Dzień Matki z Maczfit!
Marka Maczfit kolejny raz dzieli się dobrem i zaskakuje miłym gestem. Tym razem z okazji Dnia Matki firma przekazała setki posiłków dla podopiecznych domów samotnej matki z Warszawy i okolic.
Marka Maczfit znana jest z realizacji wielu inicjatyw społecznych, a w ubiegłym roku firma przekazała tysiące posiłków seniorom, medykom oraz podopiecznym warszawskich domów dziecka. Tym razem lider cateringu dietetycznego w Polsce postanowił wywołać uśmiech na twarzach mam znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 26 maja kurierzy firmy zaskoczyli podopiecznych domów samotnej matki w Warszawie i okolicach, przekazując setki posiłków dla mam i ich pociech, by w swoim wyjątkowym dniu mogły nieco odpocząć od codziennych obowiązków i cieszyć się smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami na cały dzień, bez potrzeby gotowania.
– Każda mama zasługuje na to, by odpocząć i nie myśleć o codziennych obowiązkach – szczególnie dziś. Kolejny raz zespół Maczfit dołożył wszelkich starań, by wywołać uśmiech na twarzach wielu osób, dzieląc się tym, co robimy z ogromną pasją i zaangażowaniem – smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami. Cieszymy się, że w tym wyjątkowym dniu mogliśmy wyciągać pomocną dłoń właśnie w kierunku mam, jednocześnie odciążając je od codziennych obowiązków i trosk – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Maczfit.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. mobilna aplikacja Maczfit do zarządzania dietą i śledzenia postępów, Wybór Menu z możliwością domawiania pojedynczych posiłków dla bliskich, a także Program Lojalnościowy, w którym zebrane Maczcoiny można wymieniać na dni diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę. Maczfit przypomina, by dieta i zmiana stylu życia były kierowane przede wszystkim miłością do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie. Marka swoje działania wspiera hasłem przewodnim „kocham siebie, dbam o siebie”.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.