Demolish Games ogłasza nową produkcje – Airship Captain
Demolish Games, producent gier z gatunku symulatorów, z grupy kapitałowej Ultimate Games, zapowiedział nowy projekt. Mowa o Airship Captain, w której gracz wciela się w rolę kapitana steampunk’’owego sterowca. Gra ukaże się w wersjach dedykowanych platformom PC oraz VR. Przed właściwą premierą tytułu, studio planuje przygotować wersję w trybie Early Access. Demolish Games pracuje jednocześnie nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. Spółka planuje debiut na rynku NewConnect do końca br.
- Airship Captain to nasz najnowszy projekt, który obecnie jest w fazie wczesnej preprodukcji. Aktualnie skupiamy się na rekrutacji zespołu, który będzie pracować nad grą. W ramach rozgrywki gracz wcieli się w rolę kapitana sterowca w steampunk'owym świecie. Do jego głównych zadań należeć będzie dbanie o kondycję statku oraz transportowanie towarów pomiędzy portami – mówi Paweł Dywelski. – Dostrzegamy duży potencjał w wirtualnej rzeczywistości, dlatego tytuł będzie przygotowywany jednocześnie na platformy PC oraz VR. Gra będzie rozgrywana w otwartym świecie, co mamy nadzieję, zapewni graczom emocjonującą rozgrywkę. Chcemy także wydać Airship Captain w trybie Early Access. W kolejnych etapach przewidujemy dodanie nowych zadań oraz funkcjonalności, m.in. handel, czy walkę – dodaje Paweł Dywelski.
W kwietniu br. na Nintendo Switch zadebiutowała gra Car Demolition Clicker z portfolio Demolish Games. Wcześniej tytuł dostępny był na PC, Xbox i Play Station 4.
Car Demolition Clicker na PC sprzedała się w liczbie ponad 7 tys. kopii, wersja na konsole przekroczyła ponad 1 tys. kopii. Producentem gry jest studio Blue Sunset Games. Za wydanie projektu na PC odpowiadało Demolish Games, wydawcą wersji konsolowych jest Ultimate Games.
- Aktualnie skupiamy się na naszym flagowym, najważniejszym projekcie, czyli Demolish and Build 2022. Prace przebiegają zgodnie z założeniami. Premiera projektu planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r. – dodaje Paweł Dywelski.
W Demolish and Build 2022 gracz wcieli się w rolę kierownika firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.
Spółka planuje debiut na rynku NewConnect do końca br.
E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki
SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.