Komunikaty PR

Dzień Otwarty w biurach sprzedaży Grupy Murapol już 26 listopada!

2022-11-25  |  13:00
Biuro prasowe

Grupa Murapol oferuje listopadowe promocje na swoje inwestycje niemal przez cały miesiąc w ramach akcji Mieszkaniowe Black Weeks. Dodatkowo, 26 listopada w biurach sprzedaży dewelopera w całej Polsce odbędzie się Dzień Otwarty, a dla klientów w Siewierzu, Sosnowcu i Tychach Grupa Murapol przygotowała niespodziankę! W biurach sprzedaży w tych miastach pojawi się Andrzej Bargiel, wybitny polski skialpinista.

Comiesięczne akcje specjalne Grupy Murapol cieszą się dużą popularnością wśród klientów w całej Polsce. Zakup mieszkania to poważna decyzja, wymagająca czasu i dokładnego przemyślenia, z tego też powodu Mieszkaniowe Black Weeks trwają nie jeden tydzień, a prawie cały miesiąc. W promocyjnej puli mieszkań znajdują się aż 424 lokale z pakietami bonusów zaoferowane w 14 polskich miastach. Kupując mieszkanie można zaoszczędzić nawet 179 tys. zł! Klienci mają do wyboru lokale aż w 21 projektach mieszkaniowych Grupy Murapol, zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia.   

Deweloper oferuje swoim klientom atrakcyjne pakiety bonusów, w których skład wchodzi m.in. rabat w cenie, smart home w wersji premium, nawet 2 miejsca postojowe zewnętrzne lub w hali garażowej oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu. Technologia smart home umożliwia pełną kontrolę oświetlenia, gniazd elektrycznych, ogrzewania i zaworów wody w mieszkaniu z poziomu aplikacji mobilnej lub panelu zainstalowanego na ścianie. Dzięki temu lokatorzy mogą poczuć się komfortowo, bezpiecznie i przy okazji oszczędzać zużycie mediów, a tym samym obniżyć rachunki za prąd czy wodę.

Dodatkowo, w sobotę, 26 listopada, deweloper organizuje w swoich biurach sprzedaży na terenie całej Polski Dzień Otwarty. Dla klientów w Siewierzu, Sosnowcu i Tychach Grupa Murapol przygotowała specjalną niespodziankę! Andrzej Bargiel, ambasador firmy, odwiedzi biura sprzedaży podczas sobotniego Dnia Otwartego w:

- Siewierzu przy ul. Jeziornej 153, w godz. 10:00-11:30

- Sosnowcu przy ul. Klimontowskiej 45, w godz. 12:00-13:30

- Tychach przy al. Bielskiej w godz. 14:00-15:30.

Będzie można z nim porozmawiać o jego ostatniej wyprawie na Mount Everest, realizowanej w ramach projektu HIC SUNT LEONES oraz otrzymać pamiątkowe zdjęcie z autografem. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.