Komunikaty PR

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej gdańskiej inwestycji – Via Flora

2021-11-24  |  17:40

Via Flora, nowa propozycja Develii w Gdańsku, powstanie przy ul. Ptasiej, w obrębie zielonej i spokojnej części dzielnicy Chełm. W I etapie inwestycji wybudowanych zostanie 68 mieszkań o zróżnicowanych metrażach i rozkładach.

Via Flora to kameralne osiedle składające się z czterech 4-piętrowych budynków o klasycznej, modernistycznej architekturze. W I etapie inwestycji powstanie 68 mieszkań. Dzięki szerokiej palecie zróżnicowanych, funkcjonalnych układów nawet najbardziej wymagający nabywcy znajdą tutaj miejsce dla siebie. W ofercie uwzględniono zarówno kawalerki od 32 m kw. powierzchni, jak i przestronne, 96-metrowe lokale 4-pokojowe. II faza projektu z 88 mieszkaniami zostanie wprowadzona do sprzedaży na początku przyszłego roku.

Do mieszkań na parterze będą przylegały ogródki, a do lokali na wyższych kondygnacjach - przeszklone balkony. Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy, energooszczędnych materiałów budowlanych lokatorzy będą mogli cieszyć się niższymi rachunkami za prąd i ogrzewanie. Do dyspozycji mieszkańców Via Flora oddane zostaną podziemne hale garażowe z pomieszczeniami na jednoślady, naziemne miejsca parkingowe oraz stanowiska dla rowerów. Przestrzenie wspólne pomiędzy budynkami urozmaicą alejki spacerowe, atrakcyjne place zabaw, plenerowa siłownia i zróżnicowane elementy małej architektury. Na terenie osiedla powstaną ogrody deszczowe – specjalne tereny, obsadzone ozdobną roślinnością. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy będą mogli cieszyć się atrakcyjnym, bioróżnorodnym otoczeniem.

Mocną stroną inwestycji jest jej lokalizacja w zielonej, spokojnej części gdańskiego Chełma. Okolica ta łączy w sobie zalety rozwiniętej infrastruktury lokalnej, dogodnego dojazdu do centrum i obwodnicy miasta z bliskością terenów rekreacyjnych oraz licznych tras spacerowych. W najbliższym sąsiedztwie nie brakuje sklepów (m.in. Lidl, Biedronka, Kaufland), punktów usługowych, placówek ochrony zdrowia, szkół oraz przedszkoli. Czas na świeżym powietrzu będzie można spędzać na wiele sposobów – w zasięgu kilkunastominutowego spaceru znajduje się malowniczo położony nad kanałem Raduni Park Oruński, trzeci co do wielkości park w Gdańsku. Miłośnicy aktywnego trybu życia z pewnością docenią również bliskość Kozaczej Góry, Gaju Ojców nad zbiornikiem „Augustowska” czy zielonych łąk pobliskiego Jaru Wilanowska.

To nie koniec zalet lokalizacji Via Flora - osiedle od gdańskiej starówki dzieli mniej niż 5 km. Drogą krajową nr 91 szybko dojedziemy do obwodnicy miasta. Alternatywą dla samochodu może być komunikacja miejska. Do najbliższych przystanków autobusowych i tramwajowych dojdziemy stąd w ciągu kilku minut.

- W projekcie Via Flora połączyliśmy nacisk na komfort mieszkańców z wygodą codziennego życia, jaką daje lokalizacja w śródmiejskiej dzielnicy. Jestem przekonany, że dzięki rozwiniętej infrastrukturze lokalnej oraz dobrej komunikacji z innymi częściami Trójmiasta osiedle Via Flora będzie co najmniej tak samo popularne, jak inne nasze inwestycje w Gdańsku – komentuje Andrzej Oślizło, prezes zarządu Develia S.A.

Ukończenie I etapu planowane jest na lipiec 2023 r. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia 3A Studio. Ceny zaczynają się już od 9 600 zł za metr kwadratowy.

Via Flora to nie jedyna inwestycja Develii w Gdańsku. W sprzedaży wciąż znajdują się: Baltea Apartments na Przymorzu, Osiedle Latarników na Letnicy, Marinus w Brzeźnie, Szmaragdowy Park na Łostowicach oraz Przy Alejach na Zaspie. 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce. W ciągu 15 lat działalności firma zrealizowała 36 osiedli, składających się w sumie z 98 etapów inwestycyjnych – to ponad 13 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 700 tys. metrów kwadratowych. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów deweloper dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.