Komunikaty PR

Debon, producent przyczep do transportu koni, usprawnia działalność dzięki IFS

2020-07-28  |  17:20
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

Warszawa, 27 lipca 2020 – IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Debon, producent przyczep do transportu koni, wybrała IFS Applications™ 10 w celu wsparcia swojego rozwoju. Rozwiązanie usprawni produkcję realizowaną w modelu na zamówienie i zapewni terminową obsługę zamówień klientów z całej Europy. Wdrożenie obejmie również powiązaną właścicielsko firmę Ekus specjalizującą się w produkcji modułowych stajni.

Oprogramowanie ERP (enterprise resource planning) zapewni zaawansowane funkcje konfigurowania produktów przy wykorzystaniu standardowych, modułowych komponentów. Ułatwi również rozwój techniczny i ciągłe doskonalenie wyrobów. Opracowany projekt rozwiązania uwzględnia autorskie podejście firmy Debon do planowania produkcji i określania mocy produkcyjnej zakładu.

IFS Applications 10 usprawni i ujednolici procesy we wszystkich obszarach działalności firmy Debon, w tym produkcję na zamówienie wraz z konfiguratorem wyrobu gotowego. Rozwiązanie zapewni obsługę dwóch podmiotów gospodarczych – firmy produkcyjnej Debon oraz firmy konstrukcyjnej Ekus. Obejmie również dział handlowy we Francji. Zakończenie pierwszej fazy uruchomienia rozwiązania planowane jest na styczeń 2021 roku.

Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy ofert dostawców systemów ERP firma Debon zdecydowała się na rozwiązanie IFS ze względu na jego kompleksowość i zaawansowane funkcje dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw realizujących produkcję na indywidualne zamówienie. Istotnym czynnikiem wyboru była również elastyczność rozwiązania pozwalająca na zwiększanie funkcjonalności w miarę rosnących potrzeb firmy.

Debon z siedzibą w Pępowie k. Leszna prowadzi działalność produkcyjną od roku 1997, dostarczając klientom z całej Europy przyczepy do transportu koni pod renomowaną francuską marką Cheval Liberte. Firma jest ponadto producentem bagażowych przyczep samochodowych.

„Naszym wyróżnikiem na rynku jest zapewnienie klientom wyjątkowej obsługi. Elastyczność naszej oferty daje każdemu klientowi możliwość dostosowania produktu do swoich potrzeb. Liczymy na to, że rozwiązanie firmy IFS usprawni nasze działania i zapewni terminową realizację dostaw produktów wykonanych na indywidualne zamówienia naszych klientów” – powiedział Bogdan Małecki, prezes firmy Debon.  

„Nasze rozwiązanie jest dostosowane do potrzeb firm produkujących na zamówienie i pozwala na wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku. W efekcie zdalnie przeprowadzonych spotkań z zespołem Debon nasi konsultanci szybko zaproponowali optymalny projekt rozwiązania” – powiedział Piotr Maleńczyk, prezes IFS Poland.  

Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com lub obserwując nas na Twitterze: @IFSPoland.

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Media i PR

Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.