Komunikaty PR

Develia rozpoczyna sprzedaż trzeciego etapu Via Flora

2024-06-11  |  12:40

Do oferty sprzedażowej wprowadzony został trzeci etap projektu Via Flora realizowanego przez Develię w Gdańsku. W jego ramach powstaną dwa kameralne budynki z 85 mieszkaniami. Ceny w tej inwestycji zaczynają się od 11 099 zł za metr kwadratowy. 

Via Flora to nowoczesna inwestycja mieszkaniowa, która powstaje w zielonej dzielnicy Gdańska – Chełmie. W ramach III etapu osiedla zaplanowane zostały dwa 4-piętrowe budynki o eleganckiej, stonowanej architekturze, w których znajdzie się w sumie 85 mieszkań. Wybierać można spośród szerokiej palety rozkładów i metraży. W zależności od kondygnacji do każdego mieszkania będą przylegały przeszklone balkony lub tarasy z zielonymi ogródkami.

- Via Flora to projekt cieszący się dużym zainteresowaniem klientów. Udało nam się w nim połączyć wiele korzyści, w tym m.in. spokojną okolicę, bliskość terenów zielonych, bogatą infrastrukturę lokalną oraz dobry dojazd do centrum miasta i uczelni wyższych. Dlatego też kupno mieszkania w tej inwestycji jest atrakcyjne dla rodzin z dziećmi, ale to także ciekawa opcja inwestycyjna. Chełm to dzielnica ciesząca się dużą popularnością wśród wynajmujących mieszkania w Gdańsku - podkreśla Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.

Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy energooszczędnych materiałów budowlanych przyszli właściciele będą płacić niższe rachunki za prąd i ogrzewanie. Na potrzeby zmotoryzowanych przygotowana zostanie podziemna hala garażowa i naziemne miejsca postojowe. Dla najmłodszych zaplanowano plac zabaw, a miłośnicy dwóch kółek będą mieli do dyspozycji pomieszczenia na jednoślady, wiaty postojowe i parkingi dla rowerów. Przygotowane zostanie również miejsce do ładowania pojazdów elektrycznych. Przestrzenie wspólne pomiędzy budynkami urozmaicą alejki spacerowe, atrakcyjne place zabaw, plenerowa siłownia i zróżnicowane elementy małej architektury. Na terenie osiedla powstaną ogrody deszczowe - specjalne tereny obsadzone ozdobną roślinnością. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy będą mogli cieszyć się atrakcyjnym, bioróżnorodnym otoczeniem.

Projekt Via Flora wyróżnia unikalna lokalizacja zapewniająca nie tylko bliskość terenów zielonych i rekreacyjnych, ale również bardzo dobrą komunikację z innymi rejonami Trójmiasta. W zasięgu kilkunastominutowego spaceru znajduje się malowniczo położony nad kanałem Raduni Park Oruński, trzeci co do wielkości park w Gdańsku. Miłośnicy aktywnego trybu życia docenią również bliskość Kozaczej Góry, Gaju Ojców nad zbiornikiem „Augustowska” czy zielonych łąk pobliskiego Jaru Wilanowska. W najbliższym sąsiedztwie nie brakuje również sklepów (m.in. Lidl, Biedronka, Kaufland), punktów usługowych, placówek ochrony zdrowia, szkół oraz przedszkoli. Osiedle od gdańskiej starówki dzieli mniej niż 5 km.


O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 138 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni 1 mln m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.