Komunikaty PR

Duży apartament wakacyjny – duże możliwości

2020-11-18  |  01:00
Biuro prasowe

Wybierając nadmorski apartament jako inwestycję, korzyści i możliwości jest wiele. To dogodne rozwiązane second home dla rentiera, dobre źródło przychodu pasywnego (nie tylko w sezonie urlopowym, ale w całym roku) oraz najbardziej rentowny sposób lokowania kapitału. Dobra lokalizacja, bliskość morza, dodatkowe udogodnienia to kluczowe aspekty. Nie bez znaczenia jest również metraż mieszkania. Im większe, tym więcej możliwości. Jakich? Proxin Investment zdradza szczegóły.

Lokowanie kapitału w nadmorskie apartamenty wakacyjne z roku na rok staje się popularniejsze. Nic dziwnego, banki nadal oferują niskie oprocentowanie, które w zasadzie nie przynosi znaczących korzyści, a kapitalizacja odsetek dodatkowo utrudnia mnożenie zysków. Inwestowanie w nieruchomości jest więc najbezpieczniejsze i co istotne, rentowne. To także wartościowe zabezpieczenie na przyszłość. Zyski z takiej formy przychodu są spore. – Wartość dodaną z pewnością stanowi fakt, iż branża turystyczna nad Bałtykiem wzbudza coraz większe zainteresowanie – wśród Polaków, jak i zagranicznych gości. Ostatnie badania dowodzą, że chętniej wydajemy pieniądze na podróże i ich komfortowe warunki, nie tylko w high sezon, ale i poza nim – podkreśla Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment.

Własne mieszkanie nad morzem to pewny i spokojny wypoczynek, jak i zysk. Zakupiony lokal można przez pewien czas wynajmować, zaś w dogodnym dla właściciela terminie samemu skorzystać z jego uroków. A lokal im większy tym lepszy, bowiem duże mieszkania, dają duże możliwości. Po pierwsze, kupna można dokonać wspólnie z rodzicami. Rodzinna inwestycja pozwala również na rodzinny odpoczynek, a kilka pokoi zapewnia właściwy komfort. Po drugie, sporo Polaków wybiera się na odpoczynek z przyjaciółmi. Oznacza to, że niezbędne są miejsca, które zapewnią kilka pokoi i wspólną przestrzeń do spotkań. Nadal popularny jest najem na pokoje. Z takiej opcji korzystają studenci i uczniowie, niektórzy turyści oraz pracownicy w delegacji. Co istotne, większe mieszkanie pozwoli też na wygodną przyszłość, na czas emerytury można przenieść się nad morze i korzystać z nadbałtyckich atrakcji.

Nautic Park posiada w swojej ofercie duże powierzchnie. Są to trzypokojowe mieszkania z wygodnym aneksem kuchennym, przestronnym balkonem, tarasem lub ogródkiem oraz zapierającym dech widokiem na Bałtyk. Ich metraż waha się od  57 do 83 mkw. A wśród dodatkowych udogodnień powstaną: strefa relaksu, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.