Komunikaty PR

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozpoczyna współpracę z N42.

2020-06-09  |  20:25
Biuro prasowe

Dwóm podmiotom, rozpoczynającym właśnie wspólną drogę, przyświeca jeden główny cel, jakim jest długofalowa współpraca, poparta sukcesami już od samego początku relacji. Jak podkreśla Joanna Kowalska-Cherek, Prezes Zarządu w N42: „Podjęcie współpracy z liderem rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej jakim jest SPECTRUM, jest dla nas kolejnym wyzwaniem, gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, mimo iż w naszym portfolio już wcześniej znajdowały się firmy
z branży ubezpieczeń. Zarówno my jak i SPECTRUM jesteśmy na rynku ponad 13 lat. Od pierwszego spotkania wytworzyła się między zespołami wyjątkowo dobra energia, która
w połączeniu z ekspercką wiedzą i doświadczeniem obu stron zaprowadzi nas bardzo szybko do miejsca, do którego wspólnie chcemy dojść”.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej (know how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w  niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Od początku swojej działalności, która rozpoczęła się w 2006 roku, intensywnie poszerza swoją ofertę produktów, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów. Świetnie wykwalifikowani doradcy, współpracujący pod marką SPECTRUM, działający na rzecz ponad 30 towarzystw, wyróżniają się wysoką jakością obsługi. Agenci bardzo dbają aby wszyscy klienci czuli się spokojni i bezpieczni w każdym obszarze swojego życia. Kierują się przede wszystkim ich dobrem oraz potrzebami, pomagając dobrać najkorzystniejszy zakres ochrony.

N42 concept agency, to agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać Dom Ubezpieczeniowy Spectrum na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

https://dus.net.pl/

https://www.n42.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.