Drukarka do etykiet kolorowych w przedsiębiorstwie – w jaki sposób może wesprzeć
Produkty limitowane, spersonalizowane, czy po prostu unikalne są coraz popularniejsze na rynku, niezależnie od branży. W efekcie nawet firmy produkcyjne poszukują rozwiązań elastycznych i takich, które będą w stanie samodzielnie wdrożyć w procesie produkcji. Jednym z przykładów mogą być przedsiębiorstwa produkujące i dystrybuujące śruby, wkręty i inne elementy złączne. Rosnąca liczba odbiorców hurtowych, zwiększające się wymagania i oczekiwania odbiorców pociągnęły za sobą konieczność zmiany sposobu zarządzania etykietami produktowymi. Drukarka do etykiet kolorowych umożliwiła druk kolorowych etykiet na żądanie. A w jaki inny sposób może jeszcze wesprzeć produkcję i dystrybucję? O tym poniżej.
Drukarka do etykiet sposobem na zmniejszenie stanów magazynowych
Rozwiązaniem skutecznym, które jednocześnie zoptymalizuje zarządzanie stanami magazynowymi, jest zakup urządzenia do druku i samodzielny druk kolorowych etykiet. Drukarka do etykiet kolorowych pozwoli wyprodukować etykiety z dowolnym wzorem, czy w dowolnych ilościach. Etykiety kolorowe na żądanie pozwolą zminimalizować stany magazynowe etykiet zadrukowanych oraz pozytywnie wpłyną na ilość wytwarzanych odpadów.
Kolorowe etykiety na śrubki i wkręty: drukarka do etykiet zapewni widoczność i konkurencyjność
Dzięki dokładnej analizie kosztu wydruku etykiet użytkownik może z pewnością podjąć decyzję o zmianie grafiki. Utrzymuje tym samym pełną efektywność kosztową. Drukarka do etykiet kolorowych wiodących na rynku producentów jak TrojanLabel, QuickLabel czy EPSON obsługują szeroki wachlarz nośników. Etykiety papierowe bądź foliowe w wersji matowej lub błyszczącej sprawią, że produkt stanie się znacznie bardziej rozpoznawalny.
Drukarka do etykiet kolorowych – na co zwrócić uwagę?
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie urządzenia do druku na żądanie należy wziąć pod uwagę docelowy format etykiety, a także dzienny wolumen wydruków – mówi Marek Gaweł z firmy Etisoft, dostawcy drukarek do etykiet. Dzięki temu znalezienie właściwego urządzenia, dostosowanego do potrzeb firmy będzie o wiele sprawniejsze i pozwoli uniknąć kupna sprzętu niedostosowanego do specyfiki przedsiębiorstwa – dodaje ekspert z Etisoft.
Drukarka do etykiet - jakie modele rekomendują eksperci Etisoft?
Przykładem urządzenia drukującego etykiety kolorowe jest drukarka EPSON C3500. To doskonałe rozwiązanie dla użytkowników początkujących i wrażliwych na cenę zakupu. Świetnie sprawdzi się również jako rozwiązanie zastępcze.
Drukarka do etykiet kolorowych
Ta niewielka drukarka pozwoli uzyskać satysfakcjonujące wydruki zarówno na nośnikach matowych, jak i błyszczących. To łatwa obsługa i ekran LCD na bieżąco informujący użytkownika o stanie atramentów i drukarki.
Jeśli zależy nam bardziej zaawansowanych rozwiązaniach, doskonałej jakości druku oraz możliwości integracji urządzenia z systemami produkcyjnymi – dobrym rozwiązaniem będzie drukarka QL-120X.
Drukarka do etykiet kolorowych
Głowica drukująca o rozdzielczości 1200dpi dostarcza żywe kolory i z pewnością najwyższą w swojej klasie jakość druku. To przede wszystkim jedno z niewielu na rynku urządzeń tego typu oferujące 2-letnią gwarancję producenta, która zapewnia pewność i bezpieczeństwo produkcji. Wysoce wydajny proces aplikacji atramentu zapewnia oszczędności jego zużycia nawet na poziomie 35% w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań.
Oczekując wysokonakładowej, profesjonalnej drukarki kolorowych etykiet z pewnością można rozważyć zakup modelu TROJAN T2-C.
Drukarka do etykiet kolorowych
Pierwsza na rynku prasa stołowa o dużej wydajności, zapewniająca druk długich serii, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Maksymalna szerokość druku 223mm, rozdzielczość aż 1600dpi gwarantuje najwyższej jakości druk kolorowych etykiet produktowych.
To tylko kilka z przykładów urządzeń, które doskonale sprawdzą się na produkcji i w dystrybucji. Drukarka do etykiet kolorowych ma wiele zalet i warto przekonać się o tym we własnej firmie.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.