Komunikaty PR

Dziennik Gazeta Prawna w pierwszej piątce rankingu Top Marka

2024-11-13  |  01:00

Od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku odnotowano blisko 80 tysięcy publikacji, których autorzy powoływali się na DGP lub wzmiankowali tytuł dziennika. Dotarcie publikacji, czyli tzw. impact, będący sumą kontaktów z przekazem oszacowano na 1,7 miliarda, co podkreśla silną pozycję gazety w środowisku medialnym. DGP wyprzedził takie tytuły jak „Rzeczpospolita” czy „Puls Biznesu”.

Silną pozycję DGP w rankingu zapewniło rzetelne i kompleksowe informowanie o przepisach dotyczących świadczeń zdrowotnych i emerytalnych. Analizy i interpretacje zachodzących zmian były przytaczane przez kluczowe polskie media ogólnoinformacyjne. Zwiększoną liczbę cytowań odnotowano w maju, gdy wszystkie czołowe media przytaczały wywiad Prezesa Polskich Portów Lotniczych. Był to ważny głos w debacie o CPK i rozbudowie Okęcia.

Ugruntowana pozycja w pierwszej piątce to osiągnięcie i wyróżnienie, które podkreśla, jak duży wpływ na kształtowanie systemu medialnego ma DGP po 30 latach od powstania. Silna pozycja w kategorii „prasa” to efekt przede wszystkim licznych cytowań przez inne tytuły i zaufania, które udało nam się zdobyć dzięki pracy w myśl hasła: „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie”. Jest to dla nas bardzo budujące – komentuje Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny DGP.

Wyraźny awans wśród 500 najlepszych marek

Dziennik Gazeta Prawna zanotował również ogromny sukces w rankingu ogólnym, obejmującym wszystkie branże, zajmując 42. miejsce. To spektakularny awans o 30 oczek w porównaniu z poprzednim rokiem, kiedy to DGP uplasował się na 72. pozycji. Cały ranking Top Marka obejmuje aż 500 marek z 50 branż.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.