Komunikaty PR

Dzień Matki z Maczfit!

2021-05-27  |  20:55
Biuro prasowe

Marka Maczfit kolejny raz dzieli się dobrem i zaskakuje miłym gestem. Tym razem z okazji Dnia Matki firma przekazała setki posiłków dla podopiecznych domów samotnej matki z Warszawy i okolic.

Marka Maczfit znana jest z realizacji wielu inicjatyw społecznych, a w ubiegłym roku firma przekazała tysiące posiłków seniorom, medykom oraz podopiecznym warszawskich domów dziecka. Tym razem lider cateringu dietetycznego w Polsce postanowił wywołać uśmiech na twarzach mam znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 26 maja kurierzy firmy zaskoczyli podopiecznych domów samotnej matki w Warszawie i okolicach, przekazując setki posiłków dla mam i ich pociech, by w swoim wyjątkowym dniu mogły nieco odpocząć od codziennych obowiązków i cieszyć się smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami na cały dzień, bez potrzeby gotowania.

– Każda mama zasługuje na to, by odpocząć i nie myśleć o codziennych obowiązkach – szczególnie dziś. Kolejny raz zespół Maczfit dołożył wszelkich starań, by wywołać uśmiech na twarzach wielu osób, dzieląc się tym, co robimy z ogromną pasją i zaangażowaniem – smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami. Cieszymy się, że w tym wyjątkowym dniu mogliśmy wyciągać pomocną dłoń właśnie w kierunku mam, jednocześnie odciążając je od codziennych obowiązków i trosk – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Maczfit.

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. mobilna aplikacja Maczfit do zarządzania dietą i śledzenia postępów, Wybór Menu z możliwością domawiania pojedynczych posiłków dla bliskich, a także Program Lojalnościowy, w którym zebrane Maczcoiny można wymieniać na dni diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę. Maczfit przypomina, by dieta i zmiana stylu życia były kierowane przede wszystkim miłością do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie. Marka swoje działania wspiera hasłem przewodnim „kocham siebie, dbam o siebie”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.