Komunikaty PR

ECH 15: z Li-Ion i wbudowaną ładowarką w standardzie

2021-01-07  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Do pobrania Załącznik ( 0 MB )

Firma STILL Polska wprowadziła na rynek elektryczny wózek unoszący ECH 15. Wyposażony w standardzie w baterię litowo-jonową i wbudowany prostownik ucieleśnia najnowsze trendy w dziedzinie zasilania wózków widłowych.

Elektryczny wózek unoszący ECH 15 o udźwigu do 1,5 t i masie własnej wynoszącej zaledwie 180 kg charakteryzuje kompaktowa i solidna konstrukcja. Ze względu na niewielkie rozmiary rozwiązanie jest szczególnie polecane do obsługi ładunków wewnątrz naczep samochodów ciężarowych, na antresolach i w windach towarowych. Dostosowany do potrzeb prawo- i leworęcznych operatorów dyszel z czułym i optymalnie umieszczonym wyłącznikiem brzusznym umożliwia wygodną i bezpieczną pracę. Jednak tym, co najbardziej wyróżnia nowość w ofercie STILL jest innowacyjny układ zasilania.

Ze względu na zużycie energii na poziomie 0,239 kW/h i 48-woltowy akumulator w technologii Li-Ion o pojemności do 30 Ah wózek jest w stanie nieprzerwanie pracować nawet przez 5 godzin. Co więcej, wbudowana ładowarka pozwala na szybkie ładowania pośrednie, a wyświetlacz na bieżąco informuje o stanie baterii, umożliwiając zarządzanie energią i optymalizację cyklu ładowania. W efekcie ECH 15 cechuje się ponadprzeciętną dostępnością w ciągu zmiany i dobrze sprawdza się w intensywnej pracy. – Bardziej trwałe i bezpieczniejsze niż kwasowo-ołowiowe odpowiedniki, baterie litowo-jonowe cieszą się coraz większą popularnością. Klienci cenią sobie w nich także lepszą efektywność energetyczną oraz elastyczność, która umożliwia optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów, operatorzy natomiast - bezobsługowe użytkowanie – mówi Grzegorz Kurkowski, specjalista ds. produktu STILL Polska. – Można spodziewać się, że w najbliższych latach technologia Li-Ion stopniowo będzie budować dominującą pozycję na rynku baterii trakcyjnych – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.