Diners Club Polska wprowadza kolejne wirtualne rozwiązanie płatnicze
Diners Club Virtual Card (DCVC) to nowy instrument płatniczy oferowany przez Diners Club Polska. Klienci korzystający z DCVC będą mogli tworzyć na udostępnionej w sieci platformie dowolną liczbę wirtualnych zestawów danych, niezbędnych do wykonywania transakcji online. To bezpłatne rozwiązanie kierowane jest do firm z sektora korporacji oraz MŚP.
DCVC poprzez swoją konstrukcję i sposób działania istotnie zwiększa bezpieczeństwo płatności w sieci. Po podpisaniu umowy o wydanie i użytkowanie tej usługi firma uzyskuje dostęp do platformy internetowej, dzięki której może generować dowolną ilość zestawów danych, niezbędnych do dokonania transakcji płatniczych online. Do każdej, pojedynczej transakcji można wykorzystać odrębny numer, datę ważności i kod CVV2 takiej wirtualnej karty oraz zarządzać limitem i okresem ważności unikalnego zestawu danych.
Przedsiębiorcy mogą zamówić i korzystać z DCVC bez jakichkolwiek opłat za wydanie i użytkowanie.
– Rozwój technologii wpływa na prawie każdy aspekt naszego życia. Od lat jest to dostrzegalne wyraźnie w usługach płatniczych, gdzie troska o bezpieczeństwo danych Klientów i środków finansowych jest dominującą, obok potrzeby zapewnienia komfortu i poczucia kontroli. Wirtualne instrumenty płatnicze to jedno z kluczowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo dokonywania płatności w sieci. Cieszymy się, że możemy tego typu usługę zaoferować naszym firmowym Klientom. Wierzymy, że dzięki wygodzie i bezpieczeństwu, będzie ona zdobywać coraz większą popularność wśród polskich przedsiębiorców – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska.
Wygoda i bezpieczeństwo
W trakcie prowadzenia firmy wielokrotnie zdarzają się sytuacje, w których przedsiębiorcy powierzają swoim pracownikom zakup określonych dóbr czy usług. Jednak powierzanie danych do konta bankowego lub karty może budzić i budzi obawy o bezpieczeństwo – np. zgubienia karty lub kradzieży danych. Takim rozterkom zapobiega Diners Club Virtual Card.
– Przedsiębiorca logując się do specjalnego portalu może wygenerować zestaw wirtualnych danych, określając limit wydatków, liczbę transakcji oraz termin ważności. Może więc np. powierzyć upoważnionemu pracownikowi instrument płatniczy, za pomocą którego wykona on nie więcej niż 3 transakcje o łącznej wartości maksymalnie 2 tys. zł w ciągu najbliższego miesiąca - po tym czasie lub wyczerpaniu limitów instrumentu tego nie da się więcej użyć – mówi Paweł Pomianowski – Dodatkowo, przedsiębiorca cały czas ma dostęp do szczegółów transakcji na firmowym e-koncie, gdzie znajdują się informacje również o tradycyjnych kartach - dodaje.
Odroczona spłata o dwa miesiące
Diners Club Virtual Card jest instrumentem płatniczym o odroczonym terminie spłaty należności (ang. charge), któremu przyznawany jest określony limit wydatków, do wysokości którego firma dokonuje płatności w czasie miesięcznego cyklu karty. Następnie łączną kwotę wszystkich należności trzeba spłacić w określonym terminie, co oznacza w praktyce, że przedsiębiorca może wykorzystać finansowanie i spłacić je nawet po upływie blisko dwóch miesięcy od momentu dokonania transakcji, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Powszechna akceptacja w terminalach i w Internecie
Przypominamy, że kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.
Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia także wygodne zakupy w większości sklepów internetowych, m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.