Daniela Idi nową dyrektor marketingu EMEA w firmie Motorola
1 lutego 2024 r.: Motorola powołała Danielę Idi na stanowisko dyrektora ds. marketingu w Motorola Business Group dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Daniela Idi od 2020 roku pracowała w strukturach Lenovo jako dyrektor ds. marketingu konsumenckiego i terytorialnego EMEA oraz globalna dyrektor ds. marketingu konsumenckiego premium.
Nowa dyrektor wniesie bogate doświadczenie w marketingu na rynku konsumenckim, zwiększając potencjał marki Motorola w zakresie rozwoju zarówno nowych produktów, jak i dedykowanych dla nich usług. W nowej roli Daniela Idi będzie odgrywać kluczową rolę budowaniu strategii rozwoju marki, dostarczaniu klientom oraz partnerom biznesowym produktów zgodnych z filozofią marki oraz poszerzaniu jej ambicji na rynku mobilnym. Motorola obecnie realizuje swój plan wzrostu w regionie EMEA, oczekując na zakończenie bieżącego roku kalendarzowego (FY24) i nowe możliwości umocnienia swojej rynkowej pozycji w nadchodzącym roku obrotowym (FY25).
Motorola jest częścią Lenovo Inteligent Devices Group – jednostki biznesowej obejmującej operacje Lenovo w segmencie PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. Portfolio produktów, oprogramowania oraz usług obejmuje: komputery PC i smartfony, a także urządzenia inteligentne, i rozwiązania do rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości (AR/VR).
- Jestem dumna z tego, że mogę dołączyć do zespołu marketingu Motorola w regionie EMEA, w tak kluczowym i niezwykle istotnym momencie rozwoju naszej marki – powiedziała Daniela Idi. – Obserwując z perspektywy mojej pracy w Lenovo jak duży sukces odniosła Motorola w ciągu ostatnich czterech lat, wierzę, że marka jest obecnie w jak najlepszej formie, aby ten wzrost kontynuować. Dysponujemy fantastyczną linią produktów, wzorcowym w branży podejściem do innowacji oraz znakomitymi partnerami, takimi jak Instytut Pantone. Myślę, że z moją pasją i doświadczeniem w segmentach technologii oraz lifestyle, będę mogła się przyczynić do tego, że Motorola stanie się jednym z liderów branży mobilnej.
Zanim dołączyła do Lenovo, Daniela Idi pracowała w międzynarodowych firmach z branży modowej oraz dóbr luksusowych (LVMH Group, Coty Inc. oraz Luxottica Group). Jej doświadczenie obejmuje również portfolio z sektora nowych technologii. Od 2016 roku zajmuje się opracowywaniem strategii rynkowych zarówno dla smartfonów, jak i komputerów PC.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.