Komunikaty PR

DPD Pickup najbardziej dostępną siecią nadań i odbiorów paczek w Polsce – już 30

2024-11-14  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kuczyńska
dfusion

Aleja Zjednoczenia 36
01-838 Warszawa
katarzyna.kuczynska|dfusion.pl| |katarzyna.kuczynska|dfusion.pl
503987119
www.dfusion.pl

W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce skala oczekiwań, zarówno sprzedających, jak i  konsumentów, w zakresie realizacji usług kurierskich, rośnie w zawrotnym tempie. Działając na polskim rynku od ponad 33 lat, w odpowiedzi na te wymagania, DPD Polska daje jeszcze większy wybór możliwości nadań i odbiorów. Poza oferowaniem doskonałych usług dostaw kurierskich na adres, firma konsekwentnie rozbudowuje sieć dostaw poza domem - DPD Pickup. Jej rozwój osiągnął właśnie kamień milowy – 30 000 punktów i automatów paczkowych w całej Polsce i ponad 110 000 w Europie.

Według badania „Barometru e-Shopper” 2023, niemal ¾ Polaków to e-konsumenci. Obrazuje to skalę popularności e-commerce w naszym kraju. Dziś większość z nas regularnie korzysta z usług kurierskich, czy to nadając przesyłki, czy odbierając je w dogodnym dla siebie miejscu. Ważne jest zaproponowanie klientom wyboru – dostawy na adres, do punktu lub automatu paczkowego. Stąd, uzupełniając tradycyjnie usługi kurierskie, sieć DPD Pickup została stworzona i jest rozwijana z myślą o wygodzie zarówno sprzedających, jak i konsumentów, przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania e-commerce oraz ułatwiając prowadzenie działalności handlowej online.

Automaty paczkowe działające w sieci oraz punkty odbioru i nadania przesyłek znaleźć dziś można w tysiącach lokalizacji w całym kraju. Przesyłki w ramach sieci DPD Pickup można nadać i odebrać m.in. w popularnych sieciach handlowych takich jak Żabka, Auchan, Lidl, Shell czy Dino. Dzięki temu przesyłkę można nadać lub odebrać np. przy okazji codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Wysyłka paczki nie musi się więc już wiązać z dodatkowym obowiązkiem. Można to zrobić „przy okazji” i bez drukowania etykiety.

„Dziś klient firmy kurierskiej stawia nie tylko na jakość, przystępną cenę realizacji usługi, ale także na wygodę, jaką firma jest mu w stanie zaoferować, a która rozumiana jest jako wysoka dostępność i przewidywalność. Dlatego obok rozwoju usług kurierskich z dostawą na adres (2door) inwestujemy w rozbudowę sieci DPD Pickup (Out-Of-Home), by być wszędzie tam, gdzie dziś są zarówno nadający, jak i odbiorcy przesyłek. Co więcej oddajemy w ręce naszych klientów aplikację DPD Mobile, która pozwala prosto i wygodnie korzystać z naszych usług. W aplikacji udostępniliśmy również bardzo korzystną ofertę nadań krajowych i międzynarodowych. Dzięki połączeniu usług i sieci DPD z aplikacją DPD Mobile można powiedzieć, że nasze usługi są dostępne wszędzie i zawsze.” – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek Zarządu w DPD Polska.

Osiągnięcie 30 000 punktów i automatów paczkowych to ogromny krok naprzód dla sieci DPD Pickup i jej klientów. Dzięki szerokiej dostępności sieci oraz innowacyjnym technologiom wspierającym jej działanie, korzystanie z usług kurierskich staje się prostsze i bardziej dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów. Staje się także bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego poprzez skrócenie tras kurierskich dzięki gęstości sieci DPD Pickup, co ma pozytywny wpływ na ograniczenie emisji spalin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.