Komunikaty PR

Dynamiczny wzrost Envirly. Nowi klienci i ekspansja na zagraniczne rynki

2024-11-05  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat@olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Ostatni rok to okres przełomowy dla rozwoju Envirly, lidera technologii raportowania zrównoważonego rozwoju. W 2024 roku z rozwiązań technologicznych Envirly korzystało ponad 200 firm, a zespół powiększył się trzykrotnie. Umożliwiło to ekspansję na rynki zagraniczne, takie jak Czechy i Rumunia.

Stale rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju jest spowodowane wprowadzeniem dyrektywy CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive). Nakłada ona obowiązek raportowania działań w obszarze zrównoważonego rozwoju na podmioty interesu publicznego oraz duże przedsiębiorstwa, które spełniają co najmniej dwa z trzech kryteriów: zatrudnienie powyżej 250 pracowników, roczny obrót przekraczający 50 milionów euro lub suma bilansowa przekraczająca 25 milionów euro.

Rosnący popyt na raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju doprowadził do czterokrotnego wzrostu bazy klientów Envirly od stycznia do września. Wśród nich znalazły się takie marki jak: Amrest Holding, Dekpol S.A., ZPM Biernacki, Dr Irena Eris, RBB Stal, Grupa Przemysłowa Baltic, Compensa Vienna Insurance Group, OEX S.A. oraz OTCF S.A., właściciel marki 4F. Bieżący rok okazał się również kluczowy na płaszczyźnie partnerskiej. Envirly nawiązało współpracę z ponad 75 kluczowymi graczami na rynku. To m.in. BNP Paribas Bank Polska, Alior Bank, PKO Bank Polski, Kancelaria DZP, GS1 Polska, Crowe Polska, Occubee S.A. oraz Klaster Gospodarki Odpadowej i Recyklingu.


 

  • Rynek compliance ESG rozwija się w zawrotnym tempie. Napędzają go rosnące oczekiwania partnerów biznesowych i nowe regulacje. Coraz więcej firm, nie tylko największych graczy, ale również przedsiębiorstw z całych łańcuchów wartości, odczuwa presję raportowania zrównoważonego rozwoju  - mówi Mateusz Masiak, CEO i współzałożyciel Envirly. - W Envirly w kompleksowy sposób wspieramy organizacje w spełnianiu tych oczekiwań. Zaufali nam już partnerzy z wielu sektorów – instytucje finansowe, spółki skarbu państwa, firmy doradcze, a także duże grupy kapitałowe. A w gronie naszych inwestorów znajduje się m.in. BNP Paribas Bank Polska - dodaje.  

 

Dynamiczny rozwój firmy sprawił, że zapotrzebowanie na jej usługi wykroczyło poza granice Polski, co zaowocowało ekspansją na rynek czeski i rumuński oraz wzbudziło zainteresowanie klientów z 25 różnych rynków operacyjnych. Dzięki międzynarodowemu zespołowi, złożonemu z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu w różnych branżach, firma może dostarczać klientom kompleksowe i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania w zakresie ESG.

 

Envirly oferuje kompleksowe rozwiązania związane z compliancem w zakresie  ESG, w tym raportowanie zgodne z dyrektywą CSRD i standardami ESRS, analizę podwójnej istotności, monitorowanie śladu węglowego przedsiębiorstw oraz śladu środowiskowego produktu (LCA), a także wsparcie w zakresie raportowania CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism).

 

Szybki wzrost liczby klientów i zagraniczna ekspansja znacznie wpłynęły  na zwiększenie zespołu, który obecnie liczy niemal 40 ekspertów i doradców, trzykrotnie przewyższając liczbę pracowników z października 2023 roku. 

 

  • Intensywnie rozwijamy zarówno nasze zespoły techniczne, jak i doradcze, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na innowacyjne rozwiązania ESG. Nasz zespół składa się z wybitnych specjalistów w dziedzinach ochrony środowiska, kwestii społecznych, praktyk biznesowych oraz technologii - dodaje Weronika Czaplewska, wiceprezeska i współzałożycielka Envirly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zmotywowany pracownik podstawą firmy.
Jak dziś firmy dbają o pracowników? Biuro prasowe
2024-11-05 | 14:50

Zmotywowany pracownik podstawą firmy.
Jak dziś firmy dbają o pracowników?

W nowoczesnych firmach motywacja i integracja zespołu to fundamenty, które nierzadko decydują o sukcesie i stabilności całej organizacji. Warto jednak spojrzeć na te zagadnienia z
Firma Sukces w biznesie a równowaga psychiczna. Czy to jest kluczem do przetrwania?
2024-11-05 | 14:20

Sukces w biznesie a równowaga psychiczna. Czy to jest kluczem do przetrwania?

Wielu Polaków zastanawia się, czy prowadzenie własnego biznesu w naszym kraju jest możliwe, biorąc pod uwagę rosnące statystyki upadłości. Według raportu Coface, w 2023 roku Polska
Firma To już niemal 20 lat MAAG Polska
2024-11-04 | 09:00

To już niemal 20 lat MAAG Polska

20-lecie działalności MAAG Polska to doskonała okazja do refleksji nad dynamicznym rozwojem firmy, która od momentu powstania stale udoskonala swoje produkty i procesy, aby odpowiadać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.