delio nie zwalnia tempa! Debiut w Gdańsku i Sopocie
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio – supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie. To znaczący krok w rozwoju firmy na polskim rynku e-grocery.
Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Usługa na tle konkurencji wyróżnia się czasem dostawy oraz liczbą dostępnych produktów. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia zamówienia. Co ważne, supermarket online działa przez siedem dni w tygodniu w godzinach 7:00-23:00, co pozwala dostosować dostawę do swoich codziennych potrzeb.
Zgodnie z naszymi założeniami, kontynuujemy ekspansję na polskim rynku e-grocery. Szybkie tempo rozwoju usługi oraz obecność w nowych lokalizacjach są dla nas największymi priorytetami. Wierzymy, że jakość świadczonych usług oraz najszybsza dostawa na rynku to nasze największe zalety – mówi Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce.
Klienci supermarketu online mogą zamówić w supermarkecie online produkty znanych, światowych marek, jak i lokalnych producentów. Dla jeszcze większej wygody użytkowników uruchomiono aplikację, która pozwala na swobodne przemieszczanie się między platformami: np. dokończenie procesu zamówienia rozpoczętego na stronie internetowej delio.com.pl.
Twórcy usługi z Lite e-Commerce poważnie podchodzą również do tematu ekologii. Skutery elektryczne stanowią większość pojazdów w posiadanej przez nich flocie, a zakupy pakowane są w ekologiczne papierowe torby oraz biodegradowalne siatki.
Wygodnie przez Internet
Zakupy przez Internet, również te spożywcze, to nawyk, który przybrał na sile w trakcie pandemii. Usługi z dowozem przyszły z pomocą osobom zamkniętym w domach. Ogromne tempo rozwoju e-grocery wskazuje jednak na to, że zwyczaj dokonywania wygodnych zakupów online zostanie z nami na długo. Choć pandemiczne restrykcje się skończyły, Polacy wciąż bardzo chętnie korzystają z takich rozwiązań. Doceniają je za oszczędność czasu oraz możliwość zrobienia zakupów o dowolnej porze. Jest to zwyczajnie zbyt wygodne rozwiązanie, by z niego nie korzystać, choćby od czasu do czasu. Dlatego supermarket online delio planuje rozszerzyć zakres działalności o kolejne miasta.
Zależy nam na jak najszybszym rozwoju obu usług, dlatego na bieżąco analizujemy możliwość pojawiania się w kolejnych miastach. Wybierając następne lokalizacje, pod uwagę bierzemy wiele różnych czynników, takich jak dane demograficzne, dostępność lokalnych dostawców czy obecność konkurencji – tłumaczy Nowakowski.
Ceny niektórych produktów zamrożone do końca października
Supermarket online delio uruchomił własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Do końca października br. ceny 500 towarów nie zostaną podniesione. W ramach kampanii zaprojektowano również landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.
delio – asystent w codziennych zakupach
delio opiera się na prostych założeniach: chce odpowiadać na potrzeby klientów, którzy doceniają wysoką jakość, szukają szerokiego asortymentu, a jednocześnie w natłoku obowiązków chcą zaoszczędzić czas na to, co dla nich ważne. Twórcy rozwiązania porównują delio do codziennego asystenta, który nie tylko dostarczy klientom to, czego potrzebują, ale również sprawi, że zakupy staną się łatwiejsze. Zagwarantować ma to między innymi najszybsza dostawa produktów w tym segmencie rynku, co w połączeniu z dużym wyborem artykułów sprawia, że użytkownicy nie muszą planować zakupów na kilka dni do przodu.
Na nowych, jaki i stałych użytkowników delio czeka specjalny kod „DELIO” (należy pamiętać o wielkich literach), dzięki któremu mogą zaoszczędzić aż do 450 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu automatycznie otrzymamy 30 zł rabatu. Na użytkowników czeka aż 15 takich zniżek, a akcja trwa do 30 listopada br. Regulamin promocji dostępny jest na delio.com.pl
Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl. Produkty dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, również w niedziele i święta. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.