Komunikaty PR

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozpoczyna współpracę z N42.

2020-06-09  |  20:25
Biuro prasowe

Dwóm podmiotom, rozpoczynającym właśnie wspólną drogę, przyświeca jeden główny cel, jakim jest długofalowa współpraca, poparta sukcesami już od samego początku relacji. Jak podkreśla Joanna Kowalska-Cherek, Prezes Zarządu w N42: „Podjęcie współpracy z liderem rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej jakim jest SPECTRUM, jest dla nas kolejnym wyzwaniem, gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, mimo iż w naszym portfolio już wcześniej znajdowały się firmy
z branży ubezpieczeń. Zarówno my jak i SPECTRUM jesteśmy na rynku ponad 13 lat. Od pierwszego spotkania wytworzyła się między zespołami wyjątkowo dobra energia, która
w połączeniu z ekspercką wiedzą i doświadczeniem obu stron zaprowadzi nas bardzo szybko do miejsca, do którego wspólnie chcemy dojść”.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej (know how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w  niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Od początku swojej działalności, która rozpoczęła się w 2006 roku, intensywnie poszerza swoją ofertę produktów, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów. Świetnie wykwalifikowani doradcy, współpracujący pod marką SPECTRUM, działający na rzecz ponad 30 towarzystw, wyróżniają się wysoką jakością obsługi. Agenci bardzo dbają aby wszyscy klienci czuli się spokojni i bezpieczni w każdym obszarze swojego życia. Kierują się przede wszystkim ich dobrem oraz potrzebami, pomagając dobrać najkorzystniejszy zakres ochrony.

N42 concept agency, to agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać Dom Ubezpieczeniowy Spectrum na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

https://dus.net.pl/

https://www.n42.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Renata Kudła-Rajca zastąpi Tomasza Domalewskiego. Pokieruje sprzedażą w Leadenha Biuro prasowe
2024-08-28 | 13:15

Renata Kudła-Rajca zastąpi Tomasza Domalewskiego. Pokieruje sprzedażą w Leadenha

Tomasz Domalewski, który od 12 lat rozwijał sieć sprzedaży Leadenhall Insurance, zakończy w grudniu tego roku współpracę z firmą. Jego funkcję 1 stycznia 2025 r.
Ubezpieczenia W domach i mieszkaniach dochodzi do jednej czwartej kradzieży z włamaniem
2024-08-27 | 10:20

W domach i mieszkaniach dochodzi do jednej czwartej kradzieży z włamaniem

  W 2023 r. doszło w Polsce do 62,6 tys. kradzieży z włamaniem, a w 15,2 tys. przypadków złodzieje atakowali obiekty mieszkalne – wynika z danych KG
Ubezpieczenia Zalany silnik po nawałnicy w Warszawie? Odszkodowanie tylko z AC
2024-08-26 | 16:20

Zalany silnik po nawałnicy w Warszawie? Odszkodowanie tylko z AC

Sceny zatopionej w ulewie Warszawy przypominają kierowcom o tym, jak groźna dla ich samochodów potrafi być pogoda. Długa lista szkód, na które pojazdy narażone są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.