CUK Ubezpieczenia multiagencją roku 2020 według Gazety Ubezpieczeniowej
Gazeta Ubezpieczeniowa cyklicznie co roku w ramach rankingu „Wydarzenia” przyznaje swoje nagrody za rok ubiegły. Tytuł Multiagencji Roku 2020 zdobył CUK Ubezpieczenia, wyróżniający się ponad rynkowymi wynikami sprzedażowymi oraz ogromnym rozwojem.
Miniony rok był dla wszystkich branż testem trwałości. Multiagencja CUK Ubezpieczenia zdała go bardzo dobrze, czego dowodem może być przyznane przez Gazetę Ubezpieczeniową wyróżnienie. Wcześniej wdrożone rozwiązania i technologie oraz umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków, pozwoliły nie tylko przetrwać ten trudny czas, ale też przyczyniły się do rozwoju agencji.
Gazeta Ubezpieczeniowa przyznając wyróżnienie Multiagnecji Roku 2020, podkreśliła wysokie wyniki sprzedażowe, sukcesy oraz innowacyjność sieci CUK Ubezpieczenia. Kampania z SuperCUK, nieustanny rozwój narzędzi online oraz zaangażowany i oddany zespół również wpłynęły na sukces.
– Jestem dumny z przyznanego nam tytułu. To przede wszystkim zasługa pracowników oraz agentów w sieciach sprzedaży, którym bardzo dziękuję za zaangażowanie. To głównie dzięki nim zachowaliśmy nieprzerwaną obsługę naszych klientów zarówno w procesach zdalnych jak i tradycyjnych – mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK Ubezpieczenia – Mimo pandemii w 2020 roku rozwinęliśmy sieć sprzedaży – powołaliśmy 32 placówki franczyzowe i aż 152 kolejne Punkty Partnerskie CUK. Poza sprzedażą aktywnie prowadziliśmy działalność marketingową. Dzięki temu zwiększyliśmy zarówno świadomość marki CUK Ubezpieczenia, jak także dostępnych w naszej sieci produktów. Synergia tych działań przełożyła się na pozyskanie rekordowej liczby leadów sprzedażowych. Tytuł Mulitiagencji Roku mobilizuje nas do dalszego działania. Pragniemy nadal rozwijać wielokanałowość naszej sieci – stacjonarne biura obsługi oraz kanały zdalne, czyli Internet i telefon. Dziś jako jedyni działamy w ten sposób na rynku, a nasze sieci sprzedaży tworzą spójny ekosystem dla klienta. Chcemy być dostępni dla każdego, w sposób zgodny z jego oczekiwaniami – dodaje.
– Ogromnie się cieszę, że należę do zespołu CUK Ubezpieczenia. Rozpoczęcie kariery w multiagencji było jedną z lepszych decyzji w moim życiu. Wprowadzenie do świata ubezpieczeń, nieustanne wsparcie merytoryczne oraz nowoczesne narzędzia online pomogły mi zbudować stabilne miejsce pracy. Dostrzegam, jak sieć się rozwija, dlatego nie dziwi mnie przyznanie tak ważnego wyróżnienia. Pandemia przyspieszyła zmiany w schematach zakupowych klientów – teraz wszystko co mogą, robią zdalnie. W CUK Ubezpieczenia od dawna korzystaliśmy z narzędzi online, co pomogło nam w początkowej fazie chaosu wiosną 2020 roku. My, doradcy klientów, nie baliśmy się i wiedzieliśmy jak zapewnić nieprzerwaną opiekę naszym klientom w tych dziwnych czasach. Cieszę się, że mogę pracować pod skrzydłami profesjonalistów – mówi Paweł Dołowy, właściciel 2 placówek CUK Ubezpieczenia w Warszawie.
Przyznanie wyróżnienia nie zwalnia CUK Ubezpieczenia z dalszej pracy. W tym roku będzie skupiać się na: nieustającej poprawie usług dostarczanych klientom, zwiększaniu rozpoznawalności marki CUK, dalszej rozbudowie sieci sprzedaży oraz rozwoju kompetencji kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenie życia, zdrowia i majątku klientów.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.