Komunikaty PR

Drugi etap Wyspy Solnej osiągnął stan surowy zamknięty

2021-03-10  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Budowa drugiego etapu Wyspy Solnej, inwestycji mieszkaniowej zlokalizowanej w Kołobrzegu, dobiega końca. 96% lokali znalazło nabywców, a w ofercie pozostały 4 ostatnie mieszkania. W przygotowaniu znajduje się kolejny, trzeci etap popularnej inwestycji.

 

Inwestycja powstaje w niezwykle atrakcyjnym miejscu - na terenie Wyspy Solnej w Kołobrzegu. Położona jest pomiędzy Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą, co czyni tę lokalizację niezwykłą i pożądaną. Inspirację do stworzenia projektu Wyspy Solnej stanowiły natura i nadmorski charakter, sam budynek zaś został zaprojektowany tak, aby wtapiał się w okoliczny krajobraz. Otoczenie zieleni zapewnia bardzo ważny dla mieszkańców spokój. Z kolei wygodny i szybki dostęp do centrum Kołobrzegu pozwala korzystać z udogodnień miasta.

Kompleks mieszkaniowy Wyspa Solna docelowo będzie składać się z pięciu budynków i 450 mieszkań, z których każde posiadać będzie przestronny balkon, taras lub prywatny ogródek. W ramach pierwszego etapu osiedla (budynek „F”) wybudowano i sprzedano 50 lokali. Obecnie na ukończeniu są prace budowlane drugiej fazy inwestycji (budynek „E”), w której do użytku oddane zostaną 104 lokale. Wśród nich znaleźć można apartamenty liczące od 1 do 3 pokoi i metrażach między 29 m2-59 m2 oraz balkonem, tarasem lub ogródkiem. Budynek „E” składa się z 10 kondygnacji: 8 naziemnych oraz 2 podziemnych. W ramach kompleksu mieszkańcy będą mogli korzystać łącznie z blisko 564 miejsc postojowych - naziemnych i podziemnych w ranach dwukondygnacyjnego garażu. Obecnie drugi etap inwestycji Wyspa Solna osiągnął stan surowy zamknięty, a odbiory mieszkań zaplanowano w maju br. W związku z tym, że w sprzedaży znajdują się już 4 ostatnie lokale zlokalizowane w budynku „E”, wkrótce rozpocznie sprzedaż oraz realizacja kolejnego, trzeciego etapu projektu.

Kołobrzeg jest największym w Polsce i najpiękniejszym uzdrowiskiem, które charakteryzuje niezwykły urok i bogata historia. Miasto znane jest przede wszystkim jako turystyczno-uzdrowiskowa destynacja przede wszystkim ze względu na położenie geograficzne i lecznicze działania złóż borowiny. Z tego względu kołobrzescy turyści odwiedzają miasto zarówno w celach wypoczynkowych, jak i leczniczych. W pobliżu inwestycji Wyspa Solna mieszczą się m.in. szeroka, malownicza plaża i słynny Port Jachtowy. Ze względu na ograniczoną podaż działek w okolicy, Wyspa Solna będzie jednym z ostatnich nowych obiektów powstających w tej części miasta.

Nasza inwestycja cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród kupujących. Nabywcy doceniają atrakcyjną lokalizację i szeroki pakiet oferowanych udogodnień. Wyspa Solna sprawdza się jako mieszkanie wakacyjne nad morzem. To również doskonała lokata kapitału dla osób chcących zarabiać na nieruchomości, poprzez wynajem, czy wzrost jej wartości w czasie. Zakup lokalu w takim miejscu jak Kołobrzeg, w dobie obecnych niskich stóp procentowych, to po prostu mądra decyzja. W związku z tym, że sprzedaż lokali w ramach drugiego etapu postępuje bardzo szybko, przygotowujemy się do uruchomienia sprzedaży trzeciej fazy inwestycji. Już teraz zachęcamy osoby zainteresowane do kontaktu mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna.

Wyspa Solna zaoferuje liczne udogodnienia m.in. recepcję, strefę relaksu z jacuzzi i sauną, salę fitness, siłownię wewnętrzną, zadaszony basen oraz strefę lunchową, w której będzie można zamówić posiłek. Zewnętrzne części wspólne kompleksu będą obsadzone bujną roślinnością nadmorską. Między budynkami zaprojektowano strefy wypoczynku i plac zabaw dla dzieci.

Do budowy kompleksu wykorzystano prefabrykaty, które pozwalają na osiągniecie większej dokładności wykonania elementów budowlanych, a co za tym idzie również wysokiej jakości samego budynku. Technologia prefabrykacji, która gwarantuje trwałość i przyśpiesza proces budowy będzie zastosowana przy budowie kolejnego, III etapu inwestycji Wyspa Solna Residence.

Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.