Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo
Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera kampania marketingowa w lokalach oraz mediach społecznościowych marki.
Ten wyjątkowy napój jest dostępny od 1 października we wszystkich sklepach Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – To szczególny rok wdrażania „kawocentrycznej strategii w naszych lokalach”; kawiarnie stają się kluczowym punktem w sklepach własnych, stąd regularnie pojawiające się w ofercie nowości. Blue Chai Latte to kolejny przykład napoju opracowanego przez międzynarodowy zespół specjalistów z Tchibo, który będzie serwowany w wielu krajach, nie tylko w Polsce. Odpowiadamy na rynkowe trendy, zgodnie z którymi konsumenci sięgają po rozwiązania typu „superfoods” – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.
Bogactwo składników
Nowy produkt w ofercie Tchibo wyróżnia unikalna receptura, której głównym składnikiem jest mieszanka Blue Chai Latte. Znajdują się w niej m.in. zielona herbata matcha, kardamon, imbir, ziele angielskie, goździki oraz właśnie niebieskie algi spiruliny, słynącej z prozdrowotnych właściwości. Jest ona źródłem wielu witamin (w tym witaminy C czy B kompleks) i minerałów (np. magnezu), pomagających w detoksykacji organizmu. Wspiera układ odpornościowy, ma także właściwości przeciwzapalne[1].
Wyczuwalna w Blue Chai Latte nuta słodyczy to natomiast zasługa cukrów: trzcinowego
i z kwiatów kokosa. Aby uzyskać kremową konsystencję, do napoju dodaje się mleko oraz piankę mleczną. Konsumenci mają możliwość zamówienia Blue Chai Latte także na napoju roślinnym.
Kolejny powód, by wstąpić do Tchibo
Blue Chai Latte to nie tylko gratka dla amatorów oryginalnych smaków i aromatów. Ta unikatowa pozycja w jesiennym menu Tchibo świetnie sprawdzi się podczas chwil spędzonych z najbliższymi, a także relaksu w pojedynkę, np. przy ulubionej książce. Będzie pasować zarówno do dostępnych w regularnej ofercie wytrawnych kanapek, jak i słodkich ciast.
Wejściu Blue Chai Latte, dostępnej w cenie 21,99 zł lub 19,99 zł z TchiboCard, na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „bo lubię czerpać moc z superfoods”, realizowana w sklepach własnych Tchibo. Prowadzone są także działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada agencja GoldenSubmarine. Oprócz komunikacji w mediach własnych Tchibo zaplanowano współpracę z influencerami, którzy w ramach trwającego w październiku w Tchibo Festiwalu Smaku i Stylu będą testować napój.
Smaki i atrakcje w najlepszym stylu
To mające miejsce od 2 do 29 października wydarzenie to przede wszystkim moc przyjemności i promocji dla klientów sklepów. W wybranych lokalizacjach na gości czekają m.in. bezpłatne konsultacje ze stylistkami, eventy baristyczne, czy degustacje napojów kawowych. Goście odwiedzający lokalizacje Tchibo będą mieli możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na akcesoria kawowe, ale i na artykuły non-food. Co więcej, po skorzystaniu z porady stylistki w promocyjnej cenie będzie można zakupić pasujący i modny outfit.
[1] Informacja własna na bazie ogólnodostępnych źródeł.
Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Transport
Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych
Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu. – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.
Problemy społeczne
Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
Duże modele językowe, takie jak ChatGPT, nie potrafią samodzielnie nabywać nowych umiejętności, rozumować czy planować. Nie stanowią więc egzystencjalnego zagrożenia dla ludzkości – dowiedli naukowcy, którzy przeanalizowali możliwości dużych modeli językowych właśnie pod takim kątem. Nie oznacza to jednak, że narzędzia te nie stanowią żadnego zagrożenia. Wykorzystane niewłaściwie już dziś służą chociażby do szerzenia dezinformacji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.