Komunikaty PR

Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych

2021-05-17  |  09:00
Biuro prasowe

„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.

 

Spot, promujący Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będzie emitowany zarówno w telewizji (POLSAT i TVN), jak i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, zapewniając tym samym szerokie dotarcie do grupy docelowej. Emisja w TV rozpocznie się 17 maja br. 

 

Kampanię poprzedziliśmy badaniami konsumenckimi, które potwierdziły silną pozycję i wysoką rozpoznawalność Bułeczek Mlecznych Dan Cake w swojej kategorii. Dzięki ogólnopolskiej kampanii i emisji spotu w TV, przy jednoczesnym luzowaniu obostrzeń i powrocie dzieci do nauki stacjonarnej w szkołach, skutecznie docieramy do kluczowych dla nas grup docelowych, budując wysokozasięgową świadomość produktową - mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake. - Trwająca równolegle aktywacja konsumencka ma na celu pokazanie szerokiego wachlarza możliwości spożywania Bułeczek Mlecznych. Sprawdzają się one bowiem nie tylko jako słodka przekąska, ale również alternatywa dla tradycyjnego pieczywa podczas codziennych śniadań i baza do deserów - dodaje. 

 

SPOT TV: https://www.youtube.com/watch?v=F_XD64VI_5w 

 

Emisji spotu towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka. Zadaniem uczestników jest dokonanie zakupu promocyjnego opakowania Bułeczek Mlecznych i zarejestrowanie kodu z etykiety na stronie www.BuleczkiMleczne.plNastępnie należy stworzyć własną propozycję zabawnego kawału, inspirując się zdjęciami Bułeczek Mlecznych w otoczeniu apetycznych dodatków. Wszystkie zgłoszone przez uczestników propozycje można obejrzeć w galerii na stronie internetowej aktywacji. 

 

Konkurs potrwa do 29 czerwca br. Na laureatów, którzy stworzą najzabawniejsze kawały, czekają atrakcyjne nagrody: smartphony Apple IPhone 11, hulajnogi elektryczne Frizzo Slick, głośniki i słuchawki bezprzewodowe JBL oraz zestawy produktów marki Dan Cake.

 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji i obsługę konkursu odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami – we współpracy z Działem Marketingu Dan Cake.

 

Spot TV został zrealizowany przez F25 Production House. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiadają agencje mediowe Value Media (kampania TV) i SalesTube (kampania digital), należące do Group One. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.