Komunikaty PR

Dekada doświadczenia i know-how – 10 lat obecności Nexity w Polsce

2021-05-14  |  11:00
Biuro prasowe

Ponad 3000 sprzedanych mieszkań, 16 oddanych do użytkowania budynków wielorodzinnych, 8 osiedli w trakcie realizacji, za tymi liczbami kryje się dziesięć lat działalności Nexity na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych. Spółka zatrudnia obecnie ok. 100 pracowników, zaś w 2020 osiągnęła przychody w wysokości 290 mln zł. Wśród wszystkich deweloperów w Polsce firma wyróżnia się doświadczeniem zdobytym na wielu rynkach europejskich, sukcesywnie się rozwijając.

W ciągu ostatnich 10 lat rynek nieruchomości mieszkaniowych przeszedł znaczną metamorfozę – to okres istotnych zmian zarówno pod względem popytu i podaży oraz cen. Duża chłonność rynków w aglomeracjach miejskich, większe znaczenie ekologicznych rozwiązań w odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną Polaków czy wzrost poziomu customer experience między klientem a deweloperem – za tymi rynkowymi zmianami podążało również Nexity, które na polski rynek nieruchomości mieszkaniowych weszło w kwietniu 2011 roku, prężnie budując przestrzeń życiową dla klientów.

Nie tylko deweloper

Zaangażowanie względem wszystkich swoich klientów, środowiska i całego społeczeństwa to elementy składające się na strategię Nexity niezmiennie od ponad 40 lat funkcjonowania na rynku francuskim i 10 lat obecności w Polsce. Firma wykorzystuje doskonałą znajomość rynku nieruchomości do obsługi osób prywatnych, firm i samorządów. Tym, co wyróżnia dewelopera na tle innych jest model działania. W 2018 roku, rozpoczynając II etap budowy osiedla Next Ursus, a następnie II etap na osiedlu Lifetown, spółka po raz pierwszy podjęła się samorealizacji swoich inwestycji. Tym samym, deweloper kompleksowo realizował projekt w ramach przedsięwzięcia Nexity Construction Management, a do pomocy zatrudnił własnych podwykonawców. To rozwiązanie było kamieniem milowym w rozwoju firmy.

- Przejęcie obowiązków generalnego wykonawcy pozwoliło nam m. in. na zmniejszenie ryzyka, stabilność na poziomie finansowym i organizacyjnym, a także optymalizację kosztów związanych z pośrednictwem. To nie tylko korzyści dla firmy, ale także dla klientów – wyjaśnia Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny Nexity Polska.

Komfortowa przestrzeń do życia

Swoją działalność na polskim rynku Nexity rozpoczęło realizując trzy osiedla w Warszawie, będącej historycznie pierwszym miastem, w którym obecny jest deweloper. Z czasem firma rozszerzyła swoją działalność na dwa inne miasta – najpierw wkraczając do Poznania, później do Krakowa. Jak podaje spółka, na przestrzeni 10 lat obecności w Polsce, dużym zainteresowaniem kupujących cieszą się projekty z rozkładowymi i funkcjonalnymi metrażami, dogodnie skomunikowanymi z innymi częściami stolicy. Inwestycje dewelopera są pełne praktycznych i nowoczesnych rozwiązań, gwarantując przy tym chociażby niestandardową infrastrukturę dla przyszłych mieszkańców, taką jak strefa rekreacji z boiskiem planowana na osiedlu Next Ursus w Warszawie. Mieszkańcom udostępnione będą również ławki zasilane panelami słonecznymi ze stacjami ładownia do urządzeń mobilnych.  Na osiedlu City Vibe w Krakowie przewidziany jest natomiast teren zielony z licznymi nasadzeniami o powierzchni 1 ha, jeziorkiem oraz eko-słupkami. Z kolei w ramach osiedla Skylife na Woli, oprócz lokali usługowych Nexity stworzyło dla mieszkańców strefę fitness na wyłączność. Deweloper stawia także na innowacyjne rozwiązania, oferując klientom funkcjonalność Nexity Smart, czyli nowoczesny system sterowania domem, dzięki któremu możliwe jest sterowanie pracą urządzeń RTV i AGD z dowolnego miejsca po połączeniu z Internetem.

- Wieloletnia działalność na europejskim rynku pozwoliła nam poznać szczegółową specyfikę tworzenia inwestycji na wszystkich etapach i przenieść nasze doświadczenie na rynek polski. Dzięki temu, od 10 lat oferujemy szeroki zakres doradztwa i ekspertyz, produktów, świadczeń oraz rozwiązań. Troska o każdy szczegół, solidne wykonanie, terminowość i zaspokojenie potrzeb klientów to nasze cele nadrzędne, które konsekwentnie realizujemy – podkreśla Adam Dąbkowski.

Co dalej?

W najbliższym czasie działalność spółki skupi się przede wszystkim na sprzedaży rozpoczętych projektów deweloperskich i pracy nad nowymi, niestandardowymi rozwiązaniami, które deweloper będzie mógł zaoferować realizując kolejne inwestycje w Warszawie i Krakowie oraz wchodząc na rynek nieruchomości mieszkaniowych w Poznaniu, gdzie już rozpoczęła się budowa I etapu inwestycji Malta Point oraz kameralnego projektu na Grunwaldzie  – Bliski Marcelin.

- Cały czas rozwijamy się również technologicznie – pracujemy nad udogodnieniami, które umożliwiają klientom poznanie oferty zdalnie – oprócz makiet wirtualnych dostępna jest także nasza aplikacja NexityVR, dzięki której można „spacerować” po inwestycjach w trybie AVR. Sukcesywnie do aplikacji dodajemy nasze kolejne projekty zarówno z Warszawy, jak i Krakowa oraz Poznania. Ponadto, możliwe są również rezerwacje online mieszkań oraz zdalne podpisywanie umów rezerwacyjnych – dodaje Adam Dąbkowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.