Komunikaty PR

Dzięki własnej sieci agentów lotniczych, Fracht FWO zwiększa wolumeny aircargo

2020-11-12  |  13:00
Biuro prasowe

Fracht FWO Polska znany głównie z obsługi ładunków ponadgabarytowych, dynamicznie rozwija także inne obszary usług, tak jak transport lotniczy towarów drobnicowych i spaletyzowanych, w tym przesyłek specjalnych i ekspresowych. Dzięki szerokiej sieci agentów lotniczych Grupy Fracht na świecie, Fracht FWO stale zwiększa wolumeny w obsłudze przesyłek aircargo. Przykładem mogą być zorganizowane w październiku transporty lotnicze perfum z Polski do Hongkongu czy suplementów diety do Libanu. 

W tym roku Fracht FWO obsłużył już kilka tysięcy przesyłek, w tym kilkadziesiąt dostaw ładunków ponadgabarytowych, tak jak transformatory do stacji energetycznych w USA czy olbrzymie elementy filtrów powietrza do Meksyku. Jednak nie mniej istotnym obszarem w portfolio usług Fracht jest obsługa przesyłek drobnicowych, zarówno w transporcie morskim kontenerowym jak i lotniczym. Ten ostatni segment usług, pomimo wielu wyzwań związanych z pandemią Covid-19 i ograniczeniami w transporcie lotniczego cargo, jak chociażby brak stabilności rejsowych lotów, czy ograniczona przestrzeń ładunkowa w lukach samolotów pasażerskich, Fracht FWO dynamicznie je rozwija.

Operator posiada rozbudowaną sieć logistyczną, którą tworzy obecnie 110 oddziałów Grupy Fracht zlokalizowanych na wszystkich kontynentach. Współpracuje też ze sprawdzonymi agentami linii lotniczych, a jego sieć partnerska obejmuje ponad 300 biur w portach lotniczych w ponad 50 krajach. To dzięki temu Fracht FWO może szybko i sprawnie organizować zarówno transporty ponadgabarytowe jak i drobnicowe w dowolne miejsce na świecie.

 - Dzięki wykorzystaniu tak dużego potencjału globalnej sieci, mimo trudności związanych z mniejszą dostępnością wolnych powierzchni ładunkowych i nie zawsze możliwym wcześniejszym bukingiem, możemy realizować regularne dostawy różnych grup ładunków dla klientów, praktycznie z każdej branży – mówi Justyna Czerwińska, kierownik Działu Spedycji Lotniczej, Fracht FWO Polska.

Przesyłki paletowe do Hongkongu i Libanu

Ostatnim przykładem tego typu realizacji są dostawy organizowane przez Dział Spedycji Lotniczej dla branży kosmetycznej i health & care. Przewożonym ładunkiem są perfumy, dostarczane do Hongkongu. Co warto podkreślić, perfumy w transporcie lotniczym zaliczane są do grupy ładunków niebezpiecznych i podlegają odrębnym przepisom IATA DGR (Dangerous Good Regulations). Fracht posiada wymagany przy tego typu transportach Certyfikat IATA DGR kat.6. Dzięki sprawnej organizacji całego procesu transportowego, którą lokalnie wsparł oddział Grupy Fracht w Hongkongu, perfumy dostarczane są do klienta w ciągu 3 dni od odbioru od nadawcy w Polsce. Drugim przykładem jest kompleksowa organizacja transportu i przeładunków suplementów diety przewożonych z fabryki w południowej Polsce na lotnisko w Bejrucie. W przypadku organizacji tych dostaw kluczowe znaczenie ma nie tylko szybki czas realizacji, ale także specyfika ładunku. Suplementy diety są bowiem środkiem spożywczym szczególnie podatnym na działanie wilgoci. Wobec braku bezpośredniego połączenia lotniczego, spedytorzy Fracht FWO muszą precyzyjnie planować trasę całego przelotu tak, aby wrażliwy ładunek jak najszybciej dotarł na libańskie lotnisko przy jak najmniejszej liczbie przeładunków, podczas których mogłoby dojść do jego uszkodzenia.

Dynamiczny rozwój usług drobnicowych

Fracht FWO ma bogate doświadczenie w organizacji transportów drobnicowych dla m.in. branży FMCG, health & care czy oil & gas, z wykorzystaniem różnych środków transportu. Od początku roku operator dynamicznie rozwija usługi morskiej drobnicy kontenerowej.  Przykładem mogą być organizowane regularnie od kilku miesięcy transporty mebli na Bliski Wschód i do USA. W kwietniu Fracht FWO uruchomił nowy oddział w Szczecinie, który odpowiada za realizację dostaw morskich. Operator organizuje także drogowe dostawy ekspresowe na terenie Polski i Unii Europejskiej, w zakresie m.in. ładunków drobnicowych, całopojazdowych (FTL) i częściowych (LTL), także w temperaturze kontrolowanej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.