Komunikaty PR

Netto oferuje efektywne i wygodne zakupy przed nowym rokiem szkolnym

2023-08-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Druga połowa wakacji to w wielu domach czas kompletowania wyprawek szkolnych. Na rodziców czeka wyzwanie zakupu m.in. zeszytów, przyborów szkolnych, plecaków i piórników, a nawet szkolnego obuwia czy strojów na WF. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Netto, które 31 lipca rozpoczęło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach sieć oferuje swoim klientom szeroką ofertę produktów do szkoły, dzięki której całość wyprawki można skompletować w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach.

1/2 rodziców kompletuje wyprawkę z wyprzedzeniem

Według badania Barometr Providenta, około połowa rodziców rozkłada szkolne zakupy na całe wakacje, jedna trzecia rusza do sklepów w ostatnim tygodniu przed rozpoczęciem zajęć, a na ostatni dzień kompletowanie wyprawki zostawia zaledwie co dwudziesty kupujący[1]. Netto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów już 31 lipca uruchomiło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach w sklepach sieci dostępny jest szeroki asortyment przyborów szkolnych, by umożliwić rodzicom i uczniom wygodne skompletowanie niezbędnej wyprawki szkolnej.

Bogata oferta znanych i sprawdzonych producentów

Kompleksowa oferta, którą przygotowało Netto z myślą o uczniach, obejmuje szereg artykułów szkolnych od znanych producentów w korzystnych cenach.

Mamy świadomość jakim wyzwaniem dla rodziców może być kompletowanie wyprawki szkolnej dla swoich pociech. W codziennym pędzie musimy pamiętać o wyposażeniu dzieci nie tylko w tak oczywiste przybory i akcesoria jak zeszyty czy długopisy, ale też np. stroje na lekcje wychowania fizycznego. To, na czym nam zależy, to sprawne, wygodne i atrakcyjne cenowo wyposażenie uczniów na 1 września. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom w sklepach Netto, dlatego od 31 lipca na rodziców i uczniów czeka bogata oferta markowych i niezawodnych przyborów, plecaków i innych elementów składających się na wyprawkę. Wszystko to, co będzie niezbędne w szkole, można zakupić w naszych sklepach w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu nasi klienci mogą wyprawić swoje pociechy szybko, wygodnie i z troską o budżet na szkolne wydatki – zaznacza PR Manager Netto Patrycja Kamińska.

W ofercie Netto znalazły się artykuły od znanych, solidnych producentów w dobrych cenach. Kupujący mogą zdecydować się na produkty znanej od lat marki Bambino, m.in. kredki, plastelinę czy liczne akcesoria do malowania, takie jak rozmaite farby, pędzelki i kubeczki. Klienci cenią też jakość produktów Astra, takich jak kołozeszyty, ołówki czy kredki, a także zeszyty czy bloki rysunkowe i techniczne marki Oxford. Można wybierać z bardzo szerokiego wzornictwa, od ulubionych bohaterów bajek dla najmłodszych po stonowane wzory dla licealistów czy studentów. W ofercie znalazły się także artykuły piśmiennicze (długopisy, cienkopisy, ołówki i kredki) takich znanych producentów jak Pilot, Pentel czy BIC. Kupując produkty tej ostatniej marki można dodatkowo wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, m.in. udział w ekowarsztatach czy ekologiczne hulajnogi. Wszystkie zakupiomne przybory mogą zostać spakowane m.in. w plecaki marki LOOZZ, które także znajdują się w ofercie Netto.

Atrakcyjna oferta Netto

W ramach rozpoczynającej się kampanii Netto wprowadza atrakcyjne ceny na produkty do szkoły. Na klientów czekać będą m.in. plecaki w cenie od 49,99 zł za sztukę, zeszyty od 1,19 zł za sztukę i bruliony od 7,99 zł za sztukę. Dodatkowo w ofercie znajdą się także gotowe zestawy piśmiennicze w cenie od 14,99 zł za komplet oraz bloki rysunkowe od 4,99 zł za sztukę.

 

O Netto Polska:

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

 

 


[1] Badanie Barometr Providenta 07.2022 za: naszemiasto.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.