Komunikaty PR

Dzień Matki z Maczfit!

2021-05-27  |  20:55
Biuro prasowe

Marka Maczfit kolejny raz dzieli się dobrem i zaskakuje miłym gestem. Tym razem z okazji Dnia Matki firma przekazała setki posiłków dla podopiecznych domów samotnej matki z Warszawy i okolic.

Marka Maczfit znana jest z realizacji wielu inicjatyw społecznych, a w ubiegłym roku firma przekazała tysiące posiłków seniorom, medykom oraz podopiecznym warszawskich domów dziecka. Tym razem lider cateringu dietetycznego w Polsce postanowił wywołać uśmiech na twarzach mam znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 26 maja kurierzy firmy zaskoczyli podopiecznych domów samotnej matki w Warszawie i okolicach, przekazując setki posiłków dla mam i ich pociech, by w swoim wyjątkowym dniu mogły nieco odpocząć od codziennych obowiązków i cieszyć się smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami na cały dzień, bez potrzeby gotowania.

– Każda mama zasługuje na to, by odpocząć i nie myśleć o codziennych obowiązkach – szczególnie dziś. Kolejny raz zespół Maczfit dołożył wszelkich starań, by wywołać uśmiech na twarzach wielu osób, dzieląc się tym, co robimy z ogromną pasją i zaangażowaniem – smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami. Cieszymy się, że w tym wyjątkowym dniu mogliśmy wyciągać pomocną dłoń właśnie w kierunku mam, jednocześnie odciążając je od codziennych obowiązków i trosk – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Maczfit.

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. mobilna aplikacja Maczfit do zarządzania dietą i śledzenia postępów, Wybór Menu z możliwością domawiania pojedynczych posiłków dla bliskich, a także Program Lojalnościowy, w którym zebrane Maczcoiny można wymieniać na dni diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę. Maczfit przypomina, by dieta i zmiana stylu życia były kierowane przede wszystkim miłością do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie. Marka swoje działania wspiera hasłem przewodnim „kocham siebie, dbam o siebie”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-09-25 | 10:00

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

  McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report. McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji
Media i PR ​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
2024-09-24 | 17:00

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z
Media i PR 15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
2024-09-20 | 14:00

15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu

DlaSpania, sieć salonów oferujących produkty dla zdrowego i komfortowego snu, obchodzi wyjątkowy jubileusz – 15 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji marka przygotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.