Cyfrowe rozwiązania spełniające potrzeby nowoczesnej firmy
Firma A1 Croatia rozpoczęła współpracę z Liferay w grudniu 2009 roku w momencie, kiedy potrzeby biznesowe przekroczyły możliwości dotychczasowej platformy internetowej. Poprzednie rozwiązania okazały się być przestarzałe, konstrukcja zbyt monolityczna, a firma potrzebowała czegoś bardziej elastycznego i dopasowanego do swoich potrzeb.
Telekomunikacja na najwyższym poziomie
A1 Croatia jest częścią A1 Telekom Austria Group - wiodącego dostawcy usług cyfrowych i rozwiązań komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa A1 Telekom Austria działa w siedmiu krajach
i świadczy usługi dla około 24 milionów klientów. Firma A1 Croatia zatrudnia około 2000 osób i codziennie dba o potrzeby 2 milionów konsumentów.
A1 (dawniej Vipnet) od zawsze stara się dotrzymywać kroku nowoczesnym technologiom. Głównym celem firmy jest ciągłe tworzenie nowych modułów, automatyzacja procesów oraz dbanie o jak najlepsze doświadczenie użytkowników. Responsive web design, zintegrowany system wsparcia konsumenta na stronie internetowej, funkcja personalizacji oraz w pełni zautomatyzowany portal wprowadzający nowych pracowników, to tylko niektóre z rozwiązań wdrożonych przez współpracę A1 z Liferay.
A1 używa Liferay DXP jako podstawowej platformy do świadczenia usług online dla klientów, a także platformy do generowania potencjalnych klientów, portalu samoobsługowego i centrum informacji. Wdrożenie Liferay DXP umożliwiło skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych usług, zapewniło elastyczność w tworzeniu treści i układów stron docelowych do komunikacji oraz „bezbolesne” opracowywanie nowych funkcjonalności.
Spełnianie cyfrowych potrzeb
W 2009 roku firma A1 zdecydowała, że platforma, z której wówczas korzystała nie spełnia większości potrzeb biznesowych. Dlatego, w poszukiwaniu bardziej elastycznego rozwiązania, rozpoczęła współpracę z Liferay tworząc nowoczesne platformy wspierające różne funkcje firmy:
- A1.hr (główny portal internetowy firmy A1 Chorwacja)
- Tomato.com.hr (portal internetowy marki Tomato)
- moj.a1.hr (portal samoobsługowy A1)
- moj.tomato.com.hr (portal samoobsługowy marki Tomato)
- planetsport.a1.hr (portal kanałów telewizyjnych Planetsport)
- onboarding.a1.hr (portal onboardingowy dla pracowników)
- portal samoobsługowy w biznesie
- platformę intranetową
Rozwiązania Liferay zaspokoiły najważniejsze potrzeby biznesowe firmy A1 Croatia. Budowanie marki
i dostarczanie podstawowych informacji o firmie i jej usługach, sprzedaż online, system wdrażania nowych pracowników, informowanie obecnych pracowników o wszystkich istotnych sprawach w firmie
za pośrednictwem portalu intranetowego. Dzięki temu firma rozwinęła się, stając się wiodącym dostawcą usług cyfrowo-komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
DXP 7.1
Digital Experience Platform (DXP) to nowa kategoria oprogramowania dla przedsiębiorstw, która wychodzi naprzeciw potrzebom firm przechodzących cyfrową transformację, a ostatecznym celem jest zapewnienie lepszej jakości obsługi klienta. Rozwiązania DXP mogą stanowić pojedynczy produkt, ale często stanowią zestaw produktów, które współpracują ze sobą. DXP zapewnia strukturę dla firm do cyfryzacji operacji biznesowych i gromadzenia praktycznych informacji o klientach, zapewniając im najlepsze doświadczenie. Stabilny i niezawodny portal, szybkie wyszukiwanie, łatwe i niezawodne formularze dla potencjalnych klientów, opcje czatu i czatów wideo do szybkiej interakcji z klientami, wszystkie informacje dotyczące pomocy dostępne na stronach internetowych sprawiają, że współpraca A1 Croatia z Liferay’em przynosi najlepsze rezultaty.
O Liferay
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu. Platforma Liferay ma charakter „open source”, co czyni ją niezawodną, innowacyjną i bezpieczną. Staramy się pozytywnie oddziaływać na świat za pośrednictwem biznesu i technologii. Z usług Liferay korzysta setki organizacji w sektorze usług finansowych, opieki zdrowotnej, administracji, ubezpieczeń, handlu, przemysłu i wielu innych branżach. Już po raz dziewiąty z rzędu Liferay został liderem platform Digital Experience w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2019. Zapraszamy na: www.liferay.com.
Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.
Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.