Drugi etap Wyspy Solnej osiągnął stan surowy zamknięty
Budowa drugiego etapu Wyspy Solnej, inwestycji mieszkaniowej zlokalizowanej w Kołobrzegu, dobiega końca. 96% lokali znalazło nabywców, a w ofercie pozostały 4 ostatnie mieszkania. W przygotowaniu znajduje się kolejny, trzeci etap popularnej inwestycji.
Inwestycja powstaje w niezwykle atrakcyjnym miejscu - na terenie Wyspy Solnej w Kołobrzegu. Położona jest pomiędzy Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą, co czyni tę lokalizację niezwykłą i pożądaną. Inspirację do stworzenia projektu Wyspy Solnej stanowiły natura i nadmorski charakter, sam budynek zaś został zaprojektowany tak, aby wtapiał się w okoliczny krajobraz. Otoczenie zieleni zapewnia bardzo ważny dla mieszkańców spokój. Z kolei wygodny i szybki dostęp do centrum Kołobrzegu pozwala korzystać z udogodnień miasta.
Kompleks mieszkaniowy Wyspa Solna docelowo będzie składać się z pięciu budynków i 450 mieszkań, z których każde posiadać będzie przestronny balkon, taras lub prywatny ogródek. W ramach pierwszego etapu osiedla (budynek „F”) wybudowano i sprzedano 50 lokali. Obecnie na ukończeniu są prace budowlane drugiej fazy inwestycji (budynek „E”), w której do użytku oddane zostaną 104 lokale. Wśród nich znaleźć można apartamenty liczące od 1 do 3 pokoi i metrażach między 29 m2-59 m2 oraz balkonem, tarasem lub ogródkiem. Budynek „E” składa się z 10 kondygnacji: 8 naziemnych oraz 2 podziemnych. W ramach kompleksu mieszkańcy będą mogli korzystać łącznie z blisko 564 miejsc postojowych - naziemnych i podziemnych w ranach dwukondygnacyjnego garażu. Obecnie drugi etap inwestycji Wyspa Solna osiągnął stan surowy zamknięty, a odbiory mieszkań zaplanowano w maju br. W związku z tym, że w sprzedaży znajdują się już 4 ostatnie lokale zlokalizowane w budynku „E”, wkrótce rozpocznie sprzedaż oraz realizacja kolejnego, trzeciego etapu projektu.
Kołobrzeg jest największym w Polsce i najpiękniejszym uzdrowiskiem, które charakteryzuje niezwykły urok i bogata historia. Miasto znane jest przede wszystkim jako turystyczno-uzdrowiskowa destynacja przede wszystkim ze względu na położenie geograficzne i lecznicze działania złóż borowiny. Z tego względu kołobrzescy turyści odwiedzają miasto zarówno w celach wypoczynkowych, jak i leczniczych. W pobliżu inwestycji Wyspa Solna mieszczą się m.in. szeroka, malownicza plaża i słynny Port Jachtowy. Ze względu na ograniczoną podaż działek w okolicy, Wyspa Solna będzie jednym z ostatnich nowych obiektów powstających w tej części miasta.
Nasza inwestycja cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród kupujących. Nabywcy doceniają atrakcyjną lokalizację i szeroki pakiet oferowanych udogodnień. Wyspa Solna sprawdza się jako mieszkanie wakacyjne nad morzem. To również doskonała lokata kapitału dla osób chcących zarabiać na nieruchomości, poprzez wynajem, czy wzrost jej wartości w czasie. Zakup lokalu w takim miejscu jak Kołobrzeg, w dobie obecnych niskich stóp procentowych, to po prostu mądra decyzja. W związku z tym, że sprzedaż lokali w ramach drugiego etapu postępuje bardzo szybko, przygotowujemy się do uruchomienia sprzedaży trzeciej fazy inwestycji. Już teraz zachęcamy osoby zainteresowane do kontaktu – mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna.
Wyspa Solna zaoferuje liczne udogodnienia m.in. recepcję, strefę relaksu z jacuzzi i sauną, salę fitness, siłownię wewnętrzną, zadaszony basen oraz strefę lunchową, w której będzie można zamówić posiłek. Zewnętrzne części wspólne kompleksu będą obsadzone bujną roślinnością nadmorską. Między budynkami zaprojektowano strefy wypoczynku i plac zabaw dla dzieci.
Do budowy kompleksu wykorzystano prefabrykaty, które pozwalają na osiągniecie większej dokładności wykonania elementów budowlanych, a co za tym idzie również wysokiej jakości samego budynku. Technologia prefabrykacji, która gwarantuje trwałość i przyśpiesza proces budowy będzie zastosowana przy budowie kolejnego, III etapu inwestycji Wyspa Solna Residence.
Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.