Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych
„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.
Spot, promujący Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będzie emitowany zarówno w telewizji (POLSAT i TVN), jak i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, zapewniając tym samym szerokie dotarcie do grupy docelowej. Emisja w TV rozpocznie się 17 maja br.
- Kampanię poprzedziliśmy badaniami konsumenckimi, które potwierdziły silną pozycję i wysoką rozpoznawalność Bułeczek Mlecznych Dan Cake w swojej kategorii. Dzięki ogólnopolskiej kampanii i emisji spotu w TV, przy jednoczesnym luzowaniu obostrzeń i powrocie dzieci do nauki stacjonarnej w szkołach, skutecznie docieramy do kluczowych dla nas grup docelowych, budując wysokozasięgową świadomość produktową - mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake. - Trwająca równolegle aktywacja konsumencka ma na celu pokazanie szerokiego wachlarza możliwości spożywania Bułeczek Mlecznych. Sprawdzają się one bowiem nie tylko jako słodka przekąska, ale również alternatywa dla tradycyjnego pieczywa podczas codziennych śniadań i baza do deserów - dodaje.
SPOT TV: https://www.youtube.com/watch?v=F_XD64VI_5w
Emisji spotu towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka. Zadaniem uczestników jest dokonanie zakupu promocyjnego opakowania Bułeczek Mlecznych i zarejestrowanie kodu z etykiety na stronie www.BuleczkiMleczne.pl. Następnie należy stworzyć własną propozycję zabawnego kawału, inspirując się zdjęciami Bułeczek Mlecznych w otoczeniu apetycznych dodatków. Wszystkie zgłoszone przez uczestników propozycje można obejrzeć w galerii na stronie internetowej aktywacji.
Konkurs potrwa do 29 czerwca br. Na laureatów, którzy stworzą najzabawniejsze kawały, czekają atrakcyjne nagrody: smartphony Apple IPhone 11, hulajnogi elektryczne Frizzo Slick, głośniki i słuchawki bezprzewodowe JBL oraz zestawy produktów marki Dan Cake.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji i obsługę konkursu odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami – we współpracy z Działem Marketingu Dan Cake.
Spot TV został zrealizowany przez F25 Production House. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiadają agencje mediowe Value Media (kampania TV) i SalesTube (kampania digital), należące do Group One.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
Prace nad pakietami deregulacyjnymi trwają. Biznes liczy na ich sprawne przeprocesowanie, ale i tak nie spodziewa się, żeby pierwsze efekty były widoczne przed jesienią. Dziś przedsiębiorcy 40 proc. swojego czasu spędzają na wypełnianiu różnego typu wymagań, a dodatkowo wstrzymują się z inwestycjami ze względu na niestabilność prawa. Zdaniem przedsiębiorców deregulacja to krok w dobrym kierunku, który pozwoli na przesunięcie zamrożonych w bankach pieniędzy na inwestycje i zwiększy konkurencyjność polskich firm.
Ochrona środowiska
Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać

Aktualizacja programu Czyste Powietrze, która wystartowała 31 marca br., przyniosła m.in. uszczelnienie zasad finansowania oraz zwiększenie monitoringu wykonawców. – Obecna edycja programu jest najbardziej wymagająca ze wszystkich, jakie do tej pory realizowaliśmy – mówi Paweł Bednarek, prezes zarządu Columbus ONE. Wiele firm nie było w stanie się odpowiednio przygotować do zmian i teraz wstrzymały pozyskiwanie nowych klientów. Grupa Columbus ma ambicję, by konsolidować ten bardzo rozdrobniony rynek.
Handel
Na platformach sprzedażowych mogą się znajdować szkodliwe produkty. Dotyczy to całego rynku online

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało obecność w części z nich niebezpiecznych związków w niepokojących stężeniach – wynika z Raportu Federacji Konsumentów. Podobne produkty mogą się jednak również znajdować na polskich czy międzynarodowych platformach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.