Komunikaty PR

Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w Avenidzie

2020-02-10  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Co można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyrę z gzikiem, przejść spod Poznańskich Koziołków na Wzgórze Świętego Wojciecha, spalić 60 kalorii pływając w Jeziorze Rusałka, albo… zakochać się od pierwszego wejrzenia. Poznań dostarczy wszystkich tych atrakcji, a na ostatnią z nich zaprasza centrum handlowe Avenida, które organizuje walentynkowy speed dating.

Już wkrótce idea szybkich randek opanuje Poznań. Z okazji nadchodzącego Święta Zakochanych centrum handlowe Avenida zaprasza osoby od 20. roku życia na akcję speed datingu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość indywidualnej 7-minutowej rozmowy z wszystkimi pozostałymi osobami biorącymi udział w wydarzeniu. Na zakończenie każdy wypełni formularz zaznaczając, z którymi osobami chciałby kontynuować kontakt. Organizatorzy na podstawie wypełnionych formularzy udostępnią dane kontaktowe zaznaczonych osób. Później już wszystko w rękach par. Jak pokazuje historia, kilka znajomości nawiązanych podczas poznańskich speed datingów zakończyło się na ślubnym kobiercu.

Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na miłość, dlatego do udziału w akcji pragniemy zaprosić nie tylko 20-latków, ale także osoby dojrzałe i seniorów. Wierzymy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i rozmowy w cztery oczy. U nas każdy ma szansę odnaleźć swoją Walentynkę! - zachęca Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Walentynkowy speed dating w Avenidzie odbędzie się w podanych poniżej terminach
z podziałem na grupy wiekowe:

- 14.02, kat. 24-36 lat, godz. 19.00, 

- 15.02, kat. 20-28 lat, godz. 13.00,

- 15.02, kat. 28-38 lat, godz. 15.00,

- 15.02, kat. 40 +, godz. 17.00.

Zapisy prowadzone są przez specjalny formularz online na stronie www.dateofdate.pl/randkazpoznaniem/zapisz-sie-avenida/.

To nie jedyna walentynkowa atrakcja przewidziana przez Avenidę. Każdy, kto w dniach 14 – 15 lutego zrobi zakupy za min. 50 zł, będzie miał szansę wyłowić pudełko pysznych czekoladek, a wydając na zakupach min. 100 zł – kartę podarunkową o wartości 85 zł. Połów prezentów w ramach akcji odbędzie się 14 lutego w godzinach 14.00 – 20.00 oraz 15 lutego w godzinach 13.00 – 19.00. Jedna osoba może okazać maksymalnie dwa paragony.

Bezpłatny walentynkowy speed dating odbędzie się w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Szczegóły i regulamin na www.avenidapoznan.com


Więcej informacji udziela:

Katarzyna Korpak

Dyrektor Centrum Handlowego AVENIDA

ECE Projektmanagement Polska

 

www.avenidapoznan.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.