Disc Ninja zadebiutuje 5 sierpnia na Oculus Quest
Immersion Games – producent gier VR z grupy Immersion, jednego z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, ogłosił datę premiery Disc Ninja na platformie Oculus Quest. Autorski projekt studia 5 sierpnia zadebiutuje na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2. Wraz z zapowiedzią opublikowano najnowszy trailer gry. Spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect, które spodziewane jest w Q3 br.
- Disc Ninja to niezwykle istotny tytuł z perspektywy rozwoju naszego portfolio. Realizacja pełnej wersji wymagała od nas dopracowania wielu aspektów gry, w tym scenariusza i zawartych mechanik. Nasz zespół przygotował symulator disc golfa osadzony w wirtualnej rzeczywistości. Premiera projektu na gogle Facebooka zaplanowana jest na 5 sierpnia. Już dziś z wielką przyjemnością oddajemy w ręce graczy najnowszy trailer gry – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.
Tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowanym feudalną Japonią, łączy w sobie stylizowaną grafikę z realistyczną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na ponad 15 zróżnicowanych mapach. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający zabawę dla grup liczących do 4 graczy.
- Stale rosnąca popularność gier VR dowodzi, że warto zainteresować się tym segmentem rozrywki. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli zaprezentować społeczności graczy nasz nowy projekt. Disc Ninja kierujemy zarówno do pasjonatów Disc Golfa, jak i entuzjastów elektronicznej rozrywki. W naszych projektach stawiamy na realizm, zabieramy graczy w dalekie podróże oraz zapewniamy przy tym sporą dawkę emocji – mówi Bartosz Rosłoński.
Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wynosi 1,5 mln zł.
Aktualnie spółka pracuje nad swoim drugim tytułem - Extreme Escape, którego premiera zaplanowana jest na II półrocze tego roku. To seria interaktywnych przygód w wirtualnej rzeczywistości, która wprowadza gracza w sytuacje rodem z filmów akcji. Tytuł łączy w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z escape room’ów. Docelowo Immersion Games chce produkować dwa-trzy tytuły w ciągu roku, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałe platformy VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.
W Q4 2020 r. Immersion Games pozyskało 4,5 mln zł z prywatnych emisji akcji. Walory spółki nabyli inwestorzy prywatni oraz instytucje finansowe. – Jednym z kolejnych celów Immersion Games jest debiut na rynku NewConnect. Z dołączeniem do grona spółek publicznych celujemy w najbliższe tygodnie. Aktualnie czekamy na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez GPW w Warszawie. O dalszych etapach będziemy informowali na bieżąco. – komentuje Bartosz Rosłoński.
Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.