanych do klientów. Patronat medialny nad serialem objęła Gazeta Ubezpieczeniowa.

Link do pierwszego odcinka: https://youtu.be/Ab8gv_Rm0tk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.

Prawo

Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.

Polityka

W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.