Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach
Nice Group to jeden z wiodących producentów w obszarze smart home, którego rozwiązania są doceniane w ponad stu krajach na całym świecie. Marka otworzyła kolejną przestrzeń w Katowicach, umożliwiając odwiedzającym przekonanie się, jak działa wielofunkcyjny ekosystem domowy Nice Smart Home. Ogromne zainteresowanie wzbudza centrala sterowania Yubii, kompatybilna również z lampami Lena Lighting, które oświetlają wnętrze obiektu.
Nice Experience Center w Katowicach to coś więcej niż showroom. To wyjątkowe miejsce, w którym każdy odwiedzający może doświadczyć kompleksowego działania systemów Nice Smart Home oraz Yubii, zapewniających najwyższy komfort zarządzania domem. Produkty są kompatybilne z ponad 3000 urządzeń różnych marek - teraz także z oświetleniem Lena Lighting, którego możliwości są prezentowane w Nice Experience Center. Z pomocą Yubii użytkownik może zmieniać barwę oraz natężenie światła, a także przyciemniać je i rozjaśniać według indywidualnych potrzeb.
W 140-metrowej przestrzeni pojawiły się projektory Expo Adjust, zaprojektowane z myślą o przestrzeniach ekspozycyjnych. Zapewniają one wysoką skuteczność świetlną, a także niezbędne w tego typu miejscach, pochłanianie promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego, co pozwala na dokładne ukazanie produktu oraz jego działania. Wyposażone w technologię ZOOM, projektory umożliwiają regulację kąta świecenia w zakresie od 22-55⁰, zwiększając walory adaptacyjne produktu w przypadku zmiany wystroju czy konieczności odmiennej ekspozycji towarów w porównaniu z pierwotnymi założeniami.
Lampy Terrano S/R, dzięki montażowi w szynoprzewodach, stały się naturalnym przedłużeniem Expo Adjust, tworząc industrialną dekorację sufitową. Wyposażone w soczewki skupiające, są przyjazne dla wzroku i skutecznie redukują stopień olśnienia (UGR w granicach 12-19), zapewniając komfort przebywania we wnętrzu oraz bezpieczeństwo przemieszczania się podczas korzystania z urządzeń Nice Group.
W przestrzeni Nice Experience Center znalazła się także modernistyczna zwieszana lampa Solanto Duo, która równomiernie rozprowadza światło po podwójnych, pierścieniowych kloszach, zapewniając dokładne oświetlenie wnętrza. Stanowi ona wyjątkowy akcent estetyczny, którego uzupełnieniem są natynkowe lampy Coria 2. Te, dzięki unikalnej konstrukcji, doskonale sprawdzają się we wnętrzach reprezentacyjnych, precyzyjnie rozkładając światło w przestrzeni.
Dla zwiększenia komfortu gości oraz ukazania ich szerokich funkcjonalności, w showroomie Nice Group znalazły się również lampy akustyczne Colline x Terrano. Zaprojektowane wspólnie przez polskie firmy Lena Lighting i Acustio, nie tylko optymalnie oświetlają wnętrze, ale też pochłaniają dźwięki, tworząc warunki sprzyjające spokojnemu i niespiesznemu doświadczaniu ekspozycji. Dodatkowo Colline x Terrano, dzięki zwieszeniu nad stołem konferencyjnym, doświetlają centrum rozmów między kontrahentami firm współtworzących showroom. Możliwość ściemniania światła lampy, zarówno przy użyciu aplikacji Yubii, jak i Lena Lighting Clue, pozwala na zaprogramowanie odpowiednich scen świetlnych, takich jak rozmowa czy prezentacja, które mogą być uzależnione od czujników ruchu obecnych w obiekcie.
Na terenie Nice Experience Center znalazły się też lampy Baris oraz stojące modele Messaggio, które idealnie dopełniły przestrzeń. Odwrócenie lampy Messagio w stronę ściany pozwala uzyskać fenomenalną grę światła odbitego.
Podczas otwarcia Nice Experience Center pojawili się reprezentanci firm partnerskich Nice Group, między innymi Maciej Lewandowski, kierownik ds. wdrożeń projektowych w Lena Lighting i Michał Rybicki IoT Product Manager Lena Lighting oraz Marcin Rosati, prezes zarządu i dyrektor generalny Anwis Sp. z o.o..

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.