Komunikaty PR

Dwie premiery z udziałem Magdaleny Różczki. Serial Netflixa i kampania VeloBanku

2024-11-14  |  11:00

VeloBank ruszył z nową kampanią wizerunkowo-produktową promującą swój flagowy produkt – VeloKonto z pakietem medycznym. W najnowszym spocie, Magdalena Różczka zachęca do bankowania wspólnie z VeloBankiem i podkreśla, że bycie jego klientką ułatwia jej codzienne życie i pomaga dbać nie tylko o finanse, ale także o zdrowie. 

Zapraszamy do zapoznania się z treścią komunikatu prasowego - plik w załączeniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Magdalena Różczka wybrała wygodne konto oraz opiekę medyczną od VeloBanku Biuro prasowe
2024-11-14 | 11:00

Magdalena Różczka wybrała wygodne konto oraz opiekę medyczną od VeloBanku

VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji indywidualnej od Allianz Partners w najwyższym poziomie akcji. Z
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2024-11-13 | 08:00

Standard Chartered ogłasza finansowanie dla rządu Wybrzeża Kości Słoniowej

Standard Chartered rozszerza finansowanie dla rządu Wybrzeża Kości Słoniowej, przy wsparciu duńskiej agencji kredytów eksportowych EKF Danmarks Eksportkredit (EKF) i polskiej Korporacji Ubezpieczeń Kredytów
Bankowość VeloBank z 100. placówką partnerską. Sieć ma ambitne cele i konkurencyjną ofertę
2024-11-08 | 11:00

VeloBank z 100. placówką partnerską. Sieć ma ambitne cele i konkurencyjną ofertę

W Gostyninie, w województwie mazowieckim, VeloBank otworzył 100. franczyzę, umacniając swoją pozycję dynamicznie rozwijającej się sieci bankowej. To potwierdzenie konsekwentnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.