EAP wyróżniona w raporcie FOB
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Tegoroczne wyróżnienie w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020. Dobre praktyki” zostało przyznane trzem praktykom realizowanym przez firmę od wielu lat, to jest wspieranie Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, a także w kategorii uczciwe praktyki operacyjne – Zasadom Dobrych Praktyk Assistance. Tegoroczna edycja badania doceniała również zaangażowanie firm w walkę z pandemią. Europ Assistance Polska została wyróżniona za uruchomienie Help-Line COVID-19 – specjalnej infolinii informacyjnej dla wszystkich pracowników i ich rodzin.
Europ Assistance Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie każdego roku podejmuje szereg działań, których celem jest wspieranie cennych inicjatyw pomocowych oraz edukacyjnych. W tegorocznej, 19 edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, po raz kolejny wyróżnione zostały dwie praktyki realizowane w 2020 roku przez Europ Assistance Polska. Wyróżnienie potwierdziło wysokie zaangażowanie Europ Assistance w rozwój przedsiębiorczości i propagowanie uczciwych praktyk.
Pierwsza wyróżniona praktyka to wspieranie młodzieżowej przedsiębiorczości – poprzez zaangażowanie pracowników w aktywnym wspieraniu Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Dla Europ Assistance kariera młodych ludzi, wchodzących na rynek pracy, jest jednym z fundamentów odpowiedzialnego biznesu.
Drugą wyróżnioną praktyką jest promowanie idei honorowego krwiodawstwa wśród pracowników i partnerów biznesowych oraz udzielanie wsparcia materialnego Regionalnemu Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Firma od lat organizuje akcje promocyjne, szczególnie w sytuacjach niedoborów krwi, organizację zbiórek krwi, a także wspiera dawców w RCKiK w Warszawie.
Trzecią wyróżnioną praktyką są Zasady Dobrych Praktyk Assistance, które dotyczą reguł postępowania firmy w relacjach z klientami, partnerami biznesowymi, podwykonawcami, mediami oraz konkurencją.
Dodatkowo Forum Odpowiedzialnego Biznesu postanowiło w tym roku wyróżnić działania związane z walką z pandemią koronawirusa. Europ Assistance Polska została wyróżniona za uruchomienie Help-Line COVID-19 – specjalnej infolinii informacyjnej dotyczącej koronawirusa dla wszystkich pracowników i ich rodzin,a także dostęp do telekonsultacji i wideokonsultacji z lekarzem
- Wyróżnienie w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020” jest dla nas bardzo cenne. Po raz kolejny doceniono nasze zaangażowanie w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Od lat podejmujemy inicjatywy, które mają również pozytywny wpływ nie tylko na rozwój rynku assistance w Polsce, ale także na jego wizerunek. Cieszymy się, że inicjatywy te są dostrzegane i doceniane. Pandemia pokazała, że takie inicjatywy są wtedy jeszcze bardziej potrzebne. My w tej trudnej dla wszystkich sytuacji zorganizowaliśmy specjalną zbiórkę krwi oraz zapewniliśmy naszym pracownikom i ich rodzinom odpowiednią pomoc i realne wsparcie. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród firm, które podejmują działania w walce z pandemią COVID-19. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.
Raport „Odpowiedzialny Biznes W Polsce. Dobre Praktyki” to cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która zbiera działania firm w zakresie CSR z danego roku. Zebrane w niej praktyki tworzą przekrój społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce Raport ukazuje się od 2002 roku.
Tegoroczną edycję raportu można znaleźć na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.