Daniela Idi nową dyrektor marketingu EMEA w firmie Motorola
1 lutego 2024 r.: Motorola powołała Danielę Idi na stanowisko dyrektora ds. marketingu w Motorola Business Group dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Daniela Idi od 2020 roku pracowała w strukturach Lenovo jako dyrektor ds. marketingu konsumenckiego i terytorialnego EMEA oraz globalna dyrektor ds. marketingu konsumenckiego premium.
Nowa dyrektor wniesie bogate doświadczenie w marketingu na rynku konsumenckim, zwiększając potencjał marki Motorola w zakresie rozwoju zarówno nowych produktów, jak i dedykowanych dla nich usług. W nowej roli Daniela Idi będzie odgrywać kluczową rolę budowaniu strategii rozwoju marki, dostarczaniu klientom oraz partnerom biznesowym produktów zgodnych z filozofią marki oraz poszerzaniu jej ambicji na rynku mobilnym. Motorola obecnie realizuje swój plan wzrostu w regionie EMEA, oczekując na zakończenie bieżącego roku kalendarzowego (FY24) i nowe możliwości umocnienia swojej rynkowej pozycji w nadchodzącym roku obrotowym (FY25).
Motorola jest częścią Lenovo Inteligent Devices Group – jednostki biznesowej obejmującej operacje Lenovo w segmencie PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. Portfolio produktów, oprogramowania oraz usług obejmuje: komputery PC i smartfony, a także urządzenia inteligentne, i rozwiązania do rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości (AR/VR).
- Jestem dumna z tego, że mogę dołączyć do zespołu marketingu Motorola w regionie EMEA, w tak kluczowym i niezwykle istotnym momencie rozwoju naszej marki – powiedziała Daniela Idi. – Obserwując z perspektywy mojej pracy w Lenovo jak duży sukces odniosła Motorola w ciągu ostatnich czterech lat, wierzę, że marka jest obecnie w jak najlepszej formie, aby ten wzrost kontynuować. Dysponujemy fantastyczną linią produktów, wzorcowym w branży podejściem do innowacji oraz znakomitymi partnerami, takimi jak Instytut Pantone. Myślę, że z moją pasją i doświadczeniem w segmentach technologii oraz lifestyle, będę mogła się przyczynić do tego, że Motorola stanie się jednym z liderów branży mobilnej.
Zanim dołączyła do Lenovo, Daniela Idi pracowała w międzynarodowych firmach z branży modowej oraz dóbr luksusowych (LVMH Group, Coty Inc. oraz Luxottica Group). Jej doświadczenie obejmuje również portfolio z sektora nowych technologii. Od 2016 roku zajmuje się opracowywaniem strategii rynkowych zarówno dla smartfonów, jak i komputerów PC.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.