CUK Ubezpieczenia multiagencją roku 2020 według Gazety Ubezpieczeniowej
Gazeta Ubezpieczeniowa cyklicznie co roku w ramach rankingu „Wydarzenia” przyznaje swoje nagrody za rok ubiegły. Tytuł Multiagencji Roku 2020 zdobył CUK Ubezpieczenia, wyróżniający się ponad rynkowymi wynikami sprzedażowymi oraz ogromnym rozwojem.
Miniony rok był dla wszystkich branż testem trwałości. Multiagencja CUK Ubezpieczenia zdała go bardzo dobrze, czego dowodem może być przyznane przez Gazetę Ubezpieczeniową wyróżnienie. Wcześniej wdrożone rozwiązania i technologie oraz umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków, pozwoliły nie tylko przetrwać ten trudny czas, ale też przyczyniły się do rozwoju agencji.
Gazeta Ubezpieczeniowa przyznając wyróżnienie Multiagnecji Roku 2020, podkreśliła wysokie wyniki sprzedażowe, sukcesy oraz innowacyjność sieci CUK Ubezpieczenia. Kampania z SuperCUK, nieustanny rozwój narzędzi online oraz zaangażowany i oddany zespół również wpłynęły na sukces.
– Jestem dumny z przyznanego nam tytułu. To przede wszystkim zasługa pracowników oraz agentów w sieciach sprzedaży, którym bardzo dziękuję za zaangażowanie. To głównie dzięki nim zachowaliśmy nieprzerwaną obsługę naszych klientów zarówno w procesach zdalnych jak i tradycyjnych – mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK Ubezpieczenia – Mimo pandemii w 2020 roku rozwinęliśmy sieć sprzedaży – powołaliśmy 32 placówki franczyzowe i aż 152 kolejne Punkty Partnerskie CUK. Poza sprzedażą aktywnie prowadziliśmy działalność marketingową. Dzięki temu zwiększyliśmy zarówno świadomość marki CUK Ubezpieczenia, jak także dostępnych w naszej sieci produktów. Synergia tych działań przełożyła się na pozyskanie rekordowej liczby leadów sprzedażowych. Tytuł Mulitiagencji Roku mobilizuje nas do dalszego działania. Pragniemy nadal rozwijać wielokanałowość naszej sieci – stacjonarne biura obsługi oraz kanały zdalne, czyli Internet i telefon. Dziś jako jedyni działamy w ten sposób na rynku, a nasze sieci sprzedaży tworzą spójny ekosystem dla klienta. Chcemy być dostępni dla każdego, w sposób zgodny z jego oczekiwaniami – dodaje.
– Ogromnie się cieszę, że należę do zespołu CUK Ubezpieczenia. Rozpoczęcie kariery w multiagencji było jedną z lepszych decyzji w moim życiu. Wprowadzenie do świata ubezpieczeń, nieustanne wsparcie merytoryczne oraz nowoczesne narzędzia online pomogły mi zbudować stabilne miejsce pracy. Dostrzegam, jak sieć się rozwija, dlatego nie dziwi mnie przyznanie tak ważnego wyróżnienia. Pandemia przyspieszyła zmiany w schematach zakupowych klientów – teraz wszystko co mogą, robią zdalnie. W CUK Ubezpieczenia od dawna korzystaliśmy z narzędzi online, co pomogło nam w początkowej fazie chaosu wiosną 2020 roku. My, doradcy klientów, nie baliśmy się i wiedzieliśmy jak zapewnić nieprzerwaną opiekę naszym klientom w tych dziwnych czasach. Cieszę się, że mogę pracować pod skrzydłami profesjonalistów – mówi Paweł Dołowy, właściciel 2 placówek CUK Ubezpieczenia w Warszawie.
Przyznanie wyróżnienia nie zwalnia CUK Ubezpieczenia z dalszej pracy. W tym roku będzie skupiać się na: nieustającej poprawie usług dostarczanych klientom, zwiększaniu rozpoznawalności marki CUK, dalszej rozbudowie sieci sprzedaży oraz rozwoju kompetencji kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenie życia, zdrowia i majątku klientów.
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.