Cyfrowe rozwiązania spełniające potrzeby nowoczesnej firmy
Firma A1 Croatia rozpoczęła współpracę z Liferay w grudniu 2009 roku w momencie, kiedy potrzeby biznesowe przekroczyły możliwości dotychczasowej platformy internetowej. Poprzednie rozwiązania okazały się być przestarzałe, konstrukcja zbyt monolityczna, a firma potrzebowała czegoś bardziej elastycznego i dopasowanego do swoich potrzeb.
Telekomunikacja na najwyższym poziomie
A1 Croatia jest częścią A1 Telekom Austria Group - wiodącego dostawcy usług cyfrowych i rozwiązań komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa A1 Telekom Austria działa w siedmiu krajach
i świadczy usługi dla około 24 milionów klientów. Firma A1 Croatia zatrudnia około 2000 osób i codziennie dba o potrzeby 2 milionów konsumentów.
A1 (dawniej Vipnet) od zawsze stara się dotrzymywać kroku nowoczesnym technologiom. Głównym celem firmy jest ciągłe tworzenie nowych modułów, automatyzacja procesów oraz dbanie o jak najlepsze doświadczenie użytkowników. Responsive web design, zintegrowany system wsparcia konsumenta na stronie internetowej, funkcja personalizacji oraz w pełni zautomatyzowany portal wprowadzający nowych pracowników, to tylko niektóre z rozwiązań wdrożonych przez współpracę A1 z Liferay.
A1 używa Liferay DXP jako podstawowej platformy do świadczenia usług online dla klientów, a także platformy do generowania potencjalnych klientów, portalu samoobsługowego i centrum informacji. Wdrożenie Liferay DXP umożliwiło skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych usług, zapewniło elastyczność w tworzeniu treści i układów stron docelowych do komunikacji oraz „bezbolesne” opracowywanie nowych funkcjonalności.
Spełnianie cyfrowych potrzeb
W 2009 roku firma A1 zdecydowała, że platforma, z której wówczas korzystała nie spełnia większości potrzeb biznesowych. Dlatego, w poszukiwaniu bardziej elastycznego rozwiązania, rozpoczęła współpracę z Liferay tworząc nowoczesne platformy wspierające różne funkcje firmy:
- A1.hr (główny portal internetowy firmy A1 Chorwacja)
- Tomato.com.hr (portal internetowy marki Tomato)
- moj.a1.hr (portal samoobsługowy A1)
- moj.tomato.com.hr (portal samoobsługowy marki Tomato)
- planetsport.a1.hr (portal kanałów telewizyjnych Planetsport)
- onboarding.a1.hr (portal onboardingowy dla pracowników)
- portal samoobsługowy w biznesie
- platformę intranetową
Rozwiązania Liferay zaspokoiły najważniejsze potrzeby biznesowe firmy A1 Croatia. Budowanie marki
i dostarczanie podstawowych informacji o firmie i jej usługach, sprzedaż online, system wdrażania nowych pracowników, informowanie obecnych pracowników o wszystkich istotnych sprawach w firmie
za pośrednictwem portalu intranetowego. Dzięki temu firma rozwinęła się, stając się wiodącym dostawcą usług cyfrowo-komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
DXP 7.1
Digital Experience Platform (DXP) to nowa kategoria oprogramowania dla przedsiębiorstw, która wychodzi naprzeciw potrzebom firm przechodzących cyfrową transformację, a ostatecznym celem jest zapewnienie lepszej jakości obsługi klienta. Rozwiązania DXP mogą stanowić pojedynczy produkt, ale często stanowią zestaw produktów, które współpracują ze sobą. DXP zapewnia strukturę dla firm do cyfryzacji operacji biznesowych i gromadzenia praktycznych informacji o klientach, zapewniając im najlepsze doświadczenie. Stabilny i niezawodny portal, szybkie wyszukiwanie, łatwe i niezawodne formularze dla potencjalnych klientów, opcje czatu i czatów wideo do szybkiej interakcji z klientami, wszystkie informacje dotyczące pomocy dostępne na stronach internetowych sprawiają, że współpraca A1 Croatia z Liferay’em przynosi najlepsze rezultaty.
O Liferay
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu. Platforma Liferay ma charakter „open source”, co czyni ją niezawodną, innowacyjną i bezpieczną. Staramy się pozytywnie oddziaływać na świat za pośrednictwem biznesu i technologii. Z usług Liferay korzysta setki organizacji w sektorze usług finansowych, opieki zdrowotnej, administracji, ubezpieczeń, handlu, przemysłu i wielu innych branżach. Już po raz dziewiąty z rzędu Liferay został liderem platform Digital Experience w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2019. Zapraszamy na: www.liferay.com.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.