Komunikaty PR

Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w Avenidzie

2020-02-10  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Co można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyrę z gzikiem, przejść spod Poznańskich Koziołków na Wzgórze Świętego Wojciecha, spalić 60 kalorii pływając w Jeziorze Rusałka, albo… zakochać się od pierwszego wejrzenia. Poznań dostarczy wszystkich tych atrakcji, a na ostatnią z nich zaprasza centrum handlowe Avenida, które organizuje walentynkowy speed dating.

Już wkrótce idea szybkich randek opanuje Poznań. Z okazji nadchodzącego Święta Zakochanych centrum handlowe Avenida zaprasza osoby od 20. roku życia na akcję speed datingu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość indywidualnej 7-minutowej rozmowy z wszystkimi pozostałymi osobami biorącymi udział w wydarzeniu. Na zakończenie każdy wypełni formularz zaznaczając, z którymi osobami chciałby kontynuować kontakt. Organizatorzy na podstawie wypełnionych formularzy udostępnią dane kontaktowe zaznaczonych osób. Później już wszystko w rękach par. Jak pokazuje historia, kilka znajomości nawiązanych podczas poznańskich speed datingów zakończyło się na ślubnym kobiercu.

Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na miłość, dlatego do udziału w akcji pragniemy zaprosić nie tylko 20-latków, ale także osoby dojrzałe i seniorów. Wierzymy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i rozmowy w cztery oczy. U nas każdy ma szansę odnaleźć swoją Walentynkę! - zachęca Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Walentynkowy speed dating w Avenidzie odbędzie się w podanych poniżej terminach
z podziałem na grupy wiekowe:

- 14.02, kat. 24-36 lat, godz. 19.00, 

- 15.02, kat. 20-28 lat, godz. 13.00,

- 15.02, kat. 28-38 lat, godz. 15.00,

- 15.02, kat. 40 +, godz. 17.00.

Zapisy prowadzone są przez specjalny formularz online na stronie www.dateofdate.pl/randkazpoznaniem/zapisz-sie-avenida/.

To nie jedyna walentynkowa atrakcja przewidziana przez Avenidę. Każdy, kto w dniach 14 – 15 lutego zrobi zakupy za min. 50 zł, będzie miał szansę wyłowić pudełko pysznych czekoladek, a wydając na zakupach min. 100 zł – kartę podarunkową o wartości 85 zł. Połów prezentów w ramach akcji odbędzie się 14 lutego w godzinach 14.00 – 20.00 oraz 15 lutego w godzinach 13.00 – 19.00. Jedna osoba może okazać maksymalnie dwa paragony.

Bezpłatny walentynkowy speed dating odbędzie się w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Szczegóły i regulamin na www.avenidapoznan.com


Więcej informacji udziela:

Katarzyna Korpak

Dyrektor Centrum Handlowego AVENIDA

ECE Projektmanagement Polska

 

www.avenidapoznan.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.