Komunikaty PR

Dobry start procentuje

2021-03-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Do pobrania png ( 0.1 MB )

Czy to firmy maja zabiegać o najlepszych kandydatów, czy też najlepsi kandydaci o firmy? Pytanie to staje się znaczące, bo na rynek pracy wchodzi tzw. „generacja Z”, a młodzi kandydaci to osoby bardzo świadome i wymagające. Wyborowa Pernod Ricard doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego stara się zapewnić swoim stażystom najlepszy start
i pracę, z której wyniosą jak najwięcej, bo jasne jest, że dobry start procentuje w przyszłości.

O stażu

„Dobry start procentuje” to nazwa programu stażowego Wyborowa Pernod Ricard, który od lat jest dumą firmy. Właśnie wystartowała rekrutacja do siódmej edycji, która tradycyjnie rozpocznie się Dniem Otwartym, tym razem w przestrzeni online. Dlatego też wszyscy zainteresowani mogą podjąć próbę by zostać na niego zaproszonym, wydarzenie odbędzie się 25 marca od godziny 16:00 na stronie dobrystartprocentuje.pl

Dzień Otwarty online

Co roku Wyborowa Pernod Ricard, w ramach Dnia Otwartego, chce zaoferować swoim potencjalnym stażystom, coś wyjątkowego, co może przyczynić się do ich rozwoju zawodowego. W tej edycji gościem wydarzenia będzie Radek Kotarski. Znany dziennikarz opowie jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Wykład oparty będzie na jego bestsellerowej książce pt. „Włam się do mózgu”, którą będzie można wygrać w konkursie podczas spotkania.

- Głęboko wierzę w to, że wiedzą należy się dzielić, zwłaszcza z osobami, które znajdują się na początku swojej drogi zawodowej. Dlatego podczas Dnia Otwartego będę chciał pokazać uczestnikom spotkania, że można nauczyć się uczyć. Wykorzystując metody opracowane przez badaczy z całego świata, w 6 miesięcy nauczyłem się języka szwedzkiego i z powodzeniem zdałem egzamin państwowy w Göteborgu. Udowodnię, że z tych samych sposobów można korzystać, aby zwiększyć swoją wiedzę zawodową i poziom profesjonalizmu w codziennej pracy. W końcu uczymy się przez całe życie!

- Radek Kotarski, dziennikarz, autor książki „Włam się do mózgu”

W tym roku Wyborowa Pernod Ricard zaprasza młodych do aplikowania na 14 ciekawych ofert,
w trzech różnych lokalizacjach – Poznań (1 oferta), Warszawa (10 ofert), Zielona Góra (3 oferty). Propozycja stażu jest skierowana do studentów ostatnich lat oraz do absolwentów z dobrą znajomością języka angielskiego

Na najlepszych czekają staże w działach: sprzedaży i jej wsparcia, księgowości, IT, marketingu, obsługi klienta, BHP, HR, co-packingu, dziale technicznym, rozwoju produktów i kontroli jakości, analiz rynku, konsumenta oraz analiz biznesowych.

- Jednym z filarów strategii Grupy Pernod Ricard jest szacunek i docenianie ludzi. Wieloletnie doświadczenie pokazało nam, co interesuje potencjalnych kandydatów, jakiej oferty szukają oraz jak zachęcić ich do zgłaszania się do naszego programu stażowego. Naszym głównym celem jest zapewnienie im dostępu do wiedzy, którą będą mogli wykorzystać i rozwijać w przyszłości – u nas albo w innych firmach.

– Izabela Nowikowska, dyrektor HR i członek zarządu Wyborowa Pernod Ricard.

 

Na stronie dobrystartprocentuje.pl. znajdują się wszystkie informacje na temat stażu, a także formularz aplikacji dla chętnych.

Szczegóły:

https://dobrystartprocentuje.pl/

https://www.facebook.com/WyborowaKariera

https://www.youtube.com/watch?v=j77_YM_EgR8

O firmie

Wyborowa Pernod Ricard to miejsce, w którym globalne podejście łączy się z przyjazną atmosferą i wzajemnym wsparciem. Praca tutaj to nie tylko praca dla znanych marek, lecz także zdobywanie know how’u w różnych dziedzinach wiedzy, w międzynarodowym środowisku. To także możliwość nawiązywania relacji, które mogą zaprocentować w przyszłości.

Grupa Pernod Ricard jest światowym liderem sprzedaży prestiżowych alkoholi, obecnym w 73 krajach na świecie.

Wyborowa Pernod Ricard w Polsce to:

  • Serdeczna atmosfera oparta na zasadach Convivialité
  • Biuro główne w Warszawie, Złote Tarasy
  • Zakład produkcyjny w Zielonej Górze
  • Zakład rektyfikacji spirytusu w Poznaniu
  • Sieć sprzedaży w całej Polsce
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy

PPG (NYSE: PPG) poinformowała, że wyłoniono zwycięskie zespoły 2. edycji konkursu Universiada. Pierwsze miejsce i 5000 zł przyznano drużynie ze SP nr 8 w Oławie, drugie miejsce i 2500 zł
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.