E-drogeria AZETA podpisała umowę z Inpost
Azeta.pl – drogeria internetowa, która w maju br. rozpoczęła działalność w Polsce - podpisała umowę
z Inpost. Kontrakt obejmuje dostawę e-zakupów do Paczkomatów, do domu, zwroty oraz usługę wysyłki za pobraniem. Tym samym klienci nowej e-drogerii zyskają możliwość szybkiego i wygodnego odbioru swoich przesyłek 24h/7 na terenie całej Polski.
AZETA jest właścicielem drogerii internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej EUROAPOTHECA, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej. Azeta.pl jest już czwartym
e-sklepem marki.
Obecnie Azeta.pl dostarcza e-zakupy już następnego dnia do domu lub do punktów odbioru. Oferuje również dostawę tego samego dnia na terenie Warszawy. Już wkrótce usługa ta będzie także dostępna w kolejnych miastach. Odbiór paczek z Paczkomatów będzie dla klientów Azeta.pl atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych sposobów dostawy ich e-zakupów. Szybkość dostarczenia, największa
w kraju i stale powiększana sieć odbioru, a tym samym komfort i wygoda kupujących to kluczowe zalety, jakie od teraz oferuje swoim klientom również nowa e-drogeria.
Koszt dostawy zakupów za pośrednictwem kuriera Inpost wyniesie 11,90 zł, a do Paczkomatu 8,90 zł. Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest bezpłatna.
- Chcemy zapewnić klientom Azeta.pl maksymalnie dogodny sposób odbioru ich e-zakupów w dowolnym zakątku Polski już następnego dnia. Dlatego też nasz wybór padł na lidera zasięgu dostaw. Rozwój InPostu śledzimy od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że posiadanie w swojej ofercie opcji dostawy do Paczkomatów jest koniecznością. Polscy klienci cenią sobie ich dostępność, a zasięg Inpostu jest
w tym przypadku imponujący. W naszej opinii podpisany kontrakt stanowi kolejny, niezbędny krok
w kierunku najwyższej jakości obsługi klienta. Wierzymy, że zespół Inpost w sposób skuteczny odpowie na to zapotrzebowanie. Z uwagą przyglądamy się też innym, nowym usługom naszego partnera – mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu AZETA Sp. z o. o.
- Azeta jest jedną z największych firm e-commerce w regionie Bałtyku zajmujących się zdrowiem i urodą, a InPost jako niekwestionowany lider na polskim rynku chce pomóc marce w jeszcze szybszym rozwoju. Cieszymy się, że mamy takiego klienta w naszym portfolio i mamy nadzieję na dalszy rozwój naszej współpracy – mówi Patryk Radzik, Junior Global Account Manager, Inpost.
Azeta słynie z bardzo wysokiej jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert, wyróżniających ją na tle konkurencji. W ofercie nowej e-drogerii znajdują się kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała znanych brandów oraz marek premium, takich jak Filorga, Institut Esthederm, Vichy czy Bioderma. AZETA stawia także na dostępność polskich firm, dlatego w e-sklepie można zamówić uwielbiane przez konsumentów mydła, żele pod prysznic, szampony i kremy np. od YOPE, Eveline czy OnlyBio. Zarówno osoby poszukujące specjalistycznych produktów, jak i wielbiciele lokalnych marek odnajdą na www.azeta.pl kosmetyki odpowiadające ich potrzebom. Istotną częścią asortymentu jest także szeroka gama krajowych i zagranicznych suplementów diety oraz witamin.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.