Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w Avenidzie
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Co można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyrę z gzikiem, przejść spod Poznańskich Koziołków na Wzgórze Świętego Wojciecha, spalić 60 kalorii pływając w Jeziorze Rusałka, albo… zakochać się od pierwszego wejrzenia. Poznań dostarczy wszystkich tych atrakcji, a na ostatnią z nich zaprasza centrum handlowe Avenida, które organizuje walentynkowy speed dating.
Już wkrótce idea szybkich randek opanuje Poznań. Z okazji nadchodzącego Święta Zakochanych centrum handlowe Avenida zaprasza osoby od 20. roku życia na akcję speed datingu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość indywidualnej 7-minutowej rozmowy z wszystkimi pozostałymi osobami biorącymi udział w wydarzeniu. Na zakończenie każdy wypełni formularz zaznaczając, z którymi osobami chciałby kontynuować kontakt. Organizatorzy na podstawie wypełnionych formularzy udostępnią dane kontaktowe zaznaczonych osób. Później już wszystko w rękach par. Jak pokazuje historia, kilka znajomości nawiązanych podczas poznańskich speed datingów zakończyło się na ślubnym kobiercu.
Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na miłość, dlatego do udziału w akcji pragniemy zaprosić nie tylko 20-latków, ale także osoby dojrzałe i seniorów. Wierzymy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i rozmowy w cztery oczy. U nas każdy ma szansę odnaleźć swoją Walentynkę! - zachęca Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Walentynkowy speed dating w Avenidzie odbędzie się w podanych poniżej terminach
z podziałem na grupy wiekowe:
- 14.02, kat. 24-36 lat, godz. 19.00,
- 15.02, kat. 20-28 lat, godz. 13.00,
- 15.02, kat. 28-38 lat, godz. 15.00,
- 15.02, kat. 40 +, godz. 17.00.
Zapisy prowadzone są przez specjalny formularz online na stronie www.dateofdate.pl/randkazpoznaniem/zapisz-sie-avenida/.
To nie jedyna walentynkowa atrakcja przewidziana przez Avenidę. Każdy, kto w dniach 14 – 15 lutego zrobi zakupy za min. 50 zł, będzie miał szansę wyłowić pudełko pysznych czekoladek, a wydając na zakupach min. 100 zł – kartę podarunkową o wartości 85 zł. Połów prezentów w ramach akcji odbędzie się 14 lutego w godzinach 14.00 – 20.00 oraz 15 lutego w godzinach 13.00 – 19.00. Jedna osoba może okazać maksymalnie dwa paragony.
Bezpłatny walentynkowy speed dating odbędzie się w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Szczegóły i regulamin na www.avenidapoznan.com
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego AVENIDA
ECE Projektmanagement Polska
www.avenidapoznan.com
![Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_12717834,w_256,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?
![in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1150246300,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/krakenimages-y5bvrlccx8k-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pah-foremska-strefa-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
![](https://www.newseria.pl/files/11111/niebezpiecznik-samorzady-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.