Darren Newnham nowym prezesem United Label
United Label, globalny wydawca gier notowany na NewConnect, ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 1 lipca br. funkcję tę będzie pełnić Darren Newnham, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży gier.
- Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się pozyskać tak dobrego menadżera, jakim jest Darren. Szczególnie biorąc pod uwagę jego doświadczenie w budowaniu nowego biznesu, miedzy innymi dla Sega i Disney Interactive. Mamy długoterminowe plany związane z United Label i jestem przekonany, że potencjalny sukces najbliższych premier tym bardziej rozwinie jej skrzydła, które zresztą są częścią logo spółki. – komentuje Marek Tymiński, prezes CI Games – największego akcjonariusza United Label. – Jednocześnie chcę podziękować Tomaszowi za jego wkład na pozycji dotychczasowego prezesa spółki i życzyć powodzenia w kolejnych wyzwaniach. – dodaje.
- Jestem zaszczycony, że Rada Nadzorcza powołała mnie na stanowisko Prezesa Zarządu United Label. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która ma w sobie tyle kreatywności i pasji. – powiedział Darren Newnham, nowy prezes spółki. Jak dodał – W pełni odnajduję się w misji United Label. Naszym celem jest wspieranie twórców gier niezależnych za pomocą sprawdzonych możliwości wydawniczych. Będę oceniać strategię, analizować nowe możliwości biznesowe, umożliwiać zespołowi realizację jego celów i napędzać ogólny rozwój firmy. Zmiana prezesa Zarządu spółki w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na zaplanowany proces wydawniczy w United Label; wszystkie już ustalone daty premier pozostają niezagrożone.
Zaczynając od sprzedaży detalicznej gier, Darren Newnham kształtował komercyjny krajobraz gier mobilnych w firmach Hutchison 3g (Three) i O2. W SEGA miał za zadanie budować europejską strategię gier dla kultowego japońskiego wydawcy, później pracował m.in. dla The Walt Disney Company. W 2016 roku Newnham wszedł do sektora e-sportu. W kwestiach dotyczących e-sportu doradzał ministrom rządu brytyjskiego, a zespołom i organizacjom – jak zmaksymalizować możliwości partnerstwa i sponsoringu. Przez ostatnie 2 lata zasiadał w Radzie Doradczej dla British Esports Association.
- Wprowadzenie United Label na rynek NewConnect było dla mnie bardzo ciekawym i ważnym doświadczeniem. Cieszę się, że mogłem wykorzystać swoje doświadczenia z czasów pracy w PwC i pomóc spółce w sprawnym wejściu na parkiet i przygotowaniu struktur raportowania giełdowego i zarządczego. Życzę Spółce samych sukcesów i udanych premier w najbliższych miesiącach. – komentuje Tomasz Litwiniuk, były prezes United Label.
United Label to wydawnictwo zajmujące się wspieraniem niezależnych deweloperów. W ubiegłym roku premierę miała pierwsza gra z portfolio spółki, "Röki". W najbliższych miesiącach ukażą się 3 kolejne tytuły. Już 29 lipca premierę będzie miała gra „Eldest Souls”. To dynamiczna gra typu „soulslike” w oprawie pixel’art, skupiająca się na starciach z bossami. Kolejny tytuł spółki – „Tails of Iron”, narracyjna gra z gatunku RPG, opowiadająca historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, pojawi się w drugim półroczu 2021 r. Obie produkcje już w dniu premiery będą dostępne na wszystkich najważniejszych platformach.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.