Delock: kable USB-C do Lightning z funkcją transmisji danych i szybkiego ładowan
Niezawodny przewód do smartfona to obowiązkowy element każdej firmowej torby. Jeszcze lepiej, gdy pozwala on na szybkie ładowanie i wymianę danych oraz zapewnia bezpośrednie połączenie z nowoczesnym laptopem. To wszystko oferują nowe kable Delock adresowane do posiadaczy sprzętu Apple.
Delock 85297 to kabel pozwalający na bezpośrednie połączenie iPhone’a, iPada lub iPoda z innymi urządzeniami wyposażonymi w porty USB-C lub Thunderbolt. Dzięki temu posiadacze np. MacBooków mogą pominąć korzystanie z przejściówek lub stacji dokujących, które nie zawsze są pod ręką.
Prezentowany przewód pozwala zarówno na transmisję danych, jak i szybkie ładowanie wybranych urządzeń Apple ze złączem Lightning. Producent zastosował w nim oryginalny łącznik Apple C94, a pełną kompatybilność kabla potwierdza uzyskany przez producenta certyfikat MFi (Made for Apple).
Kabel o średnicy czterech mm jest pokryty nylonowym oplotem, który ma zapewnić wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. Po obu stronach jest on zakończony złączami w metalowych obudowach. Przewód Delock 85297 o długości jednego metra jest już dostępny w wybranych sklepach w cenie około 70 zł. Minimalnie droższy (około 5 do 10 zł) jest dłuższy, dwumetrowy wariant 85298.
Dane techniczne:
- długość (ze złączami):
- 1 metr - Delock 85297
- 2 metry - Delock 85298
- typ przewodu: USB-C do Lightning
- kompatybilność: urządzenia Apple iPhone, iPad i iPod ze złączem Lightning
- uzyskany certyfikat MFi, zastosowana oryginalna wtyczka Apple C94
- obsługuje funkcję szybkiego ładowania dla wspierających ją urządzeń (od
iPhone 8 / iPada Pro)
- obsługuje transmisję danych między urządzeniami, możliwe połączenie
również pomiędzy urządzeniami Apple i Android - maksymalne napięcie zasilania: 9 V
- maksymalne natężenie prądu: 3 A

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.