KittyBella w Atrium Reduta! Spotkaj się z idolką z okazji Dnia Dziecka
Już w sobotę, 1 czerwca, Atrium Reduta zamieni się w raj dla fanów gier wideo i świata YouTube. Z okazji Dnia Dziecka centrum handlowe na warszawskiej Ochocie odwiedzi gwiazda młodego pokolenia – youtuberka i streamerka KittyBella!
To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich fanów gier wideo i świata YouTube. Już w sobotę, 1 czerwca warszawską Redutę odwiedzi youtuberka i streamerka – KittyBella. Jej kanał na YouTube bije rekordy popularności, a teraz fani będą mieli niepowtarzalną okazję, by poznać ją osobiście i zrobić sobie wspólne zdjęcie! Idolka dzieci i młodzieży spotka się z dziećmi i zaprosi ich do wspólnej zabawy.
Wydarzenie będzie doskonałą okazją dla pociech, które fascynuje świat nowych technologii i programowania. Redutę odwiedzą również specjaliści ze szkoły „Giganci Programowania”, którzy podczas warsztatów nauczą najmłodszych podstaw kodowania w grze Minecraft.
To nie koniec atrakcji! Uczestnicy mogą wziąć udział w konkursach i wygrać świetne nagrody! Dodatkowo na fanpage’u Atrium Reduta na Facebooku, na fanów KittyBelli czeka wyjątkowa gratka – możliwość wygrania prywatnego spotkania z gwiazdą! Śledźcie Facebooka Atrium Reduta, aby dowiedzieć się więcej!
Wydarzenie odbędzie się w najbliższą sobotę, 1 czerwca w Atrium Reduta i potrwa od godziny 11:00 do 16:00. Z KittyBellą fani będą mogli spotkać się od 12:00 do 15:00.
Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej galerii.
Odwiedź CH Focus i przeżyj wraz z Garfieldem niezwykłe przygody!
Port Łódź zaprasza do wspólnej zabawy i kibicowania
Fundacja Medicover "zdrowo zajęta" w 2023 r. – premiera raportu z działalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.
Prawo
Reforma finansowania samorządów ma im pomóc wyjść z dramatycznej sytuacji. Zmiany możliwe już od 2025 roku
Pod koniec czerwca lub w pierwszych dniach lipca ma zostać skierowany do konsultacji publicznych projekt nowych przepisów dotyczących finansowania jednostek samorządu terytorialnego. To odpowiedź na spustoszenie, jakie wywołały w samorządowych budżetach zmiany wprowadzone m.in. przez Polski Ład. Ministerstwo Finansów chce, aby reforma zaczęła obowiązywać już z początkiem 2025 roku. Z wyliczeń resortu wynika, że dzięki nim w przyszłym roku do JST trafiłoby o kilkadziesiąt miliardów złotych więcej niż w obecnym.
Transport
Port lotniczy w Modlinie chce rozbudować terminal i stanowiska dla samolotów. W planach także uruchomienie pozaeuropejskich kierunków
W piątek 14 czerwca minister infrastruktury Dariusz Klimczak zatwierdził plan generalny portu lotniczego Warszawa-Modlin na lata 2022–2045, w zakresie zgodności z polityką transportową kraju. Położone około 35 km od centrum stolicy lotnisko czeka rozbudowa. Władze spółki mówią o konieczności powiększenia zarówno terminalu pasażerskiego, jak również płyt postojowych dla samolotów. Konieczna jest także budowa nowej drogi startowej. Bez tych inwestycji za kilka lat mazowiecki port lotniczy osiągnie kres przepustowości zaplanowanej na 4,2 mln pasażerów. Tym bardziej że władze lotniska myślą o rozwoju kierunków pozaeuropejskich.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.