Komunikaty PR

Dassault Systèmes przedstawia 3DEXPERIENCE Edu

2020-10-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Firma Dassault Systèmes zaprezentowała 3DEXPERIENCE Edu, który ma pomóc studentom i profesjonalistom w rozwijaniu kwalifikacji zawodowych ukierunkowanych na zrównoważony rozwój. Przy pomocy 3DEXPERIENCE Edu firma Dassault Systèmes ma zamiar odegrać ważną rolę we wspieraniu pracowników przyszłości przez stworzenie na platformie 3DEXPERIENCE nie tylko nowych możliwości edukacyjnych, ale także zapewnienie płaszczyzny do komunikacji i współpracy między uczelniami i przemysłem w celu zwiększenia szans na zatrudnienie.

3DEXPERIENCE Edu w połączeniu z platformą 3DEXPERIENCE ma dostarczać m.in. publikacje dotyczące konkretnych umiejętności, sprzyjać nawiązywaniu współpracy i tworzeniu centrów edukacyjnych, angażować studentów w wyzwania i konkursy związane ze zrównoważonym rozwojem oraz oferować nowe portfolio doświadczeń edukacyjnych i certyfikacji dla profesjonalistów. Programy i udostępnione zasoby będą sprzyjać rozwojowi w kierunku nowych ról oraz umiejętności, budowania relacji między uczelniami i biznesem w celu wdrażania nowych technologii w przemyśle oraz przekształcania metod edukacji przez nauczanie bazujące na doświadczeniach.

Badania wykazały rozdźwięk między akademickimi programami nauczania, a kwalifikacjami pożądanymi na rynku pracy. Z kolei pandemia COVID-19 podkreśliła znaczenie inicjatyw związanych z przekwalifikowywaniem, podnoszeniem kompetencji i szkoleniami, które warunkują skuteczną transformację w firmach oraz instytucjach edukacyjnych. Nową normą edukacyjną staje się nauczanie hybrydowe. Skuteczność nauczania bazuje na zaangażowaniu uczestników, niezależnie czy ma ono formę tradycyjną czy online. Nauczanie bazujące na doświadczeniach pozwala aktywnie rozwijać umiejętności podczas pracy przy projektach i współpracy zarówno z innymi studentami, jak również ekspertami i mentorami.

– W dobie pandemii COVID-19 ludzie muszą przystosować się do nowych metod pracy, a firmy powinny nie tylko przygotować swoich pracowników do pełnienia i obsady nowych ról oraz stanowisk, ale także wyszukiwać pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje. Firmy muszą współpracować z uczelniami, aby ograniczyć rozdźwięk pomiędzy potrzebami biznesowymi a programami nauczania – mówi Florence Verzelen, wiceprezes Dassault Systèmes ds. przemysłu, marketingu, stosunków międzynarodowych i potencjału ludzkiego. – Od lat jesteśmy partnerem strategicznym wielu gałęzi przemysłu, dzięki czemu doskonale wiemy, jakie umiejętności i kwalifikacje są najbardziej pożądane na rynku pracy. 3DEXPERIENCE Edu zapewnia pracownikom przyszłości niezbędną wiedzę oraz know-how. Możemy angażować ludzi i rewolucjonizować sposoby przyswajania i przekazywania wiedzy oraz dzielenia się nią w celu tworzenia innowacji ukierunkowanych na zrównoważony rozwój.

3DEXPERIENCE Edu bazuje na wiedzy i doświadczeniu Dassault Systèmes zdobytym przez dziesięciolecia współpracy z firmami z 11 branż. Zgromadzone w nim informacje pomogą co roku nie tylko pięciu milionom studentów w różnym wieku, ale także uczelniom, firmom i profesjonalistom, którym zależy na zdobywaniu wiedzy, doskonaleniu umiejętności lub zwiększaniu szans na zatrudnienie. Wsparcie obejmuje pakiety edukacyjne dla organizacji na całym świecie w czasie lockdownów COVID-19 oraz współpracę z takimi instytucjami, jak Re-Engineering Australia Foundation, Arts et Métiers ParisTech, Illinois Institute of Technology i Światowe Forum Ekonomiczne.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.