Komunikaty PR

Dream team, czyli Galeco i Architekci

2021-08-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

Galeco to polski producent systemów rynnowych obecny na polskim rynku od 25 lat. Od początku istnienia działania komunikacyjne firmy ukierunkowane są na 3 grupy odbiorców: klientów indywidualnych, dekarzy-wykonawców oraz architektów. Ostatnia odgrywa szczególnie ważną rolę, gdyż decyzje zakupowe inwestorów coraz częściej opierają się na rekomendacjach projektantów. W jaki sposób pielęgnować i rozwijać z nimi relacje? Ekspert Galeco odpowiada.

Narzędzia

W zdecydowanej większości są to modele 3D, wzorniki, rysunki BIM oraz CAD, a także katalogi – w pracy architekta są nieodzownym elementem codzienności. Strona internetowa Galeco posiada specjalnie wyodrębnioną sekcję poświęconą wyłącznie projektantom. Znajdują oni tam wszystko to, co niezbędne przy kreowaniu koncepcji architektonicznych: informacje techniczne na temat systemów rynnowych, biblioteki rysunków, tabele wydajności czy zdjęcia i wizualizacje. – W Galeco cyklicznie organizujemy także certyfikowane szkolenia, głównie w formie webinariów, skierowane do wykonawców, architektów oraz studentów. W ich trakcie uczestnicy poznają nowe rozwiązania technologiczne z zakresu odwadniania dachów – mówi Magdalena Buryło, specjalista ds. marketingu Galeco.

Ludzie

Katalogi, wzorniki i modele 3D to tylko połowa sukcesu w budowaniu owocnej współpracy z architektami. Niezbędne są jeszcze dwa elementy – dobry produkt oraz wykwalifikowany handlowiec. Galeco, poza dbałością o najwyższą jakość swoich wyrobów, stawia również mocny nacisk na odpowiednie merytoryczne oraz techniczne przygotowanie pracowników oddelegowanych do kontaktu z twórcami projektów budowlanych. Dzięki temu stają się oni dla architektów nieocenionym źródłem wiedzy. – Dobrze wiemy, co liczy się w pracy projektanta. Dla większości z nich jest to czas, dlatego jednym z naszych priorytetów jest terminowość, do której przykładamy szczególną wagę. Wsparcie, jakie oferujemy, często wykracza poza sztywno utarte ramy. Wiedzę staramy się przekazywać w jasny i przystępny sposób, zdając sobie sprawę, że architekt nie ma obowiązku znajomości wszystkich kwestii technicznych – dodaje ekspert.

Rozrywka

Firma zorganizowała także cieszący się popularnością konkurs dla młodych i zdolnych projektantów oraz renomowanych biur architektonicznych – „Kwadratowy świat Galeco”. Architekci mierzyli się w nim z zadaniem wykonania projektu i wizualizacji budynku z wykorzystaniem jednego z kwadratowych systemów polskiego producenta: Galeco BEZOKAPOWY, Galeco PVC2, Galeco STAL2 lub Galeco DACHY PŁASKIE. Główną nagrodą w konkursie był voucher o wartości 7 000 zł do wykorzystania w sklepie procad.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.