Dealz rośnie w siłę i planuje podwojenie liczby swoich sklepów w Polsce!
Biuro Prasowe Dealz
ul. Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dealz|alertmedia.pl| |dealz|alertmedia.pl
506051987
www.dealz.pl
Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Rozwój Dealz, który zakończył ostatni kwartał ze 170 sklepami w Polsce, potwierdza silną pozycję rynkową i popularność wśród klientów po blisko 5 latach od uruchomienia pierwszego polskiego sklepu. Na początku 2023 roku Dealz planuje również otwarcie w Polsce Centrum Dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.
Koncept doceniony przez klientów
Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki. Sukces sieci w Polsce pokazuje, że klienci z wielkim entuzjazmem podchodzą do konceptu sklepu oferującego unikalną ofertę markowych produktów w niskich cenach.
„Dotychczasowy rozwój w Polsce pozwolił wypracować model sklepu jeszcze bardziej dopasowanego do rodzimego rynku i oczekiwań polskich klientów, ale na tym nie koniec. Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej - komentuje Marcin Langowski CEO w Dealz Poland.
Nowe otwarcia, modernizacja i magazyn
W ciągu najbliższych miesięcy sieć ma w planach wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór klientów i pracowników Dealz. Ciągłej optymalizacji poddawany jest również łańcuch dostaw, a jednym z kluczowych elementów rozwoju w tym obszarze, będzie otwarcie nowego magazynu w centralnej Polsce już na początku przyszłego roku.
Przyspieszony plan ekspansji możliwy jest dzięki silnej pozycji całej grupy PEPCO, której celem strategicznym jest rozwój dwóch formatów w Europie Środkowo-Wschodniej: Pepco oraz Dealz. Integracja systemów, procesów oraz infrastruktury pozwala na efektywny rozwój organizacji w wielu obszarach.
***
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 170 placówek oferujących szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Grupa Pepco posiada obecnie około 3900 sklepów zlokalizowanych w 19 krajach, w tym Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii oraz regionie Europy Środkowo-wschodniej i zatrudnia ok 41 000 osób

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.